Husk meg
Brukernavn
Passord

Underskrift: JA TIL NY SPISS

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5424

Lagt til: 23 jul 07, 14:13
Endret: 23 jul 07, 14:13
Må si meg helt enig med de som ikke vil prioritere en spiss nå. Spissene våre er gode nok. Det er begge kantene våre som er problemet. Kvisvik er mer enn god nok når han er god, men det går lengre og lengre tid mellom hver gang.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jul 07, 15:07

Opprinnelig postet av Rey
Må si meg helt enig med de som ikke vil prioritere en spiss nå. Spissene våre er gode nok. Det er begge kantene våre som er problemet. Kvisvik er mer enn god nok når han er god, men det går lengre og lengre tid mellom hver gang.

Skjønner ikke hvorfor dere så fornøyd med spissene våres, hvis vi tar bort Tarik, har de gode spissene som dere kaller dem, scoret hele seks mål så langt i år. Trodde spissens oppgave var å score mål?

Fofana1,Brian 1,Gardar 1,  Hoås 1 og Gardar 3.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 jul 07, 15:13
Tarik er landets største spisstalent. Fofana er et stort spisstalent. Johannsson har vist at han holder høy kvalitet. Og Brian West vet vi kan være blant Tippeligaens aller beste spiser. Synes vi har fire veldig spennende spisser som vi skal la få tillit over tid nå.

Jeg skjønner ikke hvordan folk mener vi bør prioritere en spiss foran kantspillere på midten. Med tanke på at vi har fire (fem med Hoås) spisser og egentlig bare én høyrekant i Multaharju (som ikke holder høy TL-kvalitet) og én venstrekant i Kvisvik som er langt unna å virke som en toppspiller. Dere må vel se at vi er mye tynnere besatt i de posisjonene??

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jul 07, 15:19

Opprinnelig postet av Costanza
Tarik er landets største spisstalent. Fofana er et stort spisstalent. Johannsson har vist at han holder høy kvalitet. Og Brian West vet vi kan være blant Tippeligaens aller beste spiser. Synes vi har fire veldig spennende spisser som vi skal la få tillit over tid nå.

Jeg skjønner ikke hvordan folk mener vi bør prioritere en spiss foran kantspillere på midten. Med tanke på at vi har fire (fem med Hoås) spisser og egentlig bare én høyrekant i Multaharju (som ikke holder høy TL-kvalitet) og én venstrekant i Kvisvik som er langt unna å virke som en toppspiller. Dere må vel se at vi er mye tynnere besatt i de posisjonene??

Det er sant det Costanza, men vi produserer jo nok av sjanser likevel.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 jul 07, 15:21

Opprinnelig postet av FFKPatriot
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg vil heller ha forsterkninger på høyre og venstre midtbane...

Vi har gode spisser -- og Gardar Johannsson bør få tillit over tid. Han bor det mye i.
Helt enig. Ble oppgitt over kvaliteten på høyre og venstre midtbane i går. Det er der vi må forsterke i første omgang. Ingen nye spisser.

Enig, vi har spisser som er gode nok. Tror Gardar har det som kreves. La ham spille med West framme. Både Tarik og Fofana trenger en tur på benken og kan brukes som innbyttere.  . Tarik har jo blitt "tynt" i hele år og er ikke i form nå. Fofana skaper ikke mye. West/Gardar fra start mot Lyn? 

---------------------------

RednWhite


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 jul 07, 16:07

Tarik er en meget lovende spiss som holder bra TLstandard.

Fofana har potensiale, men holder enda ikke brukbar TL standard.

Gardar J. har vist at har har brukbar TL standard inne, men er trolig for ujevn enda. Håper ikke en ny ala Hoås. Med det mener jeg en som har standarden inne, men benytter den bare glimtvis.

Enig med at FFK mangler høyrekant, har mast om det lenge. Multa holder ikke TL nivå.

Kvisvik glimter til , men trenger trolig mer skerping om plassen.

Det ideelle hadde selvsagt både vært ny høyrekantspiller (gjerne en som bekle begge kantene) og en spiss med bra TL kvalitet.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 23 jul 07, 16:20
Liten tvil om det er kantspillere vi trenger nå, forsvar, sentral midtbane og spiss er vi godt besatt på.

Det er blitt en motorvei på venstresiden når alle har fått med seg Kvisvik er kjørt etter en halvtime og utnytter det aktivt.
I går var det fælt å se på til tider.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 23 jul 07, 16:25

er enig i at vi hovedsaklig trenger kanter. få inn en på hver side. hvis kvisvik får litt konkurranse så kanskje han skjerper seg litt. det går for lang tid mellom de gode kampene hans. han er suveren i 5 av 26 runder i tippeligaen. men de andre 21 kampene så har han maks 5 godkjente kamper. da er det 16 kamper han er så å si ubrukelig. å det er for dårlig for han kvisvik syns jeg.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 07, 16:28

Opprinnelig postet av Costanza
Tarik er landets største spisstalent. Fofana er et stort spisstalent. Johannsson har vist at han holder høy kvalitet. Og Brian West vet vi kan være blant Tippeligaens aller beste spiser. Synes vi har fire veldig spennende spisser som vi skal la få tillit over tid nå.

Jeg skjønner ikke hvordan folk mener vi bør prioritere en spiss foran kantspillere på midten. Med tanke på at vi har fire (fem med Hoås) spisser og egentlig bare én høyrekant i Multaharju (som ikke holder høy TL-kvalitet) og én venstrekant i Kvisvik som er langt unna å virke som en toppspiller. Dere må vel se at vi er mye tynnere besatt i de posisjonene??

Er 100% enig med deg Costanza. Kunne tenke meg en kantspiller på midtbanen som kunne brukes på begge sider.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 jul 07, 17:31

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Fofana vant flere hodedueller med LSK`s midtstoppere. Ocean/Sundgot vant ingen.

Ehh... Hallo?!  Nå har jeg ikke sett kampen i reprise, og det har jeg planer om å gjøre en dag, men Fofana vant vel ikke mer enn (maks) en håndfull hodedueller, og det å si at Occean og Sundgodt ikke vant noen får meg nesten til å tru at du ikke så kampen i det hele tatt.

Fofana blei skubba rundt som ei skabbete bikkje av LSKs midtstoppere i går. Han vant utrolig få dueller og viste gang på gang at han har spenst og kan hoppe - men har elendig timing.

Jeg og flere rundt meg satt hoderystende å så at vi stadig spilte høye oppspill mot Tarik/Fofana - oppspill som med ett unntak ikke medførte noe annet enn at LSK enten vant første- eller andreballen.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5533

Lagt til: 23 jul 07, 17:50
Opprinnelig postet av denialsander

Ehh... Hallo?!  Nå har jeg ikke sett kampen i reprise, og det har jeg planer om å gjøre en dag,

 

Vent til du har sett kampen i reprise. Fofana fikk til lite, Ocean og Sungot enda mindre.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 jul 07, 18:26

Enig i de flestes beskrivelser av våre spillere. De er gode, men presterer ikke jevnt nok. Hvis vi skal ha spisser som presterer et par kamper, og så har en dårlig periode når vi aldri målsetningen vår om å være øverst i Tippeligaen.

Gardar var der hvor vi ønsket ham mot Vålerenga og i to kamper etter det. Etter det var han for dårlig. Brian West får for få kamper for seg, og jeg tror ikke han er spilleren Grönis ønsker å bruke mest. Fofana må få tid, mer tid enn bare et halvt år. For å være en bra spiller, må man ha det bra utenfor banen. Tror ikke han ikke har det, men det tar tid å bli kjent og ikke minst å lære språket. Når man ikke kan engelsk en gang, kan det bli vanskelig å tilpasse seg omgivelsene. Dette skjønner Grönhagen, og lar ham prøve seg. Vi må tenke langsiktig! Lar Grönhagen ham spille, vil han ha forutsetninge om å bli en stor spiller om noen år.

Tarik vet vi alle hva står for. Han har blitt en bedre avslutter, men må nok jobbe med det mentale. Ser ut som om han mister all selvtillit hvis han starter kampen dårlig.

Så stå på, alle sammen! Med en tobeint kantspiller, tror jeg vi blir nærmest komplette. Bare Grönhagen bruker Gardar mer. Hadde jeg vært kantspiller på FFK, hadde jeg vegret meg litt for å la Tarik og Fofana gå i hodeduell med Andresen og Rambekk feks. som det var i går. Det er nesten rått parti.

Nå stemmer det defensive, så terp mye på det offensive fremover i tiden som kommer.

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 23 jul 07, 20:43
Etter å ha scoret i 17 hjemmekamper på rad og satt ny klubbrekord spiller vi 0-0 hjemme mot Lillestrøm, og hva skjer? En noldus stikker fram huet og vil ha underskriftskampanje for ny spiss.

For å skrive om det gamle ordtaket om svalen: En ny spiss gjør ingen seriemester (enhver med en hvis realisme vil uansett se at FFK per nå ikke har det potensialet, muligens untatt evig positive flightoftherat).

Jeg slenger meg altså glatt på det repeterende koret; gi oss ny høyreving/venstreving.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 jul 07, 21:21
Amen!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 23 jul 07, 21:32

Opprinnelig postet av keiko99
jeg føler meg ganske sikker på at det kommer en ny spiss... hvorfor åpne en slik tråd sier bare jeg

Og du er like naiv som vanlig.


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 23 jul 07, 21:40
Vi trenger ikke en ny spiss, men en god høyrekant (som gjerne også kan spille på venstre)!

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 jul 07, 01:25

Opprinnelig postet av Snæbbis


For å skrive om det gamle ordtaket om svalen: En ny spiss gjør ingen seriemester (enhver med en hvis realisme vil uansett se at FFK per nå ikke har det potensialet, muligens untatt evig positive flightoftherat).

Tar det som et tegn på at du synes jeg har en viss realisme tross alt, trass i blå øyne som blinker mot en lysegrønn fremtid! Jo, takk for det, i så fall! 

Men jeg er ikke egentlig optimist. Jeg bare vet at det kommer til å gå bra for FFK en stund framover nå. Nemlig.

Bortsett fra det er jeg enig i det du sier.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 jul 07, 19:58

Storscorer Christian Olsen(23) i Midtjylland er lei av å slite benken. 11 mål på 25 kamper,hvor han startet 20 av kampene på benken. Årets rookie i SAS ligaen sist sesong.

Link

Virker som en meget målfarlig spiller dette. Tror han har scoret mellom hvert 90-100 min på banen i SAS ligaen. Ser ikke ut som han er en stor tankspiss/targetman,men en målscorer. Kanskje han kan brukes på kant også?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 jul 07, 20:08
Intressant spiller.

---------------------------

RednWhite


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 jul 07, 20:42
Hva med Trulsen da ? Gi ham sjangsen som Tarik fikk i fjor....

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340