Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 02 okt 06, 18:31
Endret: 02 okt 06, 18:38
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Enig jeg og, begynner å irritere meg han fyren der nå, typisk Stockholms-svenske, høy på pæra. Han har ikke akkurat stått så bra, har vært en del halvtabber og lite spektakulert keeperspill. I kampen mot Sandefjord bomma han stygt på to cornere, bare flaks at Sandefjord ikke klarte å omsette de i mål. Direkte hazardiøs i feltet er han ofte.

I tillegg den kommentaren han hadde om sine medspillere her for litt siden...

Han får slutte å være så høy på pæra, eller så får Eggen benke han og bruke Staw, ett lokalt talent som ser på klubben som noe annet som ett treningssenter med betaling.

Fyren har jo virkelig NULL klubbfølelser virker det som.

 



Hahaha, herlig med litt ironi og venstrevridd sarkasme på forumet. Er så mange som lirer av seg unyansert vrøvl og usakligheter her. Da er det godt vi har sånne som deg, ecupeventyrsnart, som veloverveid og humoristisk setter fotballskapet tilbake der det skal stå. 

Ja, fortsett med dine skjeve skråblikk og ironiske innspill - dette var lystig lesning.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340