Husk meg
Brukernavn
Passord

Morgan har mistet respekten for media

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jul 07, 22:52

www.fredrikstadfk.no/content/view/413/1/

Hva er deres synespunkter på dettte?

 


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 jul 07, 23:04
Jeg synes medias makt er alt for sterk, og skyr de som pesten. Hadde jeg fått en sånn bladfyk med mick opp i munn uten godkjenning fra meg, så hadde jeg trøkkan inn i kjeften på`n. Husker godt Christer Petterson kasta kamera etter journalisten når han bad han  fjerne seg, og det synes jeg han var i sin fulle rett til. Om det var journalisten sin kamera spiller liten rolle. Jeg synes Morgan er smart som holder seg unna.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jul 07, 23:27
jeg syns synd på familien og på morgan som til tider blir jakta på av sultene aviser..

---------------------------

http://keiko99.net


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 28 jul 07, 23:55

Jeg for min deler kjøper ikke VG  og Dagbladet lenger pga av all negativ vinkling av nyhetsstoff og da spesielt fotball (TV2 også, men dem må jeg desverre se på da det er de som sender kampene). Det handler svært lite om selve kampen, derimot kan de lage en stor sak ut av små episoder før, under eller etter kamp. Takke meg til ivrige supportere på diverse forum som gir et mer fyldig referat og som klarer å se det fotballfaglige. Savner NRK Og Arne Ball jeg...........


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 07, 01:11
Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Jeg for min deler kjøper ikke VG  og Dagbladet lenger pga av all negativ vinkling av nyhetsstoff og da spesielt fotball (TV2 også, men dem må jeg desverre se på da det er de som sender kampene). Det handler svært lite om selve kampen, derimot kan de lage en stor sak ut av små episoder før, under eller etter kamp. Takke meg til ivrige supportere på diverse forum som gir et mer fyldig referat og som klarer å se det fotballfaglige. Savner NRK Og Arne Ball jeg...........



Jeg har slutta å kjøpe VG og Dagbladet for flere år siden. Unntaket er når jeg er utenlands. Disse avisene var mye, mye bedre før, da kjøpte jeg de fast. Vinklinga er blitt som du beskriver, og det er nok til at jeg får det langt opp i halsen.

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 29 jul 07, 04:28
Morgan har noen poenger, men det meste av det han sier er likevel skivebom. For: Stemmer det egentlig at media er ute etter å skissere Morgan på en bestemt måte? Er de egentlig "ute etter ham"?

Eller er det Morgan som selv legger opp til dette?

Det er et faktum at Morgan Andersen er en særdeles frittalende person. Der Anders Grönhagen sier det er positivt at FFK har spillere som er interressante for andre klubber, svarer Andersen at media konstruerer rykter - og at Tarik uansett ikke vil kunne gå til noen engelsk klubb. Der Grönhagen sier at FFK har vært for dårlige, sier Morgan at Strømsgodset spiller destruktiv fotball.

I tillegg er det slik at Morgan har pådratt seg en siktelse for dokumentforfalsking. Det er egentlig ikke så rart at dette fører til mye medieomtale. Siktelser er ikke lek.

For all del, Morgan Andersen har tilført FFK veldig mye positivt. Det er jeg den første til å innrømme! Men jeg synes Morgan - og Ulf Berg for den saks skyld- bommer grovt i dette tilfellet.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 29 jul 07, 11:17
Ønsker Morgan velkommen til klubben.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jul 07, 11:23
Helt feil Morradi.Det media gjorde mot Morgan og familien under Mikelsaken gikk bare på løgn og indisier,de vred og vrengte på alt han sa og de holdt alt de viste som gikk i Positiv retning til Morgan hemmelig.Lyn mente det var utrolig av Morgan og holde ut i Mikelsaken og at de fleste ville dukket under etter det kjøret han fikk ifra media.Liv har rett og slett blitt ødelagt i media

Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 28 jul 07, 23:56
Opprinnelig postet av Patrioten

www.fredrikstadfk.no/content/view/413/1/

Hva er deres synespunkter på dettte?

 



Nja,en som bruker media så aktivt som MA gjør,må lære seg at det koster.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 jul 07, 23:58
Når media kommer med direkte løgn  som går utover disse personene og deres nærmeste så er det faen meg stopp

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 jul 07, 14:37

Opprinnelig postet av paco
Når media kommer med direkte løgn  som går utover disse personene og deres nærmeste så er det faen meg stopp

Er greit det. Men er det alltid alle andre sin feil? Håper virkelig at Morgan også tar litt lærdom av det han har vært igjennom, så går det sikkert bra til slutt......


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jul 07, 17:27
Endret: 29 jul 07, 20:43
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Er greit det. Men er det alltid alle andre sin feil? Håper virkelig at Morgan også tar litt lærdom av det han har vært igjennom, så går det sikkert bra til slutt......

Hvem sier at det alltid er andre sin feil???

MOD: Fjernet unødvendig mange quotes

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 jul 07, 18:16
Endret: 29 jul 07, 20:43
Opprinnelig postet av paco
Hvem sier at det alltid er andre sin feil???

Både du og Morgan blant flere gir det inntrykket, uten å si det helt konkret. Men Morgan må ta selvkritikk på reiseregningene, uttalesene om Godset, og Mikel saken gjenstår fortsatt å se.......

            Håper for all del at dette løser seg, for Morgan er absolutt en ressurs for FFK........

MOD: Fjernet unødvendig mange quotes


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jul 07, 18:49
Endret: 29 jul 07, 20:43
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Både du og Morgan blant flere gir det inntrykket, uten å si det helt konkret. Men Morgan må ta selvkritikk på reiseregningene, uttalesene om Godset, og Mikel saken gjenstår fortsatt å se.......

            Håper for all del at dette løser seg, for Morgan er absolutt en ressurs for FFK........

Morgan har beklaget utspillet sitt mot Godset så vet du det.Morgan er ikke dømt men Niso er dømt og det er to forskjellige ting og hvorfor skal han beklage seg i Mikel saken? hva hvis media skriver litt om alt det positive Morgan har gjort i årenes løp,da kansje det hadde jevnet seg ut

MOD: Fjernet unødvendig mange quotes

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 jul 07, 19:09
Forstår at det føles urettferdig, men tror det hadde vært bedre å jobbe tillitten tilbake i det stille. Vet ikke hvor taktisk riktig det er å gå ut å hudflette pressen, nå som det faktisk har begynt å roe seg, og det skjer mye positivt rundt FFK.......

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 jul 07, 19:25

Hvis man ser på alle andre sine uttalelser, så får Morgan vel mye pepper for sine uttalelser. Hvorfor skriver ikke VG og Dagbladet side opp og side ned med dritt om Jan Åge Fjørtoft, som presterer å si utrolig mye dumt? Hvorfor henges ikke Bjørnebye enda mer ut for sine uttalelser, og mobilsamtaler?

Syns det er rart at media skal få holde på som de gjør. I hver eneste sak om ham på dagbladet.no er det kommentarer under om Morgan som ikke ligner grisen. Folk får et helt feil inntrykk av denne karen.

Og de som uttaler seg om Mikel-saken skal bare holde kjeft. Det er ikke noe så mange har innsyn i, og jeg støtter Morgan helt til han eventuelt skulle bli dømt.

Nå har jo FB hengt seg på bølgen. Går det an å la være og trykke banneret Plankehaugen lagde som støtte til Morgan? Media bør faktisk være glade over at Morgan ikke boikotter dem.

Og det er vel ikke lett. For meg ser det ut som han stadig prøver. Men uansett hva han gjør, så er det noe feil.. Stå på, Morgan!

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 jul 07, 10:43

Patetisk Morgan.

Benytter media til å bygge opp sin egen image, når media får tak i "snusk" er også selvsagt at de skriver om det.

Dersom Morgan vil begynne å bli tatt på alvor i sin "sutring", burde han først beklage skikkelig det "snusket" i NISO som han var involvert i. Dette nytter ikke i dagens samfunn å fortsette å leke Morgan Kane med å skyte fra hofta uten å innrømme noen av de feil som visserlig er begått.

Personlig kjenner jeg ikke M.A og har ingen problem med at folk synes at han er en kjempekar både overfor venner, Plankehaugen, arbeidskollegaer osv, men det fritar han ikke for eventuelle "misstanker". 

Uten sammenligning forøvrig, det er vel en kjent sak at ingen stiller bedre opp for seg og "sine" enn f.eks i Mafiaén/ Nokasgutta, eller andre mer lokale gjenger, så lenge ikke personen truer deres posisjon. Hadde det bare vært så enkelt at kun personer som er negative i sin omgangskrets hadde begått "snusk", ja da hadde det vært enkelt å være ordensmakt.

Dette er ikke ment som noen forhåndsdom verken av M.A eller eventuelle andre, men nettopp en begrunnelse på hvorfor jeg ikke har noen  formening om M.A sin skyld i det "snusket" som har foregått i F.C Lyn.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 jul 07, 11:26
Opprinnelig postet av dracula

Patetisk Morgan.

Benytter media til å bygge opp sin egen image, når media får tak i "snusk" er også selvsagt at de skriver om det.

Dersom Morgan vil begynne å bli tatt på alvor i sin "sutring", burde han først beklage skikkelig det "snusket" i NISO som han var involvert i. Dette nytter ikke i dagens samfunn å fortsette å leke Morgan Kane med å skyte fra hofta uten å innrømme noen av de feil som visserlig er begått.

Personlig kjenner jeg ikke M.A og har ingen problem med at folk synes at han er en kjempekar både overfor venner, Plankehaugen, arbeidskollegaer osv, men det fritar han ikke for eventuelle "misstanker". 

Uten sammenligning forøvrig, det er vel en kjent sak at ingen stiller bedre opp for seg og "sine" enn f.eks i Mafiaén/ Nokasgutta, eller andre mer lokale gjenger, så lenge ikke personen truer deres posisjon. Hadde det bare vært så enkelt at kun personer som er negative i sin omgangskrets hadde begått "snusk", ja da hadde det vært enkelt å være ordensmakt.

Dette er ikke ment som noen forhåndsdom verken av M.A eller eventuelle andre, men nettopp en begrunnelse på hvorfor jeg ikke har noen  formening om M.A sin skyld i det "snusket" som har foregått i F.C Lyn.

Du er ihvertfall jævlig patetisk dracula som faen ikke vet en dritt om mikel saken og hva Morgan og hans familie ble utsatt for og du mener det er greit at media farer med direkte løgn,det sier vel sitt om deg.Uten sammenligning forøvrig så sammenligner du Morgan med mafia,det er vel ikke vanskelig og forstå at det er det du mener.Hvorfor skal han innrømme ting han ikke har gjort.Hvis saken går til retten og Morgan blir frikjent så er vel du den første til og beklage

Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 30 jul 07, 12:22

Hvorfor skal han beklage? Han har ikke anklaget han for noe, bare sagt at han ikke kan være sikker på at det ikke har foregått noe snusk. Og det er det vel strengt tatt bare M.A selv som vet.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340