Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 okt 06, 16:16
Opprinnelig postet av schpa84
Grunnen til at jeg overhodet ikke gadd å komme med et konstruktivt innlegg er fordi jeg har fulgt deg gjennom hele denne debatten og du lukker ørene for alt annet enn det du mener er rett. Det virker på meg som om du er alt for opptatt av å være objektiv, og derfor alltid prøver å være negativ til folk som engasjerer seg i FFK. Hvis ikke dette hadde vært et reelt problem, hadde ikke såpass mange engasjert seg i denne debatten.

 

Må si du er ganske frekk som tror jeg ikke leste innlegget til Snæbbus, og dermed beviser du igjen at du er en person som vurderer din inteligens til svært høy og at du mener andre står mye lavere enn deg. Dessuten mente jeg ikke det som et svar, men bare en utrolig frustrasjon over at sånne mennesker som deg skriver inn på sånne forum som skal støtte laget sitt i med og motgang. Det du gjør er bare å prøve å skape uenighet og krangel og sur stemning blandt supportere.

 

Har aldri sagt at jeg har urealistiske forventninger jeg, regnet vel ikke akkurat med at FFK skulle kjempe på toppen, men å kjempe i bunnen i år også. Er kanskje ikke så rart når vi rykka opp i 2003. Det tar tid å bygge et topplag. Dessuten synes jeg faktisk at det å vinne cupen er det største man kan oppleve, fordi da blir det en virkelig vinner. I cupkamper må man vinne og hvis man taper er man ute, og det er en mye bedre test, for der nytter det ikke å bare kjøre for et poeng og legge opp kampene like taktisk som i serien. Å nå en cupfinale står høyt i mange fotballsupporteres hjerter, men du har kanskje aldri vært på en cupfinale?

 

Du snakker om å snakke imot deg selv? Først argumentere du mot at vi har blitt neglisjert av tv2, og så sier du deg en smule enig med at vi har blitt neglisjert av FXT, som blir levert av blandt annet tv2. Men uansett hvilke argumenter man velger å komme med til deg så tar du ikke de til deg. Du har allerede bestemt deg for å kverulere ved alt man sier og da blir jo en diskusjon dødfødt. Er tydeligvis ikke bare jeg som ikke er enig i dine inlegg her, bare ta en titt på hvor lang denne tråden her er. Sørgelig at FFK har sånne type supportere som deg, det fortjener de ikke


Jeg har i grunn prøvd å svare på det meste i denne tråden jeg, men at du påstår at jeg har lukket ørene for du få lov til å mene. Men kom gjerne med eksempler.


 
Har ikke noe med frekkhet å gjøre å stille spørsmål om du leste hele innlegget. Jeg stusser bare på at du klager over TV2s dekning av FFK sammenlignet med andre lag, for så å si at du deg enig i at problemet kanskje ligger i at dere ser det hele med FFK-øyne. Du skriver i et senere avsnitt at "Har aldri sagt at jeg har urealistiske forventninger jeg, regnet vel ikke akkurat med at FFK skulle kjempe på toppen, men å kjempe i bunnen i år også." Jeg kunne nesten spurt om du igjen har lest innlegget, for der står det ingenting om urealistiske forventinger til FFK, men til medieoppmerksomheten til FFK. At du har urealistiske forventinger til FFK er det ingen som har sagt at du har, det jeg har hevdet er at FFK ikke blir hatet av TV2 slik som det blir hevdet i tråden og at vi får mye mindre mediaoppmerksomhet enn vi fortjener.

Selvfølgelig er det stort å nå en cupfinale, og det er helt greit for meg at du setter den høyere enn serien, selv om jeg syns det er en større prestasjon å prestere over 26 kamper enn noen få, selv om det er vinn-eller-forsvinn-kamper. Og ja, jeg har vært på cupfinale, dog ikke med FFK, men det tviler jeg på du har heller, med mindre du var der samme år som du ble født...

Hvor har jeg skrevet at jeg er en smule enig i at FXT har ignorert FFK? At enkelte er uenig med meg tar jeg med stor ro, dette er tross alt et diskusjonsforum, det skulle bare mangle om folk ikke var uenige i ting, da hadde det blitt dødfødte diskusjoner da. Sånn, da har vel jeg igjen, svart på alt du har skrevet om? At du påstår min argumentasjon er kverulering kan du også få lov til å mene, jeg vet ikke hvem som kverulerer mest her inne nå, og i tillegg skriver meninger jeg aldri har hatt, men hvis det er det som skal til for å fylle et innlegg så vær så god. Igjen, hva har det at jeg syns dere sutrer over manglende TV-dekning noe som helst med å være god eller dårlig supporter å gjøre?

Nå har du kalt med en taper, frekk, en som setter sin intelligens høyere enn andre, kverulant og dårlig supporter. Jeg gleder meg til ditt neste innlegg, slik at jeg kan lære enda mer om meg selv, for du ser ut til å sitte på hele fasiten ut i fra hva jeg skriver på et debattforum.

Trådens kjerne er vel så enkelt som at dere brenner så mye for FFK at dere skulle ønske at FFK var på TV døgnet rundt om det var noe positivt om klubben. Og det er helt greit, det er engasjement, det har du helt rett i. Det eneste jeg reagerte på var at det nesten etter hver runde kom en ny tråd med syting på at TV2 hatet FFK, og det reagerte jeg på, for vi har vel sett nå både etter Sandefjord-kampen og med cupfinale at vi har fått mer oppmerksomhet, noe som igjen gjenspeiler at vi har blitt et mye mer interessant lag enn vi har vært tidligere i sesongen.

Jeg tror dog ikke vi kommer noe lengre i denne debatten, så det er vel kanskje like greit å bare gi seg, med mindre det skulle komme opp noe nytt?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340