Husk meg
Brukernavn
Passord

Ardian Gashi

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 10 5

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 25 jul 07, 00:03
Endret: 25 jul 07, 00:03

Har kilder på at han skal ha kostet så "latterlig lite" som 1,7 mill.

Enda bedre

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jul 07, 00:15

Terje Høili har hatt lyst på Gashi siden 2004.

Ny FFK-interesse for Ardian Gashi
Ardian Gashi vil spille fotball for Vålerenga. Da hjelper det foreløpig lite at FFK på nytt ønsker å sikre seg spilleren.
Høili ønsker Gashi

Da Simen Brenne under en pressekonferanse på Fredrikstad Stadion signerte for FFK, så uttrykte FFK-investor Terje Høili samtidig at han gjerne også ønske å se Gashi i FFK-drakta kommende sesong.

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 25 jul 07, 00:26
"Terje Høili har hatt lyst på Gashi siden 2004". terje er jo en gift mann med barn ??????

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 25 jul 07, 01:05
Opprinnelig postet av hasse33
"Terje Høili har hatt lyst på Gashi siden 2004". terje er jo en gift mann med barn ??????

hahaha
Jeg håper at både Bjørkøy, Gashi og Wehrman blir brukt sammen, samme hvilken formasjon. Da har vi en kraftfull midtbane, og dersom Kvisvik spiller optimalt og tarik blir brukt på ving med gardar og west/fofana på topp.. oj oj oj, for et lag! forsvaret vårt er jo utrolig sterkt nå, nei nå tar vi gull gutta!!

---------------------------

FFK for alltid!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 25 jul 07, 01:09
Litt mange spillere i angrep eller rune?

Gashi, Jonna, Werhman, Tarik, Ray, Gardar og Fofana/west
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 25 jul 07, 01:16
Opprinnelig postet av Culemart
Litt mange spillere i angrep eller rune?

Gashi, Jonna, Werhman, Tarik, Ray, Gardar og Fofana/west
 
Ja, litt mange  Da velger jeg 4-5-1 med Gardar på topp

---------------------------

FFK for alltid!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 jul 07, 01:20
Opprinnelig postet av RuneT
Opprinnelig postet av Culemart
Litt mange spillere i angrep eller rune?

Gashi, Jonna, Werhman, Tarik, Ray, Gardar og Fofana/west
 
Ja, litt mange  Da velger jeg 4-5-1 med Gardar på topp


blir nok fortsatt 4-4-2

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 jul 07, 23:40

Opprinnelig postet av bjorn
Begynner å bli litt bekymret over hvem som egentlig bestemmer hvilke spillere vi skal hente, jeg håper og tror Grønis har siste ordet men har hørt andre ting ...

Gashi er uansett velkommen, god spiller.

Jeg vet jo ikke hvor godt Grønhagen kjenner til Gashi, men enhver trener i TL skulle være fornøyd med å få en slik spiller i stallen. Kan ikke tenke meg annet enn at Grønhagen er det. Hvis dette var et kjøp Terje Høili sto for har det vel neppe ødelagt muligheten for ytterligere forsterkninger?

Er for øvrig enig med Gashi, FFK er en stor klubb. Håper han vil trives i Fredrikstad og bringe ytterligere driv inn i en allerede sterk midtbane.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 24 jul 07, 23:18

Opprinnelig postet av paco
Gardar er en knakende god spiss,håper på han og fofana/west på topp mot lyn.Når det gjleder Bjørkøy så har vel han scoret de fleste målene fra kanten eller tar jeg feil nå?

To av de fem målene han har scoret var på straffe ihvertfall. Og de kom vel fra sånn cirka midt foran mål


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 jul 07, 21:47

Opprinnelig postet av Holters
M.a.o. kildene dine, keiko, om at det var en spiss - og ikke Gashi - man forhandlet om, var rimelig på trynet.

Kanskje bevisst planting av feilinfo for å finne ut hvem som lekker til FFKs forum. ;)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 24 jul 07, 23:40

Opprinnelig postet av Holters
M.a.o. kildene dine, keiko, om at det var en spiss - og ikke Gashi - man forhandlet om, var rimelig på trynet.

Har også fra kilder at en spiss er på vei... så er ikke bare keiko som vet det..

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 24 jul 07, 23:44
Endret: 24 jul 07, 23:53
Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Opprinnelig postet av Holters
M.a.o. kildene dine, keiko, om at det var en spiss - og ikke Gashi - man forhandlet om, var rimelig på trynet.

Har også fra kilder at en spiss er på vei... så er ikke bare keiko som vet det..

Mye mulig at det også er en spiss på vei, men da DENNE overgangsboblen sprakk hevdet keiko hardnakket at det ikke var snakk om Gashi, men en spiss, og det kaller vi en skivebom.

Ut fra det jeg vet, kommer FFK kun til å hente en spiss dersom han virkelig hever hele laget, så dersom disse ryktene til keiko og thor gunnar stemmer, har vi enda mer godt i vente.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 24 jul 07, 23:50
Hvis det skulle dukke opp en knallspiss, så vil definitivt ikke FFK tape på det. (Kan ikke forstå hvem det skulle være....??? Sungodt er vel en midt på treet spiss??) Både Tarek og Forfana blir "litt lette", men igjen har vi Gardar som jeg har stor tro på bare mannen får nok spilletid.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 25 jul 07, 00:02
Endret: 25 jul 07, 00:08
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Opprinnelig postet av Holters
M.a.o. kildene dine, keiko, om at det var en spiss - og ikke Gashi - man forhandlet om, var rimelig på trynet.

Har også fra kilder at en spiss er på vei... så er ikke bare keiko som vet det..

Mye mulig at det også er en spiss på vei, men da DENNE overgangsboblen sprakk hevdet keiko hardnakket at det ikke var snakk om Gashi, men en spiss, og det kaller vi en skivebom.

Ut fra det jeg vet, kommer FFK kun til å hente en spiss dersom han virkelig hever hele laget, så dersom disse ryktene til keiko og thor gunnar stemmer, har vi enda mer godt i vente.

Ja,da er det bare til å knalle til med årets profil og toppscorer i SAS-ligaen i Danmark,Rade Prica

Redigert:

Vi må vel få noe igjen for å være vennskapsby med Aalborg

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 25 jul 07, 13:44
Opprinnelig postet av Holters
M.a.o. kildene dine, keiko, om at det var en spiss - og ikke Gashi - man forhandlet om, var rimelig på trynet.
Vent litt du. Keiko er nok inne på noe med dette med en spiss. Kanskje  Storflor er den han har i tankene.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 jul 07, 13:45

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Holters
M.a.o. kildene dine, keiko, om at det var en spiss - og ikke Gashi - man forhandlet om, var rimelig på trynet.
Vent litt du. Keiko er nok inne på noe med dette med en spiss. Kanskje  Storflor er den han har i tankene.

 

Storflor er ving. Keiko tenker på en spiss fra sverige eller danmark har han sagt.. jeg tviler på det skjer..


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 25 jul 07, 13:50
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Holters
M.a.o. kildene dine, keiko, om at det var en spiss - og ikke Gashi - man forhandlet om, var rimelig på trynet.
Vent litt du. Keiko er nok inne på noe med dette med en spiss. Kanskje  Storflor er den han har i tankene.

 

Storflor er ving. Keiko tenker på en spiss fra sverige eller danmark har han sagt.. jeg tviler på det skjer..

Er det ikke en skikkelig høirekant som trengs nå da?

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 jul 07, 13:57
Jo hvorfor sier du at Storflor er spiss da?? Hvis han kommer tar han jo en kant hos oss, ikke spiss..

Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 25 jul 07, 14:01

Opprinnelig postet av ffkmufc
Jo hvorfor sier du at Storflor er spiss da?? Hvis han kommer tar han jo en kant hos oss, ikke spiss..

hehe, så sant så sant!:D



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 10 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340