Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 okt 06, 00:10
Endret: 08 okt 06, 00:29
Opprinnelig postet av schpa84
Helt enig med deg, snæbbus er konge, FFK 1903 er en taper !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111


Først bør du lese forumreglene, så kan du komme med noe konstruktivt, det er jo tydelig at du ikke har flere poenger å komme med ettersom du overhodet ikke svarer på det jeg spør om, men nøyer deg med å si deg enig i et innlegg jeg allerede har svart på. Virkelig imponerende...

Si meg, leste du egentlig hele innlegget til Snæbbus?

Herav følger at vi som supportere forventer en urealistisk dekning i pressen av vårt elskede lag FFK, som tross alt ikke gjør det så bra og nok en gang er involvert i nedrykksstriden. Som sådan vil jeg påpeke at resten av landet ser på oss som en slags fargeklatt av gammel fotballtradisjon, som kun er interessant ved de helt spesielle annledningene. Vi har strengt tatt urealistiske forventninger til pressens oppmerksomhet mot oss, allikevel vil jeg si meg skuffet og føler at vi blir en smule neglisjert av spesiellt FXT

Dette er jo noe av det jeg vil frem til, at dere har subjektive briller på dere når dere går inn i en sportssending. At dere har urealistiske forventinger til pressedekningen, og det sier altså du deg helt enig i. Du er klar over at du sier deg midt i mot av det du tidligere har skrevet i tråden? Du påstår tidligere i tråden at TV2 gir urettferdig lite mediaoppmerksomhet til FFK i forhold til de andre lagene, samtidig som du nå innrømmer at du har urealistiske forventinger. Game, set, match!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340