Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 04 okt 06, 19:03
Endret: 04 okt 06, 19:05
Husgutt etterlyste sitater fra frokost-tv intervjuet av Rami. Her kommer det:

----
Over 12 minutter langt intervju, snakker først mye om barneoppdragelse ("viktig å vise barn tillit"), betydningen av religion ("viktig å føle en trygghet og tilhørighet") og usikkerheten etter skadeavbrekket og skilsmissen fra kona ("i London var det Fredrik Ljungberg som særlig stilte opp da jeg hadde det tøft").

På 04:30 sier han:

- Jeg tror jeg er den i Fredrikstad som vil vinne mest, og som hater mest å tape også.

Så, fra 08:50, blir det mye snakk om FFK. Uten at det er en ordrett gjengivelse, uttaler han i intervjuet følgende:

- I Fredrikstad har de enorm fotballinteresse, og det er generelt veldig hyggelige mennesker (han har vel ikke lest forumet i det siste

- Jeg skrev under for Fredrikstad fordi jeg trengte stabilitet i livet mitt. De tilbød en 3 års kontrakt, og det passet meg bra. Om jeg blir i Norge i fremtiden, vet jeg ikke. Det får fremtiden vise.

- Treneren vår er et utrolig flott menneske. Han har blant annet gitt meg et par fridager ekstra slik at jeg kan besøke sønnen min. Det betyr mye å ha en slik relasjon til treneren.

- I norsk fotball er det mye langpasninger og kontringer, og mange mål som kommer ut av ingenting. Svensk fotball, svensk landslagsfotball og europeisk fotball er mer likt. Der legges det  en strategisk plan for hvordan man skal vinne over motstanderne. Egyptisk fotball er mer teknisk, men går ikke så fort som i Norge.

- Jeg liker nok best å spille europeisk fotball, det passer meg bedre. Der er det lettere å lese spillet.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340