Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 05 okt 06, 10:41
Opprinnelig postet av Magnum
Opprinnelig postet av Asgeir
Jeg lurer på hva billettene koster 12 minutter over ett en dag i november utafor Ullevål, jeg...


Ojojoj... Det trur jeg ikke at jeg VIL vite. Og gudskjelov så slipper jeg å måtte finne ut av det... uten at jeg dermed skal hovere over de mange som ikke klarte å få billett i går. Dere får alle min medfølelse (men aldri billetten min).


Mitt poeng var at prisene synker drastisk på et eller annet tidspunkt, siden alternativet er at man ikke får solgt.

Det ville jo vært tilpass for de helvetes spekulantene som skal sko seg på desperate supportere. Nei, jo før jo heller vi får svartebørslov, dess bedre!

NFF er "sjokkerte" over at svartebørshaier forsøker å tjene penger på cupfinalen. Hva faen tror de skjer når de unndrar ca halvparten av billettene fra vanlig kvoter og salg???

Det virker på meg som om NFF mener at supporterene er der for deres skyld. Mens jeg lurer på om norsk fotballs status er mer på tross av NFFs innsats enn på grunn av!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340