Husk meg
Brukernavn
Passord

Få med hovedtribunen mer

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 04 aug 07, 00:13
vi vil ikke hærme -- det blir for dumt mener jeg -- å lage egne sanger er best -- vet foresten at Sandefjord har kopiert OleOleOla sangen fra oss :P

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Spill med Hjertet uttafpå drakta !!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 aug 07, 00:56
Nå skal vi vare veldig forsiktig med å snakke at folk har kopiert sanger fra oss. Hørte faktisk at vi er norges største copycats sammen med Stormen. Vet ikke hvor folk får det til men.... Som f. eks... ring of fire sangen... aldri hørt at noen har sunget den før her i landet og nå plutselig kommer Start supportere og beskylder oss for at vi har tatt sangen fra dem.... samme med ole ole sangen. Kanarifansen postår at det er demes sang ... derfor synes jeg det er dumt å begynne å beskylde folk for å stjele sanger.  Og det der "rosenborg " oppleget kan dere glemme i hvertfall så lenge jeg har noe å si på PH feltet. Vil ikke at folk synes at jeg er overlegen nå men synes bare at det er flaut å begynne med noe slikt. Så .. takk for forsalget men nei takk !

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 04 aug 07, 15:01

Skriver under med AMEN der, FFK Forever. Aldri om jeg vil ha noe FRED!!! RIK!!! STAD!!! på stadion. Høres ille ut på Lerkendal og vil eventuelt høres ille ut hos oss. I tillegg til at det ville være flaut å blåkopiere så til de grader noe som er kjent for å brukes av en gruppe og bare den gruppen. Fri og bevare meg, jø, så fyse og splitte mine bramseil.

NEI takk.

Ser at Zoran er enig. Føles litt betryggende siden det er han som er primus motor hva gjelder sang og rop.

 

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 aug 07, 18:16
Opprinnelig postet av Marcus
vi vil ikke hærme -- det blir for dumt mener jeg -- å lage egne sanger er best -- vet foresten at Sandefjord har kopiert OleOleOla sangen fra oss :P


Hvis du ikke fleiper nå er du på årets bærtur, vi har kopiert omtrent alt vi synger jo ...

Håper noen kreative sjeler kan finne på noe særegent, som noen vil høre på, de ganger jeg personlig syns det har kommet noe gode forslag her inne som ikke alle andre også synger i Norge blir det bare glatt oversett ...

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 05 aug 07, 12:00
ja men hærme mer enn vi alerede har gjort da, vet godt at nesten alt vi har av sanger er tatt fra andre

det kom lizzom ut feil :P

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Spill med Hjertet uttafpå drakta !!


lierdet

Juniorspiller

Ble medlem: 01 jul 07
Innlegg: 76

Lagt til: 05 aug 07, 23:52

Ok, jeg er kanskje litt på bærtur eller noe, men er BRH en gruppe som er sammen for å lage sanger?

 Godt intinativ i hvert fall!

---------------------------

Andres meninger støter meg.


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 08 aug 07, 10:12
Opprinnelig postet av lierdet

Ok, jeg er kanskje litt på bærtur eller noe, men er BRH en gruppe som er sammen for å lage sanger?

 Godt intinativ i hvert fall!

BRH= Brigade Rød Hvit.. Ultrasgutta..

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 aug 07, 13:32
Opprinnelig postet av FFK Forever
Opprinnelig postet av danieltr

Hva med en variant som Rosenborg kjører på Lerkendal? Kjernen synger RO- Langside 1: SEN- Langside 2: BORG.

FRED - RIK - STAD. Den er selvsagt godt innarbeidet der oppe og gjaller en rekke ganger før den stopper hos Kjernen som applauderer resten av publikum.

Den er det trøkk i og nå som vi har ny stadion har vi endelig muligheten til å gjøre noe liknende. Hadde det funka?

 

Huff Huff..   Får frysninger nedover ryggen når jeg hører den på tv, og da snakker jeg ikke positive vibber.Låter helt grusomt.  EEEEERRRRRRRRR BBBBBBBBBEEEE KKKKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Verste håndball feeelingen

Håper at vi aldri drar igang noe slikt på stadion!

 

 

 

haha.. godt sagt... Ble nesten slått ned i Bergen da noen tullinger prøvde å dra igang denne, men det var verdt det!!  Flaueste,pinligste og latterligste ropet ever!  Får vonde oppstøt og sur mage bare av tanken


#8

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mai 06
Innlegg: 46

Lagt til: 08 aug 07, 18:08
Opprinnelig postet av danieltr
Opprinnelig postet av lierdet

Ok, jeg er kanskje litt på bærtur eller noe, men er BRH en gruppe som er sammen for å lage sanger?

 Godt intinativ i hvert fall!

BRH= Brigade Rød Hvit.. Ultrasgutta..

det er BRH som har kommet med forslag til dei fleste sangene vi synger på stadion da...

---------------------------

BRIGADE RØD HVIT
Frihet For ULTRAS

Hater: NFF, Politi, Vaktene på Ullevaal


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 08 aug 07, 19:47
Nå overdiver du litt da....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 10 aug 07, 14:09
Endret: 10 aug 07, 14:09

Kult hvis vi roper til resten av stadion.

 

(Hoved eller vip tribunen) er dere klare?Mens vi peker på den tribunen vi vil ha med.

Hoved eller vip svarer:

Ja vi er klare!

 

Bør være mulig å få med begge sider på sanger.

Her er det uendelig av muligheter. Tenk hvilket trøkk vi kan få, hvis alle tribuner er aktivt med på mange sanger

Bør ikke være altfor vanskelig å få til.

 

---------------------------

FRIHET FOR ULTRAS
WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3