Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 03 okt 06, 11:59
Endret: 03 okt 06, 12:00
Jeg stusser litt over det Rami sier om at det er mindre plan over forsvarsspillet i Norge enn han er vant til bl.a. fra England. Det slippes da ikke inn færre mål i engelsk serie enn i Norge?

Rami sier han ikke liker å stå i kamper der det ofte er avgjørelser på tilfeldigheter, men ethvert mål som går bak keeper, enten det er i England eller på landslaget eller i FFK, må da være et grovt brudd på en eller annen "plan"? Jeg bor i England, og der er det nok eksempler på kamper der målene renner inn temmelig "planløst". Lanskamper er vel heller ikke helt ukjent for flaksemål.

Jeg tror ikke at forsvaret i klubber som RBK, VIF og LSK (når de er på sitt beste) er spesielt mye dårligere organisert enn i utenlandske ligaer. Men selvsagt er kvaliteten på forsvarsspillerne dårligere, kanskje er det det Rami mener. Men tilsvarende er jo kvaliteten på angripsspillerne i de store seriene så mye bedre, slik at de klarer å "oppheve" effekten av forsvaret.

Så får jeg føye til at jeg er en stor tilhenger av Rami, synes han stort sett står veldig bra, og at han er blant de spillerne på laget som har mest profesjonell holdning. Men det må da i himmelens navn være mulig å diskutere uttalelsene han kommer med for det...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340