Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 okt 06, 19:17
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
3,5 mill er ok ikke forkjellen på nedrykk og topplag, nei, men som flere her sier, hvis man takkernei til det, for å spare sjela tilklubben, hva blir det neste? takke nei til å selge  draktreklame,, det ville svekket klubben enda mer osv osv.. men, som du selv sier FFK1903, så ville det i den ideelle verden vært reklamefritt, men vi lever absolutt ikke i den perfekte verden, vanlig sponsor avtaler teller mindre og mindre for store bedrifter, de tjener nemmelig ikke nok på at det står et navn på 11 fotball drakter på et lag som knapt nok noen har hørt om sør/øst for svinesund, det må tenkes nytt i forhold til å tjene penger, sånn er livet, sånn er fotballen, sånn er vår verden!


Nei, det neste blir ikke at vi ikke skal ha draktreklamer, det har jeg da heller aldri sagt. Det er riktignok ikke mye pent å ha på draktene av og til...

Har du virkelig oversikt over hva bedrifter tjener på å ha draktreklamer? Er det blitt gjort undersøkelser på dette? Hvis vanlige sponsorreklamer teller mindre og mindre for de store bedriftene, så er det jo rart de likevel spytter inn mer og mer penger for å skaffe seg et innpass i disse sponsormulighetene. Jeg skjønner heller ikke hvorfor salget av stadionnavnet skal kunne gjøre FFK så veldig mye mer kjent sørøst for Svinesund. Og hva er poenget med det? Det er vel få om noen bedrifter som går inn og sponser norske lag med tanke på å gjøre seg kjent utenfor Norges grenser. De sponser norske lag for å få innpass i det norske markedet. Mulig du hadde et annet poeng enn det jeg leste meg frem til...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340