Husk meg
Brukernavn
Passord

Morgan har mistet respekten for media

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

benjamin

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 23

Lagt til: 04 aug 07, 17:05
jeg har iallefall mistet respekten FOR MA

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 aug 07, 18:56

Opprinnelig postet av benjamin
jeg har iallefall mistet respekten FOR MA

Javel, og samtlige av dine 8 innlegg her på forumet viser at det ikke er mye å bry seg om hvem du har respekt for eller ikke...

---------------------------

RednWhite


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 aug 07, 02:01
Endret: 05 aug 07, 02:02
Opprinnelig postet av benjamin
jeg har iallefall mistet respekten FOR MA


Og du holder med ?? Vindbjart ?? Lenge siden de var no vel ?? Du kan drite og dra langt pokker i vold.

benjamin

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 23

Lagt til: 05 aug 07, 02:32
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av benjamin
jeg har iallefall mistet respekten FOR MA

Javel, og samtlige av dine 8 innlegg her på forumet viser at det ikke er mye å bry seg om hvem du har respekt for eller ikke...

og som om jeg bryr meg om hvem du er!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 aug 07, 08:23
Opprinnelig postet av benjamin
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av benjamin
jeg har iallefall mistet respekten FOR MA

Javel, og samtlige av dine 8 innlegg her på forumet viser at det ikke er mye å bry seg om hvem du har respekt for eller ikke...

og som om jeg bryr meg om hvem du er!

 

Kult å væra 64 år og bare sitta å slenge dritt på et forum da.. Da har du problemer veit du..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 aug 07, 12:23
Han er vel i beste fall 8 år gammel...

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 05 aug 07, 12:42
Endret: 05 aug 07, 12:47

Når man ikke har argumenter tyr man til utskjelling.

Fantastisk hvor høyt nivå denne debatten holder.

Synes faktisk det er meget greit at det er forskjellige meninger om M.A., det viser jo bare at verden fortsatt ikke er svart /hvitt.

At det er forskjellige meninger i Norge om M.A burde vel være klart for alle, også her inne.

Til Benjamin, bare fortsett med innelgg, det mener jeg sjøl om våre meninger kommer til å krysses.

Du er ikke den første som er blitt fortsøkt "hals hugd" .

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 aug 07, 13:10
Opprinnelig postet av dracula

Når man ikke har argumenter tyr man til utskjelling.

Fantastisk hvor høyt nivå denne debatten holder.

Synes faktisk det er meget greit at det er forskjellige meninger om M.A., det viser jo bare at verden fortsatt ikke er svart /hvitt.

At det er forskjellige meninger i Norge om M.A burde vel være klart for alle, også her inne.

Til Benjamin, bare fortsett med innelgg, det mener jeg sjøl om våre meninger kommer til å krysses.

Du er ikke den første som er blitt fortsøkt "hals hugd" .

Det er ikke annet å forvente når personen KUN kommer med oppgulp og svada. Jeg har ennå til gode å se ett eneste positivt innlegg fra den kanten. Selvsagt har man lov til å ha egne meninger, men jeg skjønner ikke helt humoren med å klage og syte over alt og alle i FFK. Da er man ikke mye supporter i mine øyne.

Du skriver at vi tyr til utskjelling når vi ikke har noen argumenter. Vel vel, har du noen gang lest noen velformulerte innlegg med masse argumenter fra benjamin? Tviler på det.

Sånn, da klarte jeg med mitt innlegg å fortsette off topic-biten, så da kan vel snart noen stenge denne tråden.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 05 aug 07, 13:16
Opprinnelig postet av Plankekæll

Sånn, da klarte jeg med mitt innlegg å fortsette off topic-biten, så da kan vel snart noen stenge denne tråden.



Syns navnet ditt dukker opp hver gang det er noe sånt som dette.

Du er ikke NØDT til å kommentere innlegg som er usaklige, er klar over det antar jeg?

Folk her inne er pinlig lette å provosere, folk biter på alt som er.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 aug 07, 13:17
Opprinnelig postet av dracula

Når man ikke har argumenter tyr man til utskjelling.

Fantastisk hvor høyt nivå denne debatten holder.

Synes faktisk det er meget greit at det er forskjellige meninger om M.A., det viser jo bare at verden fortsatt ikke er svart /hvitt.

At det er forskjellige meninger i Norge om M.A burde vel være klart for alle, også her inne.

Til Benjamin, bare fortsett med innelgg, det mener jeg sjøl om våre meninger kommer til å krysses.

Du er ikke den første som er blitt fortsøkt "hals hugd" .

Gå inn på oversikten over innleggene til benjamin og les, så kanskje du forstår hva jeg mener.....? Om f.eks Bertelsen: sitat  " møkkakæll med andre ord" sitat slutt... Bra nivå......

---------------------------

RednWhite


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 aug 07, 13:22

Det er godt mulig at navnet mitt dukker opp i slike sammenhenger, men jeg skjønner fremdeles ikke vitsen med å bare poste piss her inne. Da kan man heller holde på på VGD, så får heller ffksupporter.net være litt mer seriøst.

Jeg synes dette forumet er fantastisk, først og fremst fordi det er mange kunnskapsrike og morsomme sjeler her inne. Mye mer seriøst enn andre forum på nett. Og selvsagt skal folk få lov til å ha forskjellige meninger, også meninger som provoserer litt. Men jeg liker ikke korte innlegg der det står: "møkkafyr", "jævla mammadalt", "han er søppel" osv... da blir det så usaklig at det ikke er noen vits å holde på her inne synes jeg.

Men, jeg skal prøve å skjerpe meg når det gjelder slike "anledninger/sammenhenger"...


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 aug 07, 14:00

Skummet igjennom et par av Benjamins innlegg.. Og der kom et opp mye useriøst uten begrunnelser.

Har ikke forumsreglene helt klart i hodet(orker heller ikke sjekke..), men er det en lov der som sier at innlegg må være begrunnet? Hvis ikke det er det, så burde det komme. For for meg er det helt greit om Benjamin har en mening om at Trond Erik Bertelsen er en "mammagutt", men det må jo begrunnes.

Så den gangen Benjamin skriver et ordentlig innlegg som er velbegrunnet, syns jeg det er flott at han skriver et innlegg og skaper debatt. Men hvis han fortsetter med innlegg i samme duren, bør moderatorene gi det en konsekvens.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


benjamin

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 23

Lagt til: 05 aug 07, 19:01
Opprinnelig postet av Lemmy

Skummet igjennom et par av Benjamins innlegg.. Og der kom et opp mye useriøst uten begrunnelser.

Har ikke forumsreglene helt klart i hodet(orker heller ikke sjekke..), men er det en lov der som sier at innlegg må være begrunnet? Hvis ikke det er det, så burde det komme. For for meg er det helt greit om Benjamin har en mening om at Trond Erik Bertelsen er en "mammagutt", men det må jo begrunnes.

Så den gangen Benjamin skriver et ordentlig innlegg som er velbegrunnet, syns jeg det er flott at han skriver et innlegg og skaper debatt. Men hvis han fortsetter med innlegg i samme duren, bør moderatorene gi det en konsekvens.

her har du begrunnelse: Alt det sure oppgulpet morgan har kommet med ang Mikelsaken,kjørergningene i niso, bertelsensaken, eggensaken også videre. derfor har jeg mistet respekten for den mannen ang media. Finnes jo ikke troverdig for oss supportere.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 aug 07, 20:28

Hvilket sure oppgulp?

Må si at jeg ikke kjenner meg igjen i mye av det du sier. Han sier at Bertelsen skal være i FFK, men ting endrer seg fort i fotballen. Og det er vel ikke nie vitsen i å beholde Trond Erik når han ikke ville spille for FFK? Eggensaken, hvor Eggen valgte å gå selv?

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 aug 07, 21:15

Opprinnelig postet av benjamin
her har du begrunnelse: Alt det sure oppgulpet morgan har kommet med ang Mikelsaken,kjørergningene i niso, bertelsensaken, eggensaken også videre. derfor har jeg mistet respekten for den mannen ang media. Finnes jo ikke troverdig for oss supportere.

Kaller du det begrunnelse ?? Da er den veldig tynn i såfall.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 06 aug 07, 13:50

Mediene stinker. Her er det penger og salgstall og økte overskudd som står alene i fokus. Mediene har en posisjon hvor de selv kan fremstille en hvilken som helst sak akkurat som de vil, eller ignorere hva de vil, og kan likeledes kontrollere all kritikk av dem selv. Og hva er det igjen, to eller tre konsern som eier så og si alle aviser her i landet?

Har snakket med flere sudenter som etter noen år f.eks i Tyskland har den oppfatning at vi ikke har aviser i Norge. Jeg skjønner så alt for godt hva de mener. Desverre. De eneste avisene i Norge jeg har en viss sans for er ukeavisa Morgenbladet og Klassekampen - sistnevnte fordi de ikke forsøker å tåkelegge sitt politiske ståsted (i motsetning til de fleste andre ryggradsløse aviser) og fordi de har noe som minner om en ok uternriksdekning (noe de er skremmende alene om).

Som paco sa, det hender at mediene tar liv. Det kan desverre tilføyes at det som aldri hender, under noen som helst omstendighet, er at en norsk redaksjon tar ansvar for konsekvensen av det de skriver.

Et eksempel på det siste:

Alle husker vel Kadra-saken, den unge muslimske jenta som ble banket opp for noe hun hadde sagt i mot koranen? For de som ikke fulgte godt med, dette er en total forvrengning mediene har skapt. For det første ble ikke Kadra banket opp på grunn av noe hun hadde sagt, men på grunn av noe VG hadde skrevet (gjerningspersonene hadde ikke hørt hva Kadra sa, de hadde bare lest VG). For det andre angrep ikke Kadra verken islam eller koranen, hun pekte bare på et skriftsted hun mente at man kunne legge mer vekt på. Det er teologisk settt en fullt ut akseptabel ting å gjøre, like mye i islam som i kristendommen. Bare at VG forsto ikke dette, for de hadde sin egen agenda. For det tredje ble ikke Kadra banket så voldomt opp, det ble derimot kjæresten hennes, for å ha stilt opp og støttet henne. Han ble omtrent ikke nevnt, selv om han lå på sykehus i flere uker.

Kilden til alt dette er Kadra selv, på først&sist.

I mediene, særlig i VG, ble Kadra-saken slått sterkt opp som eksempel på hvordan islam undertrykker kvinner og ytringsfrihet. Men Kadra selv gadd de ikke å høre på. Og selvsagt har det ikke falt inn VGs redaktør et øyeblikk at det var de selv som skapte misforståelsen som overfallet på Kadra og kjæresten hennes grunnet i.

Konklusjon: avisene har sin egen agenda, bruker ytringsfriheten utelukkende for å verne sine egne spekulative interesser, skaper konflikter og problemer av bred og dyp kulturell art, og er immune mot å se kritisk på sin egen rolle.

Et lite sidespor der kanskje, men på den annen side, er det rart at Morgan Andersen har mistet respekten for mediene? Det hadde vært rart om han ikke gjorde det!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 aug 07, 15:08
Opprinnelig postet av benjamin
Opprinnelig postet av Lemmy

Skummet igjennom et par av Benjamins innlegg.. Og der kom et opp mye useriøst uten begrunnelser.

Har ikke forumsreglene helt klart i hodet(orker heller ikke sjekke..), men er det en lov der som sier at innlegg må være begrunnet? Hvis ikke det er det, så burde det komme. For for meg er det helt greit om Benjamin har en mening om at Trond Erik Bertelsen er en "mammagutt", men det må jo begrunnes.

Så den gangen Benjamin skriver et ordentlig innlegg som er velbegrunnet, syns jeg det er flott at han skriver et innlegg og skaper debatt. Men hvis han fortsetter med innlegg i samme duren, bør moderatorene gi det en konsekvens.

her har du begrunnelse: Alt det sure oppgulpet morgan har kommet med ang Mikelsaken,kjørergningene i niso, bertelsensaken, eggensaken også videre. derfor har jeg mistet respekten for den mannen ang media. Finnes jo ikke troverdig for oss supportere.
hohoho


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340