Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 03 okt 06, 11:50
Jeg skal ikke skjære alle over én kam (you know who you are...), men det var da noe FORFERDELIG syting over spillerne våre her på forumet! Jeg holdt på å si "for tida", men det har jo egentlig vært sånn så lenge jeg har lest her (hvilket er en god del lenger enn jeg sjøl har skrevet innlegg).

Denialsander skrev et innlegg i går om at han tok seg en pause fra forumet fordi han "ikke [vil] bruke mer energi på denne typen innlegg fra personer som `vil klubben vel` og som `støtter Guttæne i tykt og tynt`." Han lista også opp noen karakteristikker fra det siste av spillere som "Toth (ubrukelig), Brenne (grisk, lat), Rami (udugelig, knapt 2. divisjonsnivå), Tamas (ubrukelig), Kvisvik (lat, fet), Bjørkøy (hva skal vel FFK med en middelmådig 1.divisjonsspiller!) og PAC (ubrukelig)".

Jeg satt og prøvde å komme på hvor mange spillere jeg har lest drittslenging om, og det er jo ikke få. Ingen har vel forhåpentligvis glømt utbrudda mot Hoås, spesielt i fjor, fra både tribune og forum. Ellers har både Gerrbrand, Stadheim, Berg, Røn, "Multiharry" og Vuorinen "fått høre det", husker jeg - gjerne FØR noen i det hele tatt har SETT dem. For ikke å snakke om en del spillere som ikke er i laget lenger. Og hele trenerteamet er jo selvfølgelig lallende idioter som knapt ville klart å holde et 3. divisjonslag noenlunde på bena.

Give me a break!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340