Husk meg
Brukernavn
Passord

Bertelsen solgt til Viking

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jul 07, 12:18
Endret: 27 jul 07, 12:36
Opprinnelig postet av paco
Tror og jeg sier"tror" han gikk for 6-7 mill,hvor mye haugesund skal ha vet jeg ikke

20% prosent av overgangen i følge www.haugesunds-avis.no/article/20070727/NYHET/70727005/1010/AKTUELT

 

Mod: Nå må dere slutte å ukritisk trykke på siteringsknappen, skal dere sitere, sitér kun det dere skal svare på, ikke hele diskusjoner, inkludert tidligere, egne svar!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 jul 07, 12:19
Endret: 27 jul 07, 12:36
Opprinnelig postet av Patrioten
20% prosent av overgangen i følge www.haugesunds-avis.no/article/20070727/NYHET/70727005/1010/AKTUELT
Ja da sitter vi igjen med rundt 5 mill etter hva jeg har fått med meg

Mod: Nå må dere slutte å ukritisk trykke på siteringsknappen, skal dere sitere, sitér kun det dere skal svare på, ikke hele diskusjoner, inkludert tidligere, egne svar!

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 27 jul 07, 12:21
Endret: 27 jul 07, 12:23
Ikke verst det for en spiller som har vært langtidsskadet, ingen vet hvordan han kommer til å bli igjen.

Samtidig som han vil bort herfra, vil si det er en brukbar deal for oss.

Bertie ble nok solgt får å dekke inn kjøpet av Gashi ;)

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jul 07, 22:50

Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av Patrioten
Tipper på at de pengene vi får fra han, går til å kjøpe Sjøborg fri fra kontrakten i Elfsborg.


Sjöberg kan da umulig koste like mye som bertie, alderen tatt i betraktning. Har det forresten kommet fram noe konkret tall på overgangssummen enda?

Tror ellers disse penga kommer til å gå til nok en forsterkning. Uansett er det spennende å være FFKsupporter om da`n

 

Etter det www.rogalandsavis.no/sport/article2882269.ece erfarer, skal Vikings bud på Bertelsen være rundt 3-4 millioner kroner. Samt betaling etter antall spilte kamper. Det skal ikke være stor avstand mellom det Fredrikstad krever, og Vikings bud.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 jul 07, 22:24
Opprinnelig postet av paco
Dette er helt ok,han har ikke spilt på over et år og det er umulig og si om han vil bli like god igjen samtidig så vil han til Viking så får vi rundt fem mill så er vel det en bra deal



du er inne på noe her. bertil i god gammeldags form er TLs kanskje beste vback, MEN vi vet faktisk ikke om han kommer seg 100%. mao en god deal av FFK, da bertil uansett ønsket seg hjem. Dette kan vi ikke sutre over, vil heller takke ham for bra innsats i klubben. sentrallinja i FFK ser meget bra ut nå med rami-piiroja-wehrmann-tarik. men ser skummelt ut på kantene nå, både i forsvar og på midtbane. ser gjerne inn en direkte erstatter for bertil, en hback som presterer på et langt jevnere nivå enn pac, samt to breddeholdere på midten, især en hving av klasse. ønskelig også med reel konkurranse for kvisvik, stadheim og multe hadebra.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jul 07, 22:58
Synd vi ister han! Hadde gleda meg til å se han på backen igjen.. Nå blir vel sjøberg fast venstreback framover tenker jeg.. Vi må snart hente inn en klasseback på begge sider.. Håper vi får over 5 mill for han da..


Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340