Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

marius-j

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 okt 06
Innlegg: 13

Lagt til: 03 okt 06, 19:49
Har irritert meg over TV2 og mediene generelt lenge. Ikke bare pga FFK, men fordi de er så forb*** selektive i hvilke lag som omtales. RBK, Brann, VIF og Stabæk har nærmest klippekort, mens klubber som Ham-kam og Odd knapt nevnes med ett ord. FFK er vel sånn midt på treet. Blir bedre neste år når vi vinner serien...

 Men TV2 kommer med så mange usakligheter rundt FFK. Mine rød/hvite øyne synes ihvertfall Frode Olsen er ekstremt negativ ift. FFK. Kan han trekke fram en tvilsom situasjon så gjør han det (Kvisvik som TV2s superzoomkamera viste hektet en eller annen Moldenser, f.eks.). Har sett de fleste bortekampene på TV, og enkelte ganger føler jeg at FFK omtales på samme måte som et utenlandsk lag i UEFA-cup. Klar favorisering av hjemmelaget. Bortekampen mot VIF er vel et godt eksempel her... Og Toths hands mot Molde. Hadde det vært LSK eller Rosenborg som scora med handa hadde det blitt vist en gang eller to og forbigått i stillhet (noen som husker straffen LSK fikk mot hamkam? handsen på 18m...), men FFK står av en eller annen grunn laglig til for hugg.

Skjønt det spiller vel egentlig ingen rolle. Vi i Fr.stad vet jo uansett hvem som er best. nemlig Bodø/Glimt

---------------------------

coffe.exe missing. Insert cup and press any key


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f