Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 okt 06, 21:59
Endret: 06 okt 06, 22:05
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Synes egentlig dekninga av FFK på TV2 er som man kan forvente, men om det her er et godt innlegg er en helt annen sak.

 

1. Jo man kan faktisk forutse hvilke lag som spiller attraktiv fotball. Det er forskjell mellom Ham-Kam, Tromsø, Vålerenga og Molde, og Odd Grenland, FFK, Stabæk og Brann.Og nei, alle TV-kamper blir ikke bestemt før sesongen. FFK har vel aldri spilt særlig godt på bortebane i år uansett, så skulle det vært TV-kamp burde det vel i så fall være fra Stadion.

 

2. Supportere har ingenting å si? Neivel... Sett noe på Royal League? Kan du gjette hvorfor seertallene til TV Norge var helt på tryne denne sesongen ifh til forrige sesong? Bare en helt vild gjetning? Som Ingebrigt Steen Jensen skriver i Ona Fyn:

"Kommer det 6.000 for å se Vålerenga nå for tiden, er 4.000 av dem fra Klanen og resten er der for å se på Klanen."

3. Å ja, påstander... Sikker på at du bare svarer på dem, og ikke egentlig bare svarer med nye påstander?



Morsomt at du tok bryet med å registrere deg akkurat for å svare på mitt innlegg!

1. Spilte FFK så glitrende fotball i fjor mener du? De varierte utrolig i prestasjonene, akkurat som i år. Alle lag har gode og dårlige dager. Rosenborg i år kontra i fjor er to forskjellige verdener. Og hvordan skal man vite at Stabæk skulle spille så god fotball som de har gjort i år? Fordi de klarte det mot svak motstand i fjor? Og jo, de aller fleste kampene blir bestemt et halvt år i forveien. Og hvordan skal TV2 vite hvilke kamper som blir bra og ikke? Eller vil du at TV2 skulle omgjort hvilke kamper som blir TV-kamper utover sesongen?

2. Skjønte overhodet ikke noe av poenget ditt, jeg sier at den nøytrale seer ikke bryr seg om det er mange bortesupportere på kampene de ser på TV, de bryr seg om det som skjer på kampen. Det er sikkert ikke vært all verden med bortesupportere på Norges kamper i utlandet, men de samler likevel masse folk rundt TV-skjermen. Det eneste jeg kan tolke svare ditt som er at du mener Royal Leauge fikk dårlige seertall fordi det var lite med publikum på kampene. Jeg tar det forgitt at du klarer å koble disse sammen, produktet var for dårlig, dermed gadd verken TV-seere eller publikum seg bryet med å se kampene. Lave seertall hadde ingenting med laber oppslutning blant publium å gjøre, det var bare at seerne og publikum begge fant ut at produktet var dårlig og boikottet det.

3. Jeg har da svart på samlige påstander egentlig jeg, og hvis ikke, så får du trekke frem eksempler, i steden for å komme med bare påstander...

En annen ting som jeg lurer på om de som tror TV2 hater FFK kan svare meg på: Det var tross alt ikke FFK som stod bak spøken, det var enkeltpersonen Raymond Kvisvik og Plankehaugen. Hvorfor inni granskauen skulle TV2 begynne å boikotte klubben FFK? Dere er klar over at de har intervjuet Raymond Kvisvik utallige ganger etter den episoden? Det er jo rimelig høl i hodet å tro at TV2 er sure på FFK, hva fankern har de egentlig gjort galt i denne saken om jeg tør spørre? De har ikke gjort en dritt! Er det noen de absolutt skal være sure på så er det vel Kvisvik som arrangerte det hele med Plankehaugen, men når han støtt og stadig blir intervjuet tyder vel det på at TV2 har lagd saken bak seg, det er det tydeligvis enkelte her inne som ikke har.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340