Husk meg
Brukernavn
Passord

Ardian Gashi

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 10 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jul 07, 21:38
tror vi nå har sikret oss gashi. det er slik jeg forsto tv2 sporten nå

---------------------------

http://keiko99.net


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 24 jul 07, 21:40
Opprinnelig postet av keiko99
tror vi nå har sikret oss gashi. det er slik jeg forsto tv2 sporten nå


Noe annet vil overraske meg nå

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 24 jul 07, 21:41
Men 6-8 mill hadde vi vel fått en feiende flott høyreving for også? Uten at jeg klager kjempemye assa

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 jul 07, 21:44
M.a.o. kildene dine, keiko, om at det var en spiss - og ikke Gashi - man forhandlet om, var rimelig på trynet.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jul 07, 21:47
nå vet ikke jeg hva m.a.o. er for noe, men slapp av vindutet er ikke stengt enda. 

---------------------------

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 jul 07, 21:47

Opprinnelig postet av Holters
M.a.o. kildene dine, keiko, om at det var en spiss - og ikke Gashi - man forhandlet om, var rimelig på trynet.

Kanskje bevisst planting av feilinfo for å finne ut hvem som lekker til FFKs forum. ;)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


loopy

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jun 03
Innlegg: 41

Lagt til: 24 jul 07, 21:50
m.a.o er forkortelse for "med andre ord" ;)

---------------------------

-- loopy --


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 24 jul 07, 22:07
Endret: 24 jul 07, 22:10
Nå høres jeg helt sikkert negativ ut, men hvem skal ut hvis Gashi skal spille, Bjørkøy? Tror Bjørkøy er en bedre spiller enn Gashi.... min mening...  

Alternativt Gashi sentralt og Bjørkøy på vingen, De gangene Bjørkøy har spilt der, har jo det fungert skikkelig dårlig. Så jeg ser egentlig ikke på det som noe alternativ heller. Noen som har noe idé om Gashi kan spille kant?

Siste mulighet, Sette ut Kasey, men etter kampen mot Lillestrøm er vel heller ikke det noe alternativ heller,.... De kan vel ikke ha brukt 6-8 mill for å ha en backup....

Skal ikke klage , men sliter litt med dette kjøpet......

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jul 07, 22:10
kan ikke gashi spille høyre ving da ?

midtbanen
gashi---jonna--keasy--kvisvik--

---------------------------

http://keiko99.net


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 24 jul 07, 22:11
Det er mulig, det er det jeg lurer på, noen som har sett gashi i en ving rolle?

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 24 jul 07, 22:13

Han har spilt det både i Brann og VIF, men er ikke hans favoritt rolle

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 jul 07, 22:13
Blir vel høyre/venstre kant eller benken på Gashi...hvis ikke Bjørkøy er på vei bort da?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 24 jul 07, 22:15
Tror ikke Bjørkøy er på vei noe sted, etter forrige sesong skulle de jo bygge et lag rundt Bjørkøy, han er kaptein. Tviler på at han skal noe sted, men det er litt merkelig.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jul 07, 22:16
Håper virkelig at Grönhagen selv har gitt klarsignal til dette as in at han virkelig ønsker spillere og har mål og mening med kjøpter. Det helt greit med pengesekken til Høili, men hvis det er han som skal bestemme hvilke spillere som skal til FFK blir jeg veldig skeptisk.

Jonna kan spille høyreving, det kan sikkert også Gashi, men ingen av de to peker seg egentlig ut som skoleeksempelet på en høyreving. Jeg håper at tiden er forbi da de først hentet spillere, og så senere klødde seg i hodet og lurte på hvor de skal spille på banen.

Det er vel neppe et alternativ å gå over til 4-3-3 heller, men tre krigere på midten og Kvisvik på benken heller.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 24 jul 07, 22:19
Noen som har "medlemsskap" til Bataljonen sitt forum og kan si hva som skjer der da? Har ingen stor int. å melde meg inn :)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jul 07, 22:19
- FFK er en stor klubb, sier Gashi til FB.

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 24 jul 07, 22:19
I en 4-3-3 formasjon, hadde vel Kvisvik blitt venstrekant i angrepsrekka, men du er inne på noe da. kan jo hende at de legger om for å få plass til alle, nei tviler vel egentlig på det å....

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 24 jul 07, 22:22

Var jo en eller annen smarting som satt opp en 4-1-3-2 formasjon når ryktene først kom da....
At Jonna eller Gashi får en sentralrolle dratt litt ut, ikke noen ren kant/ving rolle... Og Wehrman som en enda mer def plassert inner

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 jul 07, 22:24
Uansett, det er uendelige mye deiligere å ha en Gashi, Wehrman eller Bjørkøy på benken fremfor Christian Petersen, Ciaran Martyn, Tero Koskela, Michael Røn, José Garro eller andre håpefulle. Sesongen er lang, og vi trenger fullgode erstattere på benken også. Det vil vi merke nå som karantener etter diverse kort (og skader) kommer på rekke og rad.

Vi er i ferd med å bygge opp en knakende god stall. Midtstopperplassen er helt unik med Piiroja, Gerrbrand, Sjøberg, Martinsen og Shabani. Bertelsen (med Prytz som backup) på venstre skal vi heller ikke kimse av. Med Gashi på midten er vi jaggu sterke der også.

Får vi en kant eller to, en høyreback og etter hvert en kanonspiss (som de andre topp 5 lagene har) på plass før neste sesong, så kommer vi til å bli virkelig farlige.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 jul 07, 22:26

Gashi er vel ingen eminemt offensiv spiller, derfor velger nok Grönis og kjøre ham på høyrekant. Kanskje Multharju på venstre, hvis Kvisvik skulle slite.

Aah..Deilig med dette kjøpet, det gir oss mange fler muligheter! Og da gjør det ikke noe med skader heller. Nå kan vi i tillegg spare Bertelsen til han er 100% frisk! Vi kan kjøre Sjöberg eller Multaharju på venstreback, og Gashi på høyre..

Og det er ikke bare en klassespiller vi får. VI får nok enda flere klassespillere, i de som nå vil merke presset. Nå må man stå på i trening og kamp, og vi har mange alternativer.

Nå er vi ikke langt unna den klubben vi skal være. VI har satt standaren for spillerkjøp, og det er bra! I tillegg en norsk, ung spiller som er landslagsdiskusjonen.. Spennende! Håper bare ikke han forsvinner like fort som han gjorde fra Brann da.. Har jo lenge hørt prat om at vi bare skal ha spillere som kan gå rett inn i førstelleveren, men dette var mer enn vi kunne drømme om!

Og for en utvikling vi har hatt på noen år. Stor forskjell på Risholt og Wehrman, Sørlie og Shaaban, Trondsen og Piiroja, og Hagen og Bertelsen for å nevne noen.. Forhåpentligvis fortsetter denne utviklingen, og helst skal jo Wehrman, Piiroja og Shaaban ikke være gode nok om 2-3 år..

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 10 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24