Husk meg
Brukernavn
Passord

Azar Karadas?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 29 jul 07, 12:30

Opprinnelig postet av Tiger
Hadde jo vært fint om han kom, men er rimelig sikker på at Brann ikke slipper denne fyren.

Brann? Han er da ikke Brannspiller. De kan ikke slippe noe de ikke har...

---------------------------

RednWhite


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 29 jul 07, 12:30

Nå er det ikke Brann som eier eller har enerett på Azar, Det er vel ikke noe som tilsier at Brann har så voldsomt mere økonomiske muskler enn det FFK har.

Dette er jo en spiller som Brann må henvende seg til Hardball for å finansiere, på samme måte som FFK må henvende seg til Onkel Terje & co.

Det er vel to ting som kan gjøre at Azar velger Brann, tilhørighet og tabellposisjon.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 jul 07, 12:34

Her kan det bli hard kamp om spilleren. Vi så jo at et desperat VIF prøvde seg på Gashi i siste time. Mulig de også vil prøve seg på Azar Karadaz?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jul 07, 12:38
Opprinnelig postet av benksliter`n
Jeg har tenkt på at dette kunne bli aktuelt tidligere,ettersom Kvisvik og Karadas er gode kamerater


Flott spiller å ha, men lurer litt på om Kvisvik blir noe bedre i form ved å ha en smågal kompis med veddemålslopper i blodet. Det kan fort bli mye sirkus også. Spennende med slike rykter som til stadighet dukker opp rundt klubben nå, og jo mer vi er i media, desto større interesse er det for investorer og sponsorer å spytte penger inn i klubben.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 jul 07, 12:41
Opprinnelig postet av paco
tror  FFk er fornøyde nå og ser på stallen som komplett,ingen flere spillere inn før det går 3-4 spillere ut

Nå forsvinner jo tre spillere "automatisk" etter denne sesongen. Multaharju, Hoås og Berg har bare kontrakt ut 2007.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jul 07, 12:44
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av paco
tror  FFk er fornøyde nå og ser på stallen som komplett,ingen flere spillere inn før det går 3-4 spillere ut

Nå forsvinner jo tre spillere "automatisk" etter denne sesongen. Multaharju, Hoås og Berg har bare kontrakt ut 2007.
Ja etter denne sesongen så har vi spillere med kontrakt som også må vekk,som sagt jeg er sikker på at han ikke kommer men vi får jo bare vente og se

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 29 jul 07, 12:48

Du skal nok ikke se bort ifra , at selv spillere som vi vil ha i klubben kan komme til å forsvinne. F.eks Raio.

D


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 jul 07, 12:52
Opprinnelig postet av paco
Ja etter denne sesongen så har vi spillere med kontrakt som også må vekk,som sagt jeg er sikker på at han ikke kommer men vi får jo bare vente og se

Er vel egentlig enig med deg; Jeg tror heller ikke at Karadas kommer, men som du sier: Vi får vente og se hva som skjer.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 jul 07, 12:54

Hadde dette ryktet kommet for to måneder siden, hadde jeg aldri trodd på det! Men nå som vi har gått tak i Wehrman og Gashi, er ingenting umulig!

Det er så absolutt ikke meg i mot å kjøpe Karadas! Jeg tror det kan være en ganske viktig signering. Vi får enda en solid, norsk spiller inn på laget. Vi blir mer attraktive for andre klubber, og vi kan nok bare glemme nedrykksstriden i år og årene framover.

Jeg tror nok kanskje det er mer fristende å dra til FFK enn Brann. Vi har en ny stadion, som vel er finere enn Brann sin. Vi har kjøpt flere gode spillere i dette overgangsvinduet. Vi har vel dårligere spisser enn Brann, så sjansen for spill er større. Og vi har Raymond Kvisvik her, som han kjenner godt fra før av.

Men jeg er pessimist helt til han kommer.. Hans fetter og agent, Jack Karadas, sier at dette bare er tull..Så vi får se.. Håper på det beste da!

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jul 07, 13:01
tror nok jack har rett her

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jul 07, 13:01
Endret: 29 jul 07, 13:01
Opprinnelig postet av Lemmy

Jeg tror nok kanskje det er mer fristende å dra til FFK enn Brann. Vi har en ny stadion, som vel er finere enn Brann sin. Vi har kjøpt flere gode spillere i dette overgangsvinduet. Vi har vel dårligere spisser enn Brann, så sjansen for spill er større. Og vi har Raymond Kvisvik her, som han kjenner godt fra før av.


Brann stadion er vel under ombygning og kommer til å fremstå som nesten ny snart? Mulig vi har kjøprt flere gode spillere, men det er vel likevel ikke noe argument for at det er mer fristende å dra til FFK? Brann har jo tross alt flere gode spillere enn FFK. Sjansen for fast plass er kanskje større, men glem ikke at Karadas også bekler midtstopperposisjonen ganske godt, så jeg vil tro at Brann vil kunne gi han mye spilletid. Han har sikkert gode busser i Brann fortsatt også, selv om Raymond er, ja, Raymond.

 

I tillegg glemmer du jo elegant to viktige ting som ikke taler for FFK. Fyren er fra Vestlandet og havner vel egentlig nærmere familie og venner i Bergen og Brann kjemper om seriegull. Trodde egentlig Nordfjordeid som han kommer fra var i Bergens-området, det viste seg å være nord i Sogn og Fjordane...! Kanskje kjappere å ta fly fra Gardermoen til Bergen da gitt.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 jul 07, 13:03

Hadde vi fått Karadaz,så får vi en sentrallinje med trøkk!! Piiroja,Wehrmann,Gashi og Karadaz ,er folk som går foran i krigen. Da blir FFK et fryktet og tungt lag å møte for alle i Tippeligaen

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 jul 07, 13:08

Jojo. Men likevel. Fredrikstad Stadion er en drømmestadion. Det er en helt utrolig, fantastisk deilig gressmatte å spille på, det er fine fasiliteter, og helt sikkert utrolige garderober. Det at vi har kjøpt flere gode spillere, er vel et tegn på at vi satser, og da burde vi være en attraktiv klubb og gå til!

Vet at han bekler midtstopperplassen godt, men det er vel ikke hans favorittposisjon. Tror det er verre å kjempe om en plass med Helstad, Winters og Sjöhage enn West, Fofana, Gardar og Tarik. Og vi skal vel være såpass ærlige og si at Piiroja vel forsvinner. Da har vi gode erstattere, men det kommer fort en skade.. Og som tidligere nevnt, det er nok mer attraktivt for ham å spille spiss.

Ja, det med familien er en viktig ting å ta med. Det taler vel i mot FFK. Men at Brann kjemper om seriegull, har vel ikke så mye å si? Gashi forsvant jo fra nettopp Brann og til FFK. Og Wehrman kunne nok tatt plassen til Jaiteh på Branns midtbane også...

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jul 07, 13:09

Opprinnelig postet av keiko99
jeg kan ikke ringe kilden i tide og utide, men jeg føler meg meget sikker på at karadas kommer..

Feil igjen Keiko, du blir mindre og mindre troverdig. Hvis du ikke vet mer enn Morgan?

- Karadas er ikke på vei til FFK

www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.3061473


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jul 07, 13:11
Endret: 29 jul 07, 13:11
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av keiko99
jeg kan ikke ringe kilden i tide og utide, men jeg føler meg meget sikker på at karadas kommer..

Feil igjen Keiko, du blir mindre og mindre troverdig. Hvis du ikke vet mer enn Morgan?

- Karadas er ikke på vei til FFK

www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.3061473

kan jeg ikke mene mine egene ting

---------------------------

http://keiko99.net


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jul 07, 13:13
Keiko du har en dårlig kilde

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jul 07, 13:13
Endret: 29 jul 07, 14:10
Opprinnelig postet av keiko99
kan jeg ikke mene mine egene ting

Klart du kan det, men synes du ikke det blir for dumt, når du skriver at du er meget sikker på at han kommer?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jul 07, 13:13
Nå kan vel denne tråden stenges

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jul 07, 13:15
Endret: 29 jul 07, 13:16
JEG ER.. dette er min egen mening.. hva er dumt med det.. hakker jeg på dine meninger

---------------------------

http://keiko99.net


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 29 jul 07, 13:23

Pga at MA sier at det ikke er aktuelt med Azar?

Visst ikke jeg husker helt feil, sa MA for ikke så lenge siden at det var helt uaktuelt å selge Bertelsen til Viking også. Er Bertelsen fortsatt uaktuell for Viking Paco?

 

 



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340