Husk meg
Brukernavn
Passord

Azar Karadas?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 29 jul 07, 17:44

Opprinnelig postet av Hraae
Skulle gjerne likt å vist hvem kilden til nettavisen er....

Sikkert kilden til Keiko...hehe


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 jul 07, 17:45
Endret: 29 jul 07, 17:46

Hvorfor kødder enkelte hele tiden med Keiko og kilden hans??? Må gå an å la være å "mobbe" eller kødde med andre her inne hele tiden??!!

 

 

Nå skal det sies at Karadas og Kvisvik er svært gode venner da, kanskje det har noe å si på at han velger FFK?! Men som jeg skrev over, jeg tror ikke han kommer til FFK nå..

 

Men om det skulle vise seg at han kommer, så er han hjertelig velkommen.!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 29 jul 07, 18:10
Endret: 29 jul 07, 18:10
Jeg er blant dem som håper Keiko får rett i sin mening om at han føler at Karadas helt sikkert kommer ;)

Karadas er en spisstype vi kunne hatt god bruk for, men som flere her inne tviler jeg på at han kommer før neste sesong. I det hele tatt har jeg vondt for å tro at han velger FFK. Men man skal aldri si aldri. Før sesongen hadde jeg heller ingen realistiske forventninger om at spillere som Wehrman og Gashi skulle komme heller.

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 jul 07, 18:14

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Det skjer ikke... Azar kommer ikke til FFK nå.

Åssen i he****e vet du det???!! Hvis folk klager på keiko99 og måten han skriver på så tar dette hvertfall kaka. Makan til bastant mening har jeg ikke hørt på lenge. Har du beviser på at han ikke kommer??

Nei, vi får bare håpe på at det er noe i disse ryktene og at han kommer. INGEN av oss her inne vet noe sikkert.


Hraae

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 jul 07
Innlegg: 22

Lagt til: 29 jul 07, 18:28
Når avisen har prøvd å få noen kommentarer til rykte fra kilder i FFK, er svaret
vil Hølli så får han det til.

---------------------------

Jeg var der, var du?????


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jul 07, 18:47

Fredrikstadpatriot gjør bare som meg,altså lar være og gi falske forhåpninger og da sier vi bare det som er fakta altså at det innad i FFk ikke har hvert diskutert noe om denne spillern og at det er enighet om at stallen er komplett og det vil si at vi må snakke om neste sesong hvis vi skal diskutere nye spillere


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 29 jul 07, 21:51
Opprinnelig postet av rødforalltid
http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article1252909.ece
Hmm, det var jo bare tull at Ardian skulle til FFK også.

Er jo litt rart at det bare er tv2 som melder dette.. Og har ikke Azar vært syk i 6 mnd eller no sånt?

---------------------------

FFK for alltid!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 jul 07, 22:05
Det er nettavisen som melder det - ikke TV 2.

TV2  eier nettavisen, men det er to forskjellige redaksjoner. For å unngå "sammenblandingen", har Nettavisen byttet navn tilbake til bare Nettavisen, og ikke "TV 2 Nettavisen", slik nyhetsstedet het en periode etter oppkjøpet.

Synes uansett hele artikkelen virker veldig tynn. Ikke en eneste kommentar, kun "kilder Nettavisen har vært i kontakt med..."

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 29 jul 07, 23:01
Opprinnelig postet av Holters
Det er nettavisen som melder det - ikke TV 2.

TV2  eier nettavisen, men det er to forskjellige redaksjoner. For å unngå "sammenblandingen", har Nettavisen byttet navn tilbake til bare Nettavisen, og ikke "TV 2 Nettavisen", slik nyhetsstedet het en periode etter oppkjøpet.

Synes uansett hele artikkelen virker veldig tynn. Ikke en eneste kommentar, kun "kilder Nettavisen har vært i kontakt med..."

"Nyheten" står jo også på tv2 tekst-tv (s214 for øyeblikket).. Er det en egen redaksjon også?
Men ja, enig med Jack..bare tull detta vøttø

---------------------------

FFK for alltid!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 29 jul 07, 23:15
Opprinnelig postet av RuneT

"Nyheten" står jo også på tv2 tekst-tv (s214 for øyeblikket).. Er det en egen redaksjon også?
Men ja, enig med Jack..bare tull detta vøttø

Det er Nettavisen som skriver nyhetene for TV 2 tekst-tv, sånn bare for å gjøre forvirringen enda mer total.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 jul 07, 23:17
Da får vi vel bare avslutte denne tråden,og si at Nettavisen har hentet dette ut av løse luften for å ha noe spennede sportsnyheter å skrive om

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 29 jul 07, 23:35

Opprinnelig postet av benksliter`n
Da får vi vel bare avslutte denne tråden,og si at Nettavisen har hentet dette ut av løse luften for å ha noe spennede sportsnyheter å skrive om

 

Er vel tiden for seriøst mange agurknyheter nå, er det ikke?

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 jul 07, 00:57
Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Åssen i he****e vet du det???!! Hvis folk klager på keiko99 og måten han skriver på så tar dette hvertfall kaka. Makan til bastant mening har jeg ikke hørt på lenge. Har du beviser på at han ikke kommer??

 

For det første så ordla jeg meg litt feil, mente at jeg ikke tror han kommer nå.

For det andre, leser du mitt neste innlegg ser du fort at jeg ikke er så bastant som du påstår.

Har overhodet ikke noen kjennskap til hvem som kommer eller ikke i FFK, men som paco skriver er det ikke noe vits i å fyre oppunder rykter, som i seg selv er ganske tynne da det kun er fxt og tv2 tekst tv som melder dette.

Så slapp helt av Plankekæll

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 jul 07, 07:43

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
men som paco skriver er det ikke noe vits i å fyre oppunder rykter, som i seg selv er ganske tynne da det kun er fxt og tv2 tekst tv som melder dette.

Det er et uttrykk som heter "ingen røyk uten ild". Selv om "Karadas på vei til FFK" kanskje ikke akkurat den hele og fulle sannhet, kan det jo tenkes at det har vært kontakt fra FFKs side for å sjekke ståa til Karadas?

At Karadas` agent og bror, Jack, sier at det ikke har vært kontakt betyr 100% nada. Det så vi når Gashi signerte: To dager før han gikk til FFK sa agenten hans at han ikke visste nooooen ting.

Kanskje kilden til Nettavisen er Jack selv - som ønsker å få flere klubber på banen...

Og med de to siste overgangene våre har vi vel en gang for alle ødelagt argumentene om at FFK ikke klarer å trekke til seg gode spillere. Jeg tror faktisk FFK vil bli vesentlig mer attraktiv nå, siden vi nå er i ferd med å bygge "noe stort". Mulig suksess tiltrekker seg interesse som fluer til en nybakt kuruke på enga.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 30 jul 07, 08:18
Endret: 30 jul 07, 08:18
Opprinnelig postet av denialsander

Og med de to siste overgangene våre har vi vel en gang for alle ødelagt argumentene om at FFK ikke klarer å trekke til seg gode spillere. Jeg tror faktisk FFK vil bli vesentlig mer attraktiv nå, siden vi nå er i ferd med å bygge "noe stort". Mulig suksess tiltrekker seg interesse som fluer til en nybakt kuruke på enga.

Wehrman var vel på utkikk etter en ny klubb siden han ikke fikk en lang kontrakt med LSK og Gashi fikk ikke tillitt i Brann og ønsket seg vekk. Tror fortsatt ikke vi er helt på topp når det gjelder å tiltrekke seg de spillerne som er aller mest ettertraktet men vi kommer dit.

Det som mangler mest er noen gode resultater som gjør oss til ett topplag og ikke et kommende topplag. Spillere med landslagsambisjoner vil generelt spille for et topplag, se bare på Simen Brenne og Bertelsen som begge har uttalt at et klubbskifte bort fra FFK vil øke sjansene deres for landslagsspill.

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 jul 07, 09:21
Opprinnelig postet av Kent

Wehrman var vel på utkikk etter en ny klubb siden han ikke fikk en lang kontrakt med LSK og Gashi fikk ikke tillitt i Brann og ønsket seg vekk. Tror fortsatt ikke vi er helt på topp når det gjelder å tiltrekke seg de spillerne som er aller mest ettertraktet men vi kommer dit.

Det som mangler mest er noen gode resultater som gjør oss til ett topplag og ikke et kommende topplag. Spillere med landslagsambisjoner vil generelt spille for et topplag, se bare på Simen Brenne og Bertelsen som begge har uttalt at et klubbskifte bort fra FFK vil øke sjansene deres for landslagsspill.

Wehrman kunne nok funnet en mer attraktiv klubb enn FFK. Han er 29 år, har spilt bra i flere år, og ville vært kontraktsløs - tror ikke han hadde slitt lenge med å finne en god klubb,for å si det sånn. Gashi er vel også en spiller som kunne funnet seg en annen klubb enn FFK.

Gode resultater kommer når vi har gode og motiverte spillere. Er det noe som hadde vært helt, utrolig vakkert, må det være å se FFK over både Viking og Lillestrøm på tabellen - med henholdsvis Bertelsen og Brenne som ønsket seg til "bedre" klubber... Når (og ikke hvis) det skjer skal jeg sprette en dyr champagneflaske og drikke på meg håndveske og rosa skjorte. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 30 jul 07, 09:38
Opprinnelig postet av denialsander

Det er et uttrykk som heter "ingen røyk uten ild".  

Dette uttrykket er kun for å forsvare at man tror på, og kan videreformidle usann sladder. Enten er det ild eller så er det ikke ild. Røyk uten ild er ikke røyk men tåke!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 07, 09:41
At FFK skal spille UEFA kamp frister nom mye for spillere som skal til klubben her,, Så det er derfor jeg tror og håper at karadas kommer. Så er FFK en klubb som er på vei mot noe stort det også frister

---------------------------

http://keiko99.net


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 30 jul 07, 10:10

Opprinnelig postet av keiko99
At FFK skal spille UEFA kamp frister nom mye for spillere som skal til klubben her,, Så det er derfor jeg tror og håper at karadas kommer. Så er FFK en klubb som er på vei mot noe stort det også frister

Hva bygger du det på? Er der noen spillere som har fortalt deg at de ser veldig frem til å spille UEFA cup? Slik jeg ser det kommer disse kampene totalt i skyggen av Tippeliagen og har 3. proritet etter serie og cup for de Norske klubbene som deltar, men jeg kan ta feil.

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 07, 10:21
Endret: 30 jul 07, 10:22
kent Det er noe jeg selv tror.. sa jeg ikke det da

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340