Husk meg
Brukernavn
Passord

Få med hovedtribunen mer

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 29 jul 07, 11:10
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Headhunter
angående hvordan sanger/rop oppstår så er det en gruppe innad i PHkalt Brigade Rød Hvit som har stått for en del av dem.


Plankehaugen har hatt sangverksted så bare det er sagt. BRH har vel knapt vært innom der. .


Jeg har vært der mange ganger Rune.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 07, 11:12

Opprinnelig postet av Martin_
Plankehaugen har hatt sangverksted så bare det er sagt. BRH har vel knapt vært innom der. .


Jeg har vært der mange ganger Rune. [/quote]

Flere som har vært der ?? 1 er lite.


Headhunter

Knøttespiller

Ble medlem: 24 jul 07
Innlegg: 26

Lagt til: 29 jul 07, 12:17
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Headhunter
angående hvordan sanger/rop oppstår så er det en gruppe innad i PHkalt Brigade Rød Hvit som har stått for en del av dem.


Plankehaugen har hatt sangverksted så bare det er sagt. BRH har vel knapt vært innom der. Noen sanger har vel oppstått her inne igjennom youtub. Så at BRH skal ha noe ære av å ha stått for en del av dem, sier jeg nok nei til Headhunter. At BRH er flinke til å synge sangene er en annen sak.
av nye sanger for sesongen kan jeg nevne at "pippi sangen" og" ole,ole,ola" er laget av to medlemmer fra BRH

---------------------------

We are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so fuck all the rest,
Fuck em all fuck em all,
Tottenham,West Ham, and MIlwall
coz we are Chelsea and we are the best
FUUCK THE REEEST!!!!!!


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 29 jul 07, 12:30

Det spiller ingen rolle for meg om det er BRH eller hvem som lager sangene, bare det låter bra

Jeg var bare ute etter litt informasjon om det i det hele tatt var en slik gruppe innad i PH som det er med TIFO gjengen. Har ikke hørt om det og var litt nysgjerrig bare.......

Jeg trodde at BRH var en egen liten support gruppe og at de ikke var medlemmer av plankehaugen, men tar kanskje feil?

---------------------------

Plankehaugen for ALLE :-)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 07, 12:37

Opprinnelig postet av Headhunter
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Headhunter
angående hvordan sanger/rop oppstår så er det en gruppe innad i PHkalt Brigade Rød Hvit som har stått for en del av dem.


Plankehaugen har hatt sangverksted så bare det er sagt. BRH har vel knapt vært innom der. Noen sanger har vel oppstått her inne igjennom youtub. Så at BRH skal ha noe ære av å ha stått for en del av dem, sier jeg nok nei til Headhunter. At BRH er flinke til å synge sangene er en annen sak.
av nye sanger for sesongen kan jeg nevne at "pippi sangen" og" ole,ole,ola" er laget av to medlemmer fra BRH

En del hørtes så mange ut se Headhunter. Det er kun 2 du nevner.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 jul 07, 12:39
Opprinnelig postet av MA
Jeg trodde at BRH var en egen liten support gruppe og at de ikke var medlemmer av plankehaugen, men tar kanskje feil?

De har en egen liten gruppering (syklubb? ), men de er også medlemmer av Plankehaugen. Hvis ikke, så hadde de ikke fått stå sammen med Plankehaugen i kortsvingen på hjemmebane.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 29 jul 07, 12:44
OK  ...... Ja har jo sett at dem har stått der, men det er det jo mange som gjør som ikke er medlem                          Men takk for informasjonen.

---------------------------

Plankehaugen for ALLE :-)


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 30 jul 07, 12:28
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Martin_
Plankehaugen har hatt sangverksted så bare det er sagt. BRH har vel knapt vært innom der. .


Jeg har vært der mange ganger Rune.

Flere som har vært der ?? 1 er lite.

[/quote]

Forrige sangmøte var vi ihvertfall 5 stk bra BRH der..


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 jul 07, 14:18
Altså ... hvor mange nye sanger har vi i år... Skikkelig bra sanger da ???? 3-4-5 ? Av disse er minst 3 laget av BRH gutta. Jeg synes det er mer enn nokk da..............

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 jul 07, 02:28

Opprinnelig postet av Klokan
Altså ... hvor mange nye sanger har vi i år... Skikkelig bra sanger da ???? 3-4-5 ? Av disse er minst 3 laget av BRH gutta. Jeg synes det er mer enn nokk da..............

Synes BRH er bra jeg å. Bare å fortsette i samme sporet så blir det bra.


Headhunter

Knøttespiller

Ble medlem: 24 jul 07
Innlegg: 26

Lagt til: 01 aug 07, 00:06
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Klokan
Altså ... hvor mange nye sanger har vi i år... Skikkelig bra sanger da ???? 3-4-5 ? Av disse er minst 3 laget av BRH gutta. Jeg synes det er mer enn nokk da..............

Synes BRH er bra jeg å. Bare å fortsette i samme sporet så blir det bra.

Sorry hvis jeg nå ha dratt igang en diskusjon om hvem som lager best sanger osv. SYns ikke vi skal tenke mer på hvem som har laga ditt, og hvem som har laga datt. Det viktige er at sangene våre blir sunget som faen på kampene;) Det er ikke min hensikt å "skryte" av BRH eller og gi BRH all kreditten. Var bare ment som ren informasjon til et av inleggene:) når vi er innpå sang så kan jeg nevne at jeg syns det virker som flere å flere kan tekstene på sangene våre. Er lissom litt mer sang nå istedenfor mumling hehe. stå på PH!!!!

---------------------------

We are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so fuck all the rest,
Fuck em all fuck em all,
Tottenham,West Ham, and MIlwall
coz we are Chelsea and we are the best
FUUCK THE REEEST!!!!!!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 02 aug 07, 00:13

Jeg sendte par forslag til Ulf som kommer til å deles ut før Ålesund kampen. Har faktisk ikke trua på det men det er verdt å prøve.  Det eneste jeg ber dere som sitter på HT til søndag er om å ta utførdring på "Ring off fire"  Alle kjenner melodien og teksten er så enkelt som bare det. Nor vi begynner med shalalalalalalalalalala dere skal svare med " Alle sammen for Fredrikstad"   .

Vennligst ikke kom med kommentarer på teksten da... Den har kommet til å bli og sier faktisk alt. Klinger den ikke i øret ditt hør på den en gan til, stemmer den ikke da?+???? Still deg heller spørsmålet om du heier på rett lag.... Og hjaaaa.... en liten ting til for dere som har lyst da... det hadde vært helt konge hvis alle sammen rakte frem knyteneven i det dem sang "alle sammen for Fredrikstad"    ja tenk deg det bildet....

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Headhunter

Knøttespiller

Ble medlem: 24 jul 07
Innlegg: 26

Lagt til: 02 aug 07, 01:14
kommer ALLE på hovedtribunen til å få utdelt tekster? hadde vært supert i så fall. Kanskje en ide hvis speaker på stadion oppfordrer folk til å ta i på de teksene de har fått?

---------------------------

We are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so fuck all the rest,
Fuck em all fuck em all,
Tottenham,West Ham, and MIlwall
coz we are Chelsea and we are the best
FUUCK THE REEEST!!!!!!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 03 aug 07, 02:34

Hva med en variant som Rosenborg kjører på Lerkendal? Kjernen synger RO- Langside 1: SEN- Langside 2: BORG.

FRED - RIK - STAD. Den er selvsagt godt innarbeidet der oppe og gjaller en rekke ganger før den stopper hos Kjernen som applauderer resten av publikum.

Den er det trøkk i og nå som vi har ny stadion har vi endelig muligheten til å gjøre noe liknende. Hadde det funka?

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 03 aug 07, 03:04
Opprinnelig postet av danieltr

Hva med en variant som Rosenborg kjører på Lerkendal? Kjernen synger RO- Langside 1: SEN- Langside 2: BORG.

Vi har allerede rykte på oss som Norges største Copycats sammen med Stormen. Kjernen er spesielt kjente her i Norge for den, blir for dumt at vi drar i gang det samme.


Headhunter

Knøttespiller

Ble medlem: 24 jul 07
Innlegg: 26

Lagt til: 03 aug 07, 14:50
Tror faktisk det hadde funket veldig bra jeg. rosenborg hadde jo kalt oss hermegåser men,men. syns vi skal prøve på denne jeg:)

---------------------------

We are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so fuck all the rest,
Fuck em all fuck em all,
Tottenham,West Ham, and MIlwall
coz we are Chelsea and we are the best
FUUCK THE REEEST!!!!!!


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 03 aug 07, 16:10
Syns ikke vi skal prøve oss på den nei, det er jo hjertrota til Rosenborg, noe må de da få lov til å ha for seg sjøl..
blir bare helt teit hvis vi ska ta den også..

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 aug 07, 18:59
Opprinnelig postet av danieltr

Hva med en variant som Rosenborg kjører på Lerkendal? Kjernen synger RO- Langside 1: SEN- Langside 2: BORG.

FRED - RIK - STAD. Den er selvsagt godt innarbeidet der oppe og gjaller en rekke ganger før den stopper hos Kjernen som applauderer resten av publikum.

Den er det trøkk i og nå som vi har ny stadion har vi endelig muligheten til å gjøre noe liknende. Hadde det funka?

Har selv foreslått dette, og tror det kan bli genialt bra! Det er dritkult å høre det på tv når RBK spiller hvertfall... Ang. Ring of Fire er det morsomt å se at den blir prøvd ut. :) Fengende melodi, som fort kan bli en "hit".

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 03 aug 07, 20:32
Endret: 03 aug 07, 20:33
Opprinnelig postet av danieltr

Hva med en variant som Rosenborg kjører på Lerkendal? Kjernen synger RO- Langside 1: SEN- Langside 2: BORG.

FRED - RIK - STAD. Den er selvsagt godt innarbeidet der oppe og gjaller en rekke ganger før den stopper hos Kjernen som applauderer resten av publikum.

Den er det trøkk i og nå som vi har ny stadion har vi endelig muligheten til å gjøre noe liknende. Hadde det funka?

 

Huff Huff..   Får frysninger nedover ryggen når jeg hører den på tv, og da snakker jeg ikke positive vibber.Låter helt grusomt.  EEEEERRRRRRRRR BBBBBBBBBEEEE KKKKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Verste håndball feeelingen

Håper at vi aldri drar igang noe slikt på stadion!

 

---------------------------

FRIHET FOR ULTRAS


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 03 aug 07, 20:35
Enig, desidert den verste av alle!


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f