Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 08 okt 06, 11:05
Opprinnelig postet av palespen

Man kan si mye om kampen mellom Hellas-Norge.Men uansett hva både Hareide og spillerne sier...Norge var ikke gode idag,rett og slett for dårlig!!!Greit vi fikk et angrep somhadde endt i mål avblåst for offside.Og det er d folk bryr seg om....tenk heller på hvor mye STUSSELIG fotball norge spillte ikveld!"!!!!Åge,ta litt tak i degselv og guttene på laget

 

 

Etter min mening så leverte Norge spillemessig en god kamp mot en vanskelig motstander.

Men jeg synes det var to spillere som spillte langt under pari og det var først og fremst Steffen Iversen, men også  Kristoffer Hæstad.

At disse to ikke ble byttet ut i løpet av kampen er for meg en gåte.

Steffen Iversen har ikke vært god nok for et Norsk landslag på flere år og gårdsdagens kamp var intet unntak.

Kristoffer Hæstad har vært langt unna den formen han viste frem sist år og burde ikke fått lov til å spille 90 minnutter i går.

Daniel Bråthen derimot fikk vist i går at han bør være et klart 3. valg til en spissplass etter Solskjær og Carew..

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340