Husk meg
Brukernavn
Passord

Kaptein?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 26 jul 07, 23:08
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av T.Olsen
Tipper du aldri har vunnet i tipping, tilbake til tema!

Tema med denne tråden er sånn jeg oppfatter det følgende:

Hei, jeg heter T.Olsen og jeg hater Bjørkøy, vil noen andre være med å leke samme leken?

Da sliter du med oppfattelsen, skjerp deg.

---------------------------

Gashi!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 jul 07, 23:52
Endret: 26 jul 07, 23:53

Opprinnelig postet av T.Olsen
Da sliter du med oppfattelsen, skjerp deg.

Kanksje du Olsen har lyst til å forklare oss andre hva som er så feil med Bjørkøy? Vi er tydeligvis mange her som ikke forstår det. Du skriver mye lesverdig i mine øyne, men akkurat når det gjelder å begrunne fansesaken din er du merkelig taus.

Ikke at du må, selvfølgelig. Du kan få ha dine egne begrunnelser i fred og likevel ha lov til å ha meninger. Men som du skriver om Bjørkøy uten å begrunne ting bedre så ber du om å få kommentarer på det.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 27 jul 07, 22:47
Endret: 27 jul 07, 23:16
Det er jo bare til å se på FFK`s kamper, Bjørkøy har underprestert, jeg har kommentert det. Jeg står for alt det jeg har skrevet, og jeg må si at dere som tror jeg har lagt Bjørkøy for hat, dere tar utrolig feil. Jeg trodde dette var et diskusjonsforum hvor man kunne diskutere positive og negative sider rundt klubben uten å få dette
Opprinnelig postet av ***
Du skal vite at du kødder med feil folk, og vi kan godt møtes et sted for å ta "diskusjonen" et steg videre.

(Ja, det er "utrolig nok" skrevet av en ultras)
i fleisen når man logger på.

Jeg har på ingen måte noe "på" eller mot Bjørkøy, men når klubben henter inn en spiller som er bedre, og som med stor sannsynlighet vil ta over plassen til vår kaptein, da må det være lov til å lufte tanken på kapteinsbytte?

Bjørkøy holdt et akseptabelt nivå i fjor, men om han får fortsette å spille fast nå som vi har fått Gashi og Kasey inn, da blir jeg sjokkert.

---------------------------

Gashi!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 27 jul 07, 22:52

Opprinnelig postet av T.Olsen

Opprinnelig postet av ***
Du skal vite at du kødder med feil folk, og vi kan godt møtes et sted for å ta "diskusjonen" et steg videre.

(Ja, det er "utrolig nok" skrevet av en ultras)
i fleisen når man logger på.

Jeg har på ingen måte noe "på" eller mot Bjørkøy, men når klubben henter inn en spiller som er bedre, og som med stor sannsynlighet vil ta over plassen til vår kaptein, da må det være lov til å lufte tanken på kapteinsbytte?

 

Det er ikke mulig? Hvor nærme neandertalere er vi egentlig her inne? Kan da umulig være noen som er så utrolig korttenkte at de begynner å true på denna måten? Og skulle noen ha lyst til å true meg, ja så vær så god, en 18 åring med høyt testosteronniva skremmer meg mindre enn katta i løpetiden...

Nei, jeg kan ikke se annet en at T.Olsen må få ha sin mening uten å motta trusler, dessuten har du argumentert for dine meninger, og da bør folk respektere det...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 27 jul 07, 23:22

Tar fullstendig avstand fra den meldingen du fikk T.Olsen, høres ut som en forvirra fjortis som har et sterkt behov for å få ut litt aggresjon.

Men ellers mener jeg tråden er patetisk.... Sånn.

Ha en fortsatt fin kveld.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 jul 07, 16:13

Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av ***
Du skal vite at du kødder med feil folk, og vi kan godt møtes et sted for å ta "diskusjonen" et steg videre.

(Ja, det er "utrolig nok" skrevet av en ultras)
i fleisen når man logger på.

Jøss. Lavpannene har visst lært seg å bruke PC de også. Håper du har formidlet denne meldingen til en mod. slik at vi kan få luket ut slikt rask og ugras av folk fra forumet. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 jul 07, 16:19
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av T.Olsen
Da sliter du med oppfattelsen, skjerp deg.

Kanksje du Olsen har lyst til å forklare oss andre hva som er så feil med Bjørkøy? Vi er tydeligvis mange her som ikke forstår det. Du skriver mye lesverdig i mine øyne, men akkurat når det gjelder å begrunne fansesaken din er du merkelig taus.

Ikke at du må, selvfølgelig. Du kan få ha dine egne begrunnelser i fred og likevel ha lov til å ha meninger. Men som du skriver om Bjørkøy uten å begrunne ting bedre så ber du om å få kommentarer på det.

Faktiskt enig med T.Olsen der,er kjempe skuffet over Bjørkøy i år og både håper og tror at Gashi er bedre

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 jul 07, 18:42

Opprinnelig postet av paco
Faktiskt enig med T.Olsen der,er kjempe skuffet over Bjørkøy i år og både håper og tror at Gashi er bedre

Kjempeskuffet er å ta i, men jeg er også skuffet over Bjørkøy. Han har ikke vært like god i år som ifjor. Jeg synes dog kampen mot LSK var et skritt i riktig retning og tror han vil blomstre igjen, som ifjor, når han ikke behøver ta så stort defensivt ansvar.

I fjorårets kamper, der han var veldig god, mener jeg han først og fremst ble god fordi Berg gav ham lov til å være offensiv.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 jul 07, 20:06
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av paco
Faktiskt enig med T.Olsen der,er kjempe skuffet over Bjørkøy i år og både håper og tror at Gashi er bedre

Kjempeskuffet er å ta i, men jeg er også skuffet over Bjørkøy. Han har ikke vært like god i år som ifjor. Jeg synes dog kampen mot LSK var et skritt i riktig retning og tror han vil blomstre igjen, som ifjor, når han ikke behøver ta så stort defensivt ansvar.

I fjorårets kamper, der han var veldig god, mener jeg han først og fremst ble god fordi Berg gav ham lov til å være offensiv.

 Kunne ikke vært mer enig.


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 28 jul 07, 21:44
Endret: 28 jul 07, 21:47
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av ***
Du skal vite at du kødder med feil folk, og vi kan godt møtes et sted for å ta "diskusjonen" et steg videre.

(Ja, det er "utrolig nok" skrevet av en ultras)
i fleisen når man logger på.

Jøss. Lavpannene har visst lært seg å bruke PC de også. Håper du har formidlet denne meldingen til en mod. slik at vi kan få luket ut slikt rask og ugras av folk fra forumet. 



Jeg har ikke gjort det, men det kan jo være en god idé.
Gjorde det nå, får håpe jeg sendte til riktig Morten.

---------------------------

Gashi!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 jul 07, 21:53

Opprinnelig postet av T.Olsen


Jeg har ikke gjort det, men det kan jo være en god idé.
Gjorde det nå, får håpe jeg sendte til riktig Morten.

Gudd, har selv fått noe tilsvarende på PM uten å melde ifra. Vedkommende er fortsatt innpå her å sprer dritt

---------------------------

RednWhite


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 28 jul 07, 22:03
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av T.Olsen


Jeg har ikke gjort det, men det kan jo være en god idé.
Gjorde det nå, får håpe jeg sendte til riktig Morten.

Gudd, har selv fått noe tilsvarende på PM uten å melde ifra. Vedkommende er fortsatt innpå her å sprer dritt

Da syns i alle fall jeg at du burde finne frem den PM`n og sende inn en klage, la oss få sånne personer bort i fra forumet...

Må innrømme at det er et par andre brøleaper jeg også hadde fjernet eller i det minste gitt en advarende pekefinger om jeg bestemte, Men skitt ævv, er`e så farlig æ?

 

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 28 jul 07, 22:17
Hehe.. Morsomheter i hverdagen skader ikke.
Ser forresten at denne personen som var litt "bøs" faktisk utgir seg å være 22 år, lurer på om det stemmer.

---------------------------

Gashi!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 jul 07, 22:55

Opprinnelig postet av T.Olsen
Hehe.. Morsomheter i hverdagen skader ikke.
Ser forresten at denne personen som var litt "bøs" faktisk utgir seg å være 22 år, lurer på om det stemmer.

Manglende intelligens er ikke noe man vokser av seg, vet du.  Det er lov å håpe at man kan tilegne seg litt kunnskap og evne til oppførsel med alderen, men noen er desverre utstyrt med teflonpanne.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 29 jul 07, 10:07
Opprinnelig postet av KeJ
Da syns i alle fall jeg at du burde finne frem den PM`n og sende inn en klage, la oss få sånne personer bort i fra forumet...

Må innrømme at det er et par andre brøleaper jeg også hadde fjernet eller i det minste gitt en advarende pekefinger om jeg bestemte, Men skitt ævv, er`e så farlig æ?

Har PM`en som "minne" og gidder ikke gå lenger med det. Det ække så fali

---------------------------

RednWhite



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340