Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 okt 06, 10:41
Opprinnelig postet av marle
Opprinnelig postet av FFK1903
Har stått i kø helt siden det første sekundet de lå ute, jeg nekter å tro at det tar nesten en halvtime før det er min tur! Begynner å lure på om det kun er humbug hele greie og alt er tilfeldig.


Satt og tenkte på det samme selv, men tviler på at det er det.

Det jeg syntes var rart var at det var ekstremt kø på å kjøpe andre ting (bare testet) 10-15 minutter før kl 10:00. Så mistenker heller at noen (må jo ha vært en del) klarte å få tak i en direktelink eller liknende til salget før klokken 10:00

Men jeg fikk til slutt kjøpt billetter for mine kamerater til slutt, så jeg er fornøyd :) Kjøpstidspunktet ble 10:20.


Er nok mange luringer som har brukt diverse tjuvtriks her ja. Svartebørshaiene har det jo med å leie inn en haug med folk som bestiller billetter også. Slike folk skulle vært gjella med gaffel.

Jeg tror i hvert fall jeg kan gi opp denne muligheten for å få tak i billetter. Har jo snart gått tre kvarter nå!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340