Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 04 okt 06, 20:55

Vi er riktinok i bunnstriden, men har tross alt kommet til cupfinalen og det setter jeg og mange andre høyere enn å kjempe i serien. Jeg synes faktisk at de som spiller og våger og satse offensivt og ikke bare taktisk, drillo-fotball skal bli belønnet for det. Sinnsykt mange utrolige kjedelige kamper med feig fotball som har blit vist i år, og det hvet jeg at også nøytrale seere har irritert seg over. De kampene som blir vist på tv skal være underholdende og det har ikke akkurat de fleste kampene i år hvert. Riktignok har vi vært i bunnstriden de tre årene, men vi har klart oss og det hvet jeg at vi gjør i år også. Det er bedre enn Tromsø som kjempa om gull for to år siden og nesten bombe sikkert kommer til å rykke ned nå. Desutten har ikke alle tv2 zebra. De som har bra supportere og spiller offensiv og ikke feig fotball som lyn burde bli belønnet med tv-kamper. Og FFK har blitt dømt til å rykke ned to ganger og det har de ikke gjort.

Tror ikke du er en ffk-supporter, så hva gjør du egentlig her? Hvis du er en er jeg sikker på at du er en av de som Aldri SYNGER ELLER STØTTER LAGET OG BARE STÅR OG KLAGER OG SYTER, I STEDET FOR Å STØTTE LAGET.

Og jo nrk HADDE mye mer positiv omtale om FFK. Synes mange av de "ekspertene" på tv2 er helt inkompitente oppblåste blærer som tror de har peil på fotball, og det gjelder ikke bare det de sier om FFK. Det er bare en av de utallige idiotiske kommentarene de kommer med.

---------------------------

Ida Dutheil


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340