Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 okt 06, 00:53
Endret: 13 okt 06, 00:54
Opprinnelig postet av Holters
ffk1903: Alle land selger da draktreklame? Hva gjør Norges så forskjellig fra andre land? Edit: Du skrev et innlegg om talenter, vel, nå har vel vi gitt talentet Tarik sjansen, Lyn har gitt blant annet talentet Edu erfaring, Rosenborg har gitt både Skjelbred og Tettey erfaring og de presterer på høyeste nivå. Mange talenter har fått muligheten. Det er da ikke færre talenter som har kommet til i år enn tidligere pga tv-avtalen? Salg av TV-avtale er heller ikke noe nytt av året.


Denne gangen er det vel du som er litt trøtt Holters? Jeg skal ha skylden for mye, men andre sine innlegg? Det verste var at du fikk meg til å begynne å lete etter hvor jeg hadde skrevet det, for ettersom jeg var meget halvvåken den ene dagen, så ja, kunne jeg sikkert ha skrevet ting jeg ikke visste om selv engang. Men skjønte jo til slutt hvem du mente da

Blir det forresten noen avstemning om dette på siden? Ja, nei og kanskje ja om nødvendig for å unngå konkurs eller noe?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340