Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Lyn - FFK (15. Serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 07, 22:38
(patrioten)
Raymond har skjønt alvoret han og mot lsk spilte han en god kamp. Det at lsk låste av passningene til raymond er vel ett tegn på klokskap  hos lsk en dårlig spill av ramond. så raymond vil jeg ha mot lyn

---------------------------

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jul 07, 22:40
Opprinnelig postet av keiko99
Raymond har skjønt alvoret han og mot lsk spilte han en god kamp.

Mener du virkelig det??

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 jul 07, 22:50
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av keiko99
Raymond har skjønt alvoret han og mot lsk spilte han en god kamp.

Mener du virkelig det??



Hehe


PS. Raymond K var elendig mot LSK..

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 25 jul 07, 22:51


Til og med Semb slakta Raymond i denne kampen!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 07, 22:57
Endret: 25 jul 07, 22:58
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av keiko99
Raymond har skjønt alvoret han og mot lsk spilte han en god kamp.

Mener du virkelig det??
jeg skriver mine meninger ja.. slik er forumet ingen mener det samme

---------------------------

http://keiko99.net


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 jul 07, 23:09
Da er min mening at han skulle vært bytta ut i pausen! Allerede da begynte han å gå hjemover.. Dog var han arkitekt bak 2 av de store sjansene vi hadde, men det ble fryktelig spett!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 25 jul 07, 23:21

Opprinnelig postet av keiko99

Raymond har skjønt alvoret han og mot lsk spilte han en god kamp. Det at lsk låste av passningene til raymond er vel ett tegn på klokskap  hos lsk en dårlig spill av ramond. så raymond vil jeg ha mot lyn

LSK var flinke til å sørge for at Raymond ikke fikk tid eller rom og de brøt ofte pasningene til Raymond. Men å si at Raymond hadde en god kamp, det har jeg ekstremt vanskelig for å forstå...

Ett argument for å ha Ray på banen mot Lyn er at Lyn er nødt til å fokusere på Raymond, fordi han ikke kan få tid og rom til å slå ball. Men hvis Raymond skal bidra til noe annet enn å binde opp en kæll må han jaggu begynne å bevege seg litt - og ikke bare slå innover i banen.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jul 07, 23:29

Opprinnelig postet av keiko99
(patrioten)
Raymond har skjønt alvoret han og mot lsk spilte han en god kamp. Det at lsk låste av passningene til raymond er vel ett tegn på klokskap  hos lsk en dårlig spill av ramond. så raymond vil jeg ha mot lyn

Nå må jeg spørre deg, har du tatt deg en sterk en?


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 26 jul 07, 00:18
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av keiko99
Raymond har skjønt alvoret han og mot lsk spilte han en god kamp.

Mener du virkelig det??
jeg skriver mine meninger ja.. slik er forumet ingen mener det samme


På akkurat den der tror jeg nok du er sørgelig alene med meninga di.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 jul 07, 00:49
Endret: 26 jul 07, 00:53

Opprinnelig postet av keiko99

Raymond har skjønt alvoret han og mot lsk spilte han en god kamp. Det at lsk låste av passningene til raymond er vel ett tegn på klokskap  hos lsk en dårlig spill av ramond. så raymond vil jeg ha mot lyn

Ikke meningen å ta fra deg gleden over å være unik, keikoo, men jeg er langt på vei enig med deg her. LSK brukte mye ressurser på å pakke inn Raymond, noe de stort sett klarte, men ikke uten at det kostet. Raymond kan stå stille og drible motstandere på rygg, noe jeg mener å huske han gjorde en gang mot lsk også. Ett hardt skudd som ble oppofrende blokkert, og to pasninger av det slaget som det blir scoringer av ganske ofte. I en så jevn og har kamp som den mot LSK er det gjerne slike ting som kan avgjøre kampene. Ikke denne gangen, men ok, sånn er det i blant. Som det ble påpekt et annet sted, uten Raymond hadde vi vært et bunnlag i år også. Og vi ville kanskje ikke hatt følelsen av å ha fortjent seier mot LSK. Det siste er viktig for selvtillitten i laget.

Så jeg ser også gjerne Raymond på banen mot Lyn. Han skaper bry for motstander. Hva Kvisvik, Gashi og Wehrman kan få til sammen kan bli spennende nok det. Gode spillere har en tendens til å gjøre hverandre bedre, særlig når de utfyller hverandre med forskjellige egenskaper.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 jul 07, 02:17
Opptelling viser da at Keiko og mannen som skriver vanvittig mye rart, Flight of the rat, mener Kvisvik gjorde en bra jobb mot LSK.


Røpla mener noe annet

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 26 jul 07, 07:55

Raymond bør benkes frem til han skjønner alvoret rett og slett fordi FFK ikke kan ha en spiller som ikke GIDDER å gjøre hva som må til for å i hverfall komme i nærheten av å ta ut potensialet sitt. Ønsker han å fortsette å spise drittmat, være "feit" og utrent i stedet for a ta utfordingen å komme seg i form har han ingenting i FFKs første ellever å gjøre er min mening.

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jul 07, 08:55
Endret: 26 jul 07, 08:56

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av keiko99
Raymond har skjønt alvoret han og mot lsk spilte han en god kamp.

Mener du virkelig det??
jeg skriver mine meninger ja.. slik er forumet ingen mener det samme

Jo noen mener det samma jo

Jeg mener for eksempel det samme som Costanza som mener at Kvisvik var dårlig mot LSK...


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 jul 07, 09:12

Opprinnelig postet av Husgutt
Opptelling viser da at Keiko og mannen som skriver vanvittig mye rart, Flight of the rat, mener Kvisvik gjorde en bra jobb mot LSK.
Røpla mener noe annet

Du får telle igjen Husgutt...Raymond er viktig for laget og var også det mot LSK.

P.S. Delte meninger også om hvem som skriver "mye rart" her inne. FotR er ikke en av dem...Tvert imot

---------------------------

RednWhite


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 jul 07, 09:24
Opprinnelig postet av Kent

Raymond bør benkes frem til han skjønner alvoret rett og slett fordi FFK ikke kan ha en spiller som ikke GIDDER å gjøre hva som må til for å i hverfall komme i nærheten av å ta ut potensialet sitt. Ønsker han å fortsette å spise drittmat, være "feit" og utrent i stedet for a ta utfordingen å komme seg i form har han ingenting i FFKs første ellever å gjøre er min mening.

Raymond har vært profesjonell fotballspiller i en årrekke og skjønner nok bedre enn deg og de fleste andre selvutnevnte "eksperter" hva som kreves. Jeg er glad for at det er proffe folk også på trenersiden i FFK...

Raymond har vært benket, og hva skjedde? Jo han ble satt innpå i andre omgang og dermed hadde vi plutselig et lag som fungerte. Hva kan det komme av tro? Og hva vet du om hva Raymond spiser og hvor mye han trener? Antagelig ikke en dritt....

---------------------------

RednWhite


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 jul 07, 09:40
Raymond er sett på byen god og full dagen før formiddags trening flere ganger,spiser masser av gatekjøkken mat og har gått opp i vekt isteden for ned og dette er hva jeg og mange andre vet.Mot lsk så hadde han 2 bra innlegg og var skylden i det meste lsk fikk av muligheter og utsatte sjøberg for ekstra press da han ikke løp tilbake på egen halvdel en eneste gang

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 26 jul 07, 09:42
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Kent

Raymond bør benkes frem til han skjønner alvoret rett og slett fordi FFK ikke kan ha en spiller som ikke GIDDER å gjøre hva som må til for å i hverfall komme i nærheten av å ta ut potensialet sitt. Ønsker han å fortsette å spise drittmat, være "feit" og utrent i stedet for a ta utfordingen å komme seg i form har han ingenting i FFKs første ellever å gjøre er min mening.

Raymond har vært profesjonell fotballspiller i en årrekke og skjønner nok bedre enn deg og de fleste andre selvutnevnte "eksperter" hva som kreves. Jeg er glad for at det er proffe folk også på trenersiden i FFK...

Raymond har vært benket, og hva skjedde? Jo han ble satt innpå i andre omgang og dermed hadde vi plutselig et lag som fungerte. Hva kan det komme av tro? Og hva vet du om hva Raymond spiser og hvor mye han trener? Antagelig ikke en dritt....

Jeg vet at FFKs hovedtrener, Anders Grønhagen, synes Raymond er for tjukk samt at Raymond ser feit ut.

Jeg har mange ganger sett Raymond sitte i "sofakroken" på SATS mens resten av laget trener vekter. Ikke under Grønhagen men under Eggen. Sier litt om holdninger....

Hva han spiser vet jeg som du sier ikke så mye om men tviler på at det er kvalitets toppidrett kost slik det burde vært.

Raymond er milevis i fra å prestere på det nivået han faktisk kan og da er det lov å spørre seg om noe burde gjøres anneledes siden det som faktisk gjøres ikke gir de ønskete resultatene!

Som du sier, han er viktig for laget selv i sin dårligste form "noen sinne". Tenk deg hva Raymond kunne bety for laget om han gjorde det som må til for å få vekk sideflesket og komme i form!

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 jul 07, 09:46

Opprinnelig postet av paco
Raymond er sett på byen god og full dagen før formiddags trening flere ganger,spiser masser av gatekjøkken mat og har gått opp i vekt isteden for ned og dette er hva jeg og mange andre vet.Mot lsk så hadde han 2 bra innlegg og var skylden i det meste lsk fikk av muligheter og utsatte sjøberg for ekstra press da han ikke løp tilbake på egen halvdel en eneste gang

LSK hadde ikke EN sjanse i den kampen jeg så.... Vi snakker om kampen på søndag.

De andre påstandene dine skal jeg holde meg ifra å kommentere fordi de er nettopp det: påstander .

---------------------------

RednWhite


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 jul 07, 09:54
Opprinnelig postet av Kent

Jeg vet at FFKs hovedtrener, Anders Grønhagen, synes Raymond er for tjukk samt at Raymond ser feit ut.

Jeg har mange ganger sett Raymond sitte i "sofakroken" på SATS mens resten av laget trener vekter. Ikke under Grønhagen men under Eggen. Sier litt om holdninger....

Hva han spiser vet jeg som du sier ikke så mye om men tviler på at det er kvalitets toppidrett kost slik det burde vært.

Raymond er milevis i fra å prestere på det nivået han faktisk kan og da er det lov å spørre seg om noe burde gjøres anneledes siden det som faktisk gjøres ikke gir de ønskete resultatene!

Som du sier, han er viktig for laget selv i sin dårligste form "noen sinne". Tenk deg hva Raymond kunne bety for laget om han gjorde det som må til for å få vekk sideflesket og komme i form!

Klart at Raymond ikke er i sin beste form "noen sinne". Han har vært ustabil i år...Sikkert flere grunner til det, skader,sykdom osv... Det jeg mener er at vi ikke løser problemet (?) med å slenge dritt om livsstil osv, og heller ikke ved å sette Raymond på benken. Har du hørt om noen som blir i bedre form av å se på fotballkamper?

---------------------------

RednWhite


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 26 jul 07, 10:17
Opprinnelig postet av HotDream

Klart at Raymond ikke er i sin beste form "noen sinne". Han har vært ustabil i år...Sikkert flere grunner til det, skader,sykdom osv... Det jeg mener er at vi ikke løser problemet (?) med å slenge dritt om livsstil osv, og heller ikke ved å sette Raymond på benken. Har du hørt om noen som blir i bedre form av å se på fotballkamper?

Ærlig talt, det hjelper da i hvertfall ikke å se bort fra det som tydligvis er et problem. At han ikke er i den matchvekten han skal være, når faktisk treneren går ut å sier det bør det gå opp et lys for til og med raymond elskere.

I de fleste tilfeller har faktisk fotball spillere godt av å bli benka i noen kamper, slik at de vet de må prestere for å være med på 11-manns troppen

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho






Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340