Husk meg
Brukernavn
Passord

Kaptein?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 26 jul 07, 09:37
Endret: 26 jul 07, 09:48
Kanskje ikke i første kampen mot Lyn, men i fremtiden vil nok Gashi ta plassen til Bjørkøy.
Vil kapteinsbindet gå videre til visekaptein, eller vil vi se en Kasey med bindet rundt armen?

Se der ja, Bjørkøy får ikke spille mot Lyn.. Uansett:
Bjørkøy vil nok i fremtiden bli benket. Vil kapteinsbindet gå videre til visekaptein, eller vil vi se en Kasey med bindet rundt armen?

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Headhunter

Knøttespiller

Ble medlem: 24 jul 07
Innlegg: 26

Lagt til: 26 jul 07, 09:52
JA til å ta fra bjørkøy kapteinsbindet, og gi det til Piroja eller Wehrman!!!!!!!!

---------------------------

We are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so fuck all the rest,
Fuck em all fuck em all,
Tottenham,West Ham, and MIlwall
coz we are Chelsea and we are the best
FUUCK THE REEEST!!!!!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jul 07, 10:14

Jonna blir ganske sikkert ikke benka!! Til det er han for viktig.. Og Jonna kommer til å fortsette som kaptein..

 

Og en ting til: Piiroja er ikke et kapteinsemne....

Hvis Jonna skulle miste det, blir det Rami eller Gerrbrant.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jul 07, 10:18
helt enig ffkmufc...

---------------------------

http://keiko99.net


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 jul 07, 10:36

Opprinnelig postet av Headhunter
JA til å ta fra bjørkøy kapteinsbindet, og gi det til Piroja eller Wehrman!!!!!!!!

Husk at kapteins bindet ikke er noe premie til den beste spilleren, men en oppgave til å lede, motivere osv.

Ser vel ikke Piroja i den rollen.

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 26 jul 07, 10:43
Kasey eller Gashi.

---------------------------

Gashi!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jul 07, 10:46

Opprinnelig postet av T.Olsen
Kasey eller Gashi.

 

Skjønner ikke vitsen med å diskutere så mange navn rundt detta.. Gashi blir nok aldri kaptein i FFK! Kasey er et godt alternativ, men han er ny og Jonna fungerer bra! Jonna kommer til å fortsette å væra kaptein, det er jeg ganske sikker på!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 26 jul 07, 10:46
Bjørkøy er en god spiller, kan ikke se hvorfor han skal benkes. Han er også vår kaptein og han gjør en glimrende jobb.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 26 jul 07, 10:50
Opprinnelig postet av Dokka
Bjørkøy er en god spiller, kan ikke se hvorfor han skal benkes. Han er også vår kaptein og han gjør en glimrende jobb.

Så da skal Gashi benkes?

Opprinnelig postet av ffkmufc
Gashi blir nok aldri kaptein i FFK!

Hvorfor ikke?


Opprinnelig postet av ffkmufc
Kasey er et godt alternativ, men han er ny og Jonna fungerer bra! Jonna kommer til å fortsette å væra kaptein, det er jeg ganske sikker på!


Det at han er ny er da ingen hindring, Bjørkøy fungerer ikke bra fra benken, eller tribunen for den saks skyld.

---------------------------

Gashi!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jul 07, 10:52

Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av Dokka
Bjørkøy er en god spiller, kan ikke se hvorfor han skal benkes. Han er også vår kaptein og han gjør en glimrende jobb.

Så da skal Gashi benkes?

Opprinnelig postet av ffkmufc
Gashi blir nok aldri kaptein i FFK!

Hvorfor ikke?


Opprinnelig postet av ffkmufc
Kasey er et godt alternativ, men han er ny og Jonna fungerer bra! Jonna kommer til å fortsette å væra kaptein, det er jeg ganske sikker på!


Det at han er ny er da ingen hindring, Bjørkøy fungerer ikke bra fra benken, eller tribunen for den saks skyld.

Trur du virkelig at Jonna blir putta på tribunen nå siden Gashi har kommet?? Gashi blir ikke kaptein her fordi det er så mange gode alternativer foran han i køen..


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 26 jul 07, 10:52
Planen er sikkert å bytte på å bruke Gashi og Bjørkøy på kant, kan ikke helt se hvorfor noen av de skal benkes.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 26 jul 07, 10:54
Dere må da skjønne at Gashi er en mye bedre spiller enn Bjørkøy?
Det å derimot skyve Bjørkøy ut på kanten og Multi ut av laget, det har jeg ikke noe i mot.

---------------------------

Gashi!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 26 jul 07, 10:56
Det er vår kaptein det er snakk om, han har spillt meget bra de siste kampene, hva slags signal sender AG da om han kaster han bort ved første anledning. Og at Gashi er så mye bedre en Bjørkøy, det tror jeg ikke (jeg mener at B er god)

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 26 jul 07, 11:03
Hvilke signaler han sender ut? Han vil vel, som de fleste andre trenere, vinne kamper.

---------------------------

Gashi!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jul 07, 11:06

Jeg personlig har ikke vært fornøyd med det spillet Jonna har vist i år.. Han har hatt mange svake kamper etter min mening. Men det trur jeg skyldes at han og Ramberg har vært litt usikre på sine roller i leget. Det har blitt mer tydlig nå som Kasey har kommet for å ta det deffensive på midtbanen.  Jeg er usikker på hvem som blir foretrukket på kant av Gashi og Jonna, men Grønis veit sikkert hvordan han vil ha det..

 

Når det er sagt så er Jonna veldig viktig for laget! Han jobber godt og er flink til å få med seg medspillerene sine.. Trur også at Jonna kommer til å få en meget god høst for oss..

 

Gashi er selvfølgelig en meget god spiller og en kjempeforsterkning for laget vårt!! Men noen kaptein blir han ikke her!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 26 jul 07, 11:06
Trenger ikke kaste kapteienen(en god spiller) ut av laget ved første mulighet da vel. De signalene jeg mener, at selvom du blør før drakta så blir du kasta ut.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jul 07, 11:08
Opprinnelig postet av T.Olsen
Kanskje ikke i første kampen mot Lyn, men i fremtiden vil nok Gashi ta plassen til Bjørkøy.
Vil kapteinsbindet gå videre til visekaptein, eller vil vi se en Kasey med bindet rundt armen?

Se der ja, Bjørkøy får ikke spille mot Lyn.. Uansett:
Bjørkøy vil nok i fremtiden bli benket. Vil kapteinsbindet gå videre til visekaptein, eller vil vi se en Kasey med bindet rundt armen?

Du er klar over at Shaaban og Gerrbrand er visekapteiner?

Gashi er forresten langt i fra noe kapteinsemne.

(og tviler sterkt på at Bjørkøy vil bli benket, selv om jeg ikke er overrasket over at akkurat du mener det)

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 26 jul 07, 11:11
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av T.Olsen
Kanskje ikke i første kampen mot Lyn, men i fremtiden vil nok Gashi ta plassen til Bjørkøy.
Vil kapteinsbindet gå videre til visekaptein, eller vil vi se en Kasey med bindet rundt armen?

Se der ja, Bjørkøy får ikke spille mot Lyn.. Uansett:
Bjørkøy vil nok i fremtiden bli benket. Vil kapteinsbindet gå videre til visekaptein, eller vil vi se en Kasey med bindet rundt armen?

Du er klar over at Shaaban og Gerrbrand er visekapteiner?

Gashi er forresten langt i fra noe kapteinsemne.

(og tviler sterkt på at Bjørkøy vil bli benket, selv om jeg ikke er overrasket over at akkurat du mener det)

Helt enig! Gashi har aldri vært noen ledertype i så måte som jeg har oppfattet det! Gerrbrand blir nok kaptein mot Lyn.

---------------------------

FFK for alltid!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 26 jul 07, 11:13
Endret: 26 jul 07, 11:14
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av T.Olsen
Kanskje ikke i første kampen mot Lyn, men i fremtiden vil nok Gashi ta plassen til Bjørkøy.
Vil kapteinsbindet gå videre til visekaptein, eller vil vi se en Kasey med bindet rundt armen?

Se der ja, Bjørkøy får ikke spille mot Lyn.. Uansett:
Bjørkøy vil nok i fremtiden bli benket. Vil kapteinsbindet gå videre til visekaptein, eller vil vi se en Kasey med bindet rundt armen?

Du er klar over at Shaaban og Gerrbrand er visekapteiner?

Gashi er forresten langt i fra noe kapteinsemne.

(og tviler sterkt på at Bjørkøy vil bli benket, selv om jeg ikke er overrasket over at akkurat du mener det)

Hadde ikke vært meg i mot å brukee Bjørkøy på høyrekant fremfor Multi. Se forresten markert tekst i mitt første innlegg.

---------------------------

Gashi!


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 26 jul 07, 11:55
Kan ikke se at Bjørkøy får plass på kanten. De gangene han har spilt der har han vært veldig dårlig, Bjørkøy er en sentral midtbane spiller, det samme er vel gashi.
Eneste alternativet, er å utvikle enten gashi eller bjørkøy til høyre kant spillere, men tviler på at det gjort over natten, da får vi nok se mange kamper hvor en av disse kommer til å spille dårlig.

ang. kaptein, når en spiller som er kaptein blir satt ut eller har karantene, tar visekapteinen over kapteinsbindet. Forran neste sesong kan det derimot bli en ny spiller. Dette er jo noe spillerne og trenere bestemmer før sesongen. Gashi blir derfor ikke kaptein denne sesongen. Kan vel heller ikke se at Gashi er noen kapteinstype. Kaptein er jo ikke bare det å være en bra fotball spiller....


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3