Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 okt 06, 08:51
Endret: 04 okt 06, 08:58
Opprinnelig postet av schpa84
 

Hva er problemet ditt egentlig. ? Alle som har sett på tv2 i de siste årene ser at ffk blir alltid dømt nedenom og hjem og et lag som molde og viking som også ofte har vært langt nede på tabellen får masse omtale. For eksempel når vi slår gode lag fokusres det bare på hvor dårlig det andre laget spillt. Har blittenda verre etter at Kvisvik lurte tv2. Virker som de vil ha hevn. De er alltid negative til FFK. Og hvor mange ffk- kamper har blitt vist på tv. Vi har faktisk utrolig mange bortesupportere enn mange andre lag i tippeligaen, så interessen er stor.



Tror ærlig talt ikke det er jeg som har et problem her, det er snarere dere som blir sutrete bare TV2, i deres øyne, ikke vier FFK noe oppmerksomhet.

Du skriver at vi alltid blir dømt nedenom og hjem, vel, har du sett tabellen de siste årene? Vi har jo ligget og kavet nede i bunnen hvert år, så jeg fatter ikke hvorfor du skal reagere på at TV2 ikke har tiltro til oss, de har jo rett!

Du lirer av deg utrolig mye svada egentlig, alltid negative til FFK? Jeg hørte faktisk ikke en dritt negativt om FFK på siste FotballXtra i hvert fall, de sa blant annet at det var en fullt fortjent seier til FFK og at cupfinalen kom til å bli en severdig kamp ettersom begge lag ønsket å spille offensiv og god fotball. Fortell meg hvordan det er negativ omtale om FFK fra TV2s side. Jeg kan sikkert finne noe positivt om FFK i samtlige FotballXtra-sendinger, så anklagene om at det alltid er negativt rundt FFK fra TV2s side kan du egentlig trekke tilbake...

FFK har vel blitt vist seks ganger på TV2 eller Zebra denne sesongen, det er sikkert lag som er blitt vist flere ganger, og lag som har blitt vist færre ganger. Etter tabellen å dømme, så burde vi heller ikke få all verdens med TV-kamper, ei heller om vi ser på fjoråret.

Du skriver også at lag som Molde og Viking får masse omtale. Du trekker kanskje frem de to lagene som har fått minst omtale av samtlige lag de siste årene, og hvorpå supporterne klager, om mulig, enda mer på manglende oppmerksomhet enn enkelte her inne. For Vikings del så har de riktignok fått mer oppmerksomhet i år enn alle årene med sportslig suksess, de er i år laget som skaper mest blest ettersom laget er i krise. Så kan du jo tenke deg selv hva som er mest attraktivt for et medium som skal få flest seer; et lag som har brukt millioner på spillerkjøp og som var ventet å krige om medaljer som ligger i bunnen, eller FFK som var ventet i ligge rundt og kave litt i bunnstriden og som gjør det. Er det egentlig noe nyhetsverdig i at FFK ligger der de gjør?

Jeg kan godt skjønne at dere med FFK-øyne syns det er for lite FFK-nytt på riksdekkende TV, men nå er det flere enn FFKere som ser på TV2, og dermed må også dekningen fordeles deretter. Og ettersom det sitter en haug med nøytrale seere også, så vil alltid mediene fokusere på de mest interessante sakene.

Jeg kan ikke akkurat si at NRK hadde så utrolig mye mer FFK-innslag enn det TV2 når de hadde rettighetene sammen med TV2...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340