Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 06 okt 06, 21:26
Endret: 06 okt 06, 21:28

Opprinnelig postet av FFK1903
1. Joda, det er sikkert flott at fotballen som vises på TV er offensiv fotball, jeg skjønner dog ikke hvordan TV2 skal kunne vite dette på forhånd. Det er ikke akkurat slik at TV-kampene blir bestemt dagen før kampene, de blir bestemt et halvår om gangen. Og hvordan skal egentlig da TV2 vite hvilke lag som kommer til å spille fantastisk fotball og hvilke som ikke gjør det. Og det er heller ikke slik at FFK alltid spiller feiende flott angrepsfotball. Så for at du da skal bli fornøyd, så må TV2 faktisk seks måneder i forveien ikke bare vite hvilke lag som kommer til å spille flott fotball, men også i hvilke enkeltkamper som kommer til å bli spennende. Jeg tviler på at du syns det var fryktelig synd at hele Norge ikke fikk seg Molde - FFK 4-0 i våres. TV2 må velge ut de kampene de mener dekker det ønskelige behovet. Det betyr at også kjedelige lag skal få litt tid i TV-ruta.

2. Jeg skjønner dog ikke hva bra supportere skal ha noe som helst med hva som vises på TV. Det høres mest ut som du prøver å finne ut alt som er bra med FFK og bruker det som grunnlag på hva som skal vises på TV, for den nøytrale seer tror jeg gir regelrett blanke i hvor gode supportere lagene de sitter å ser på har. Om det er 50 bortesupportere på en kamp enn 2000 spiller ikke så mye rolle egentlig. Det er på banen det viktigeste skjer hos den nøytrale seer.

Jeg lurer på hvor mange du egentlig har med deg om at cupfinale er viktigere enn serien, har du spurte mange? Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg tror en stor majoritet skulle ofret en cupfinale mot at vi hadde hevdet oss i serien. Å hevde oss i serien betyr at vi har hevdet oss i 26 kamper i løpet av sesongen. I cupen er det vel to, tre runder man på prestere for å nå en finale. Vil du at FFK skal hevdet seg i 26 kamper eller i to, tre? Jeg tror egentlig det sier seg selv, selv om du visstnok mener noe helt annet.

Jepp, bare fordi jeg ikke skjønner hvorfor enkelte sutrer over at TV2 ikke viser i deres øyne nok av FFK, så er jeg ikke supporter av FFK, men en som drar på kamp for å syte og klage... Du har en fantastisk sannsynlighetsberegning, det skal du ha!

3. Du hadde en del påstander i ditt forrige innlegg som jeg ikke hadde noe problemer med å svare på, du svarer med nye påstander. Det NRK kanskje gjorde var at de hadde litt om alle lagene hver gang, det betydde at en toppkamp ble likestilt med en kamp mellom to lag midt på tabellen. Det TV2 gjør er at de plukker ut de mest interessante kampene og kjører mer på de enn de andre. Dermed kan dekningen være variabel fra runde til runde, men jevner seg som regel ut hvis man summerer sesongen over ett. Og hvis vi mot formodning ikke har fått denne oppmerksomheten som andre lag, så er vi vel ikke så spennende og interessante da, og det er jo slike lag du ikke vil at skal være på skjermen uansett...

Det er jo dessuten flott at du konkluderer med at du ikke er irritert på kun TV2s dekning av FFK, men at det egentlig gjelder alt de sier, når tråden handler om at TV2 har mye mer mot FFK enn resten av Tippeligalagene. Det du egentlig sier at TV2 er dårlig over hele linja, med alle lagene, og det blir en helt annen diskusjon.

Synes egentlig dekninga av FFK på TV2 er som man kan forvente, men om det her er et godt innlegg er en helt annen sak.

 

1. Jo man kan faktisk forutse hvilke lag som spiller attraktiv fotball. Det er forskjell mellom Ham-Kam, Tromsø, Vålerenga og Molde, og Odd Grenland, FFK, Stabæk og Brann.Og nei, alle TV-kamper blir ikke bestemt før sesongen. FFK har vel aldri spilt særlig godt på bortebane i år uansett, så skulle det vært TV-kamp burde det vel i så fall være fra Stadion.

 

2. Supportere har ingenting å si? Neivel... Sett noe på Royal League? Kan du gjette hvorfor seertallene til TV Norge var helt på tryne denne sesongen ifh til forrige sesong? Bare en helt vild gjetning? Som Ingebrigt Steen Jensen skriver i Ona Fyn:

"Kommer det 6.000 for å se Vålerenga nå for tiden, er 4.000 av dem fra Klanen og resten er der for å se på Klanen."

3. Å ja, påstander... Sikker på at du bare svarer på dem, og ikke egentlig bare svarer med nye påstander?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340