Husk meg
Brukernavn
Passord

Vær så snill å klappe for Brenne

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 21 jul 07, 11:14

http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article1235664.ece 

Kan ikke komme på stadion til søndag, men jeg håper alle klapper for Simen ikke bue..er så tåpelig å bue når han har gjort så mye for denne klubben, er flaut..Kanskje hvis han føler seg velkommen så blir vender han tilbake til FFK endag, han har åpnet for det selv..Men hvis han blir hetset så gidder han sefølgelig ikke det

---------------------------

CUPVINNER 06


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 21 jul 07, 11:19
Opprinnelig postet av TothNR1

http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article1235664.ece 

Kan ikke komme på stadion til søndag, men jeg håper alle klapper for Simen ikke bue..er så tåpelig å bue når han har gjort så mye for denne klubben, er flaut..Kanskje hvis han føler seg velkommen så blir vender han tilbake til FFK endag, han har åpnet for det selv..Men hvis han blir hetset så gidder han sefølgelig ikke det

doubt it .. måten han har oppført seg på etter han forlot FFK, er uakseptabel for meg, men det er da min mening!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 jul 07, 11:25
Opprinnelig postet av TothNR1

http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article1235664.ece 

Kan ikke komme på stadion til søndag, men jeg håper alle klapper for Simen ikke bue..er så tåpelig å bue når han har gjort så mye for denne klubben, er flaut..Kanskje hvis han føler seg velkommen så blir vender han tilbake til FFK endag, han har åpnet for det selv..Men hvis han blir hetset så gidder han sefølgelig ikke det

 

I helvete heller!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 21 jul 07, 11:25
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av TothNR1

http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article1235664.ece 

Kan ikke komme på stadion til søndag, men jeg håper alle klapper for Simen ikke bue..er så tåpelig å bue når han har gjort så mye for denne klubben, er flaut..Kanskje hvis han føler seg velkommen så blir vender han tilbake til FFK endag, han har åpnet for det selv..Men hvis han blir hetset så gidder han sefølgelig ikke det

 

I helvete heller!

Amen! Ikke faan!

---------------------------

Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 jul 07, 11:34
Opprinnelig postet av TothNR1

http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article1235664.ece 

Kan ikke komme på stadion til søndag, men jeg håper alle klapper for Simen ikke bue..er så tåpelig å bue når han har gjort så mye for denne klubben, er flaut..Kanskje hvis han føler seg velkommen så blir vender han tilbake til FFK endag, han har åpnet for det selv..Men hvis han blir hetset så gidder han sefølgelig ikke det

 

"- Jeg håper Fredrikstad tar tre poeng - en annen dag! "..

Rekti!!!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jul 07, 11:39
Endret: 21 jul 07, 11:40
nå så jeg det også: Jeg håper Fredrikstad tar tre poeng - en annen dag!

Denne tråden skal ikke ligge her siden han ikke er FFK spiller osv

---------------------------

http://keiko99.net


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 jul 07, 12:15

SYns måten Simen gikk fra FFK er helt håpløs på.."Jeg trenger et miljøskifte", og så skriver han under for 5 år for Lillestrøm? Hadde skjønt en 1års eller en 2års kontrakt, men ikke en som gjelder for 5 år! Om 5 år er desverre du gammel Simen, og får en kort karriere i utlandet, hvis det er det du tenker deg.

Men jeg syns allikevel man kan være grei nok til å klappe. Enten så holder man kjeft, eller så klapper man. Han har gjort utrolig mye bra for oss, uansett hvor dum overgangen til Lillestrøm var.

Man trenger ikke å klappe som om han er en FFKspiller, men det er bare patetisk og bue!

---------------------------

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 jul 07, 12:36

Opprinnelig postet av Lemmy
Om 5 år er desverre du gammel Simen, og får en kort karriere i utlandet, hvis det er det du tenker deg

Du vet det er mulig å gå til en annen klubb før kontrakten går ut?  

Kan hende Simen tenkte at LSK ville sikre ham en plass på landslaget og dermed et utstillingsvindu mot resten av verden. Fotball-norge er ikke akkurat det mest spennende stedet fotballspeiderne jobber i, men det er alltid unntak.

Uansett: Jeg likte måten Simen gikk på - vi fikk uhorvelig masse penger for en person med kort tid igjen av kontrakten - og vil klappe fordi han bidro til det.

Jeg skjønner fortsatt ikke at han mener LSK er rett klubb... Lillestrøm? Herregud.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 jul 07, 20:11
Opprinnelig postet av Lemmy
SYns måten Simen gikk fra FFK er helt håpløs på.."Jeg trenger et miljøskifte", og så skriver han under for 5 år for Lillestrøm? Hadde skjønt en 1års eller en 2års kontrakt, men ikke en som gjelder for 5 år!

Jepp, LSK hadde helt sikkert betalt syv millioner for Brenne om han hadde skrevet under for et år, tror du ikke? Lillestrøm hadde nok noen krav å stille de også, de spyr ikke ut penger de heller, selv om de sitter godt i det.

Klapp for Simen Brenne før kampen, og behandle han som en vanlig motspiller igjennom kampen. Han har vel tross alt nesten på egenhånd med sine scoringer sikre oss fornyet Tippeliga-kontrakt. Han kunne vært en drittsekk og puttet hele overgangssummen alene i egen lomme etter sesongen. Nå sitter FFK igjen med en del millioner, som sikkert har blitt brukt på blant annet Wehrman.

Og etter flere år med Eggen som trener både i Moss og FFK, hvem kan egentlig ikke forstå at han ville ha et miljøskifte?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 jul 07, 20:19

Ok, ser meg vel enig der. Men uansett om han kan blitt fristilt fra kontrakten tidligere, så syns jeg begrunnelsen hans ikke henger helt sammen med en 5årskontrakt.

Og jeg tror nok det var et feilvalg. Tom Nordlie uttaler at han er fornøyd med det Simen har prestert i år, men da er vel han den eneste. Jeg tror nok i fjor var "året hans", og at han burde kommet seg til utlandet da. Tror desverre han bare vil bli dårligere i LSK, noe han og Norge som fotballnasjon ikke er tjent med.

Men selvfølgelig vil jeg klappe under lagoppstillingen. Uten han hadde vi nok ikke vært der vi er i dag, det er bare å innse folkens. Man kan være så sur man vil på Simen, men det er fakta at han gjorde mye bra for oss. Men han skal selvfølgelig ikke få noen særbehandling av meg. Jeg klapper for ham under lagoppropene, og thats it. Jeg vil aldri "skåne" ham hvis han skulle sette inn en stygg tackling på en FFKspiller, og heller ikke applaudere hvis han skulle score.

Tror vel det blir det samme for Kanarifansen. Selvom det er en litt annerledes situasjon for dere.. Det var jo tross alt ikke klubben som ville skrive en 3årskontrakt med ham..

---------------------------

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 22 jul 07, 10:14
Han er en motspiller for meg. Ikke har han mer enn snaue 50 kamper for klubben heller, skjønner ikke hva som skal skille han fra mengden av andre spillere som har rundt det antallet. Han var god, nå er han i en annen klubb. Evig talent, går i glemmeboken.

---------------------------

-Nei sa`n, så sa`n ente mer den da`n-


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 21 jul 07, 13:16
Opprinnelig postet av GurrBass
Opprinnelig postet av TothNR1

http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article1235664.ece 

Kan ikke komme på stadion til søndag, men jeg håper alle klapper for Simen ikke bue..er så tåpelig å bue når han har gjort så mye for denne klubben, er flaut..Kanskje hvis han føler seg velkommen så blir vender han tilbake til FFK endag, han har åpnet for det selv..Men hvis han blir hetset så gidder han sefølgelig ikke det

 

"- Jeg håper Fredrikstad tar tre poeng - en annen dag! "..

Rekti!!!!


Han sier også:

"- Jeg hadde et godt forhold til supporterne da jeg var der, men det var ikke alle som var like fornøyde med at jeg gikk til en annen klubb i Norge.

- Samtidig vil alltid hjertet mitt brenne for FFK. Jeg er fra byen, og vil alltid ha følelser for dem."

Du kan da ikke forvente at han skal gå ut i media og si "Jeg håper vi taper for FFK" bare fordi han har spilt her? Blir jo som at Kasey Wehrman sier at han håper vi taper for LSK.
Simen har gjort utrolig mye bra for FFK, og uten ham hadde vi kanskje gått på Adeccoligakamp imorra istedetfor Tippeligakamp.
Jeg er enig i at det var dumt å gå til en Tippeligakonkurrent, men med tanke på at vi fikk en meget god slump penger for ham, og med tanke på at vi faktisk har klart oss bra uten ham så langt, synes jeg det er feil å bue på ham.
Kommer alltid til å huske Simen som en spiller som har ofret mye for klubben, og kommer til å applaudere ham for det.

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 22 jul 07, 10:30
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Opprinnelig postet av GurrBass
Opprinnelig postet av TothNR1

http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article1235664.ece 

Kan ikke komme på stadion til søndag, men jeg håper alle klapper for Simen ikke bue..er så tåpelig å bue når han har gjort så mye for denne klubben, er flaut..Kanskje hvis han føler seg velkommen så blir vender han tilbake til FFK endag, han har åpnet for det selv..Men hvis han blir hetset så gidder han sefølgelig ikke det

 

"- Jeg håper Fredrikstad tar tre poeng - en annen dag! "..

Rekti!!!!


Han sier også:

"- Jeg hadde et godt forhold til supporterne da jeg var der, men det var ikke alle som var like fornøyde med at jeg gikk til en annen klubb i Norge.

- Samtidig vil alltid hjertet mitt brenne for FFK. Jeg er fra byen, og vil alltid ha følelser for dem."

Du kan da ikke forvente at han skal gå ut i media og si "Jeg håper vi taper for FFK" bare fordi han har spilt her? Blir jo som at Kasey Wehrman sier at han håper vi taper for LSK.
Simen har gjort utrolig mye bra for FFK, og uten ham hadde vi kanskje gått på Adeccoligakamp imorra istedetfor Tippeligakamp.
Jeg er enig i at det var dumt å gå til en Tippeligakonkurrent, men med tanke på at vi fikk en meget god slump penger for ham, og med tanke på at vi faktisk har klart oss bra uten ham så langt, synes jeg det er feil å bue på ham.
Kommer alltid til å huske Simen som en spiller som har ofret mye for klubben, og kommer til å applaudere ham for det.

 

Så enig som jeg kan få blitt.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 jul 07, 15:44
Jeg kommer til å klappe.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 21 jul 07, 16:05
Skjønner ikke helt hvorfor så mange har så mye imot Brenne. Han gjorde en veldig god jobb for oss mens han var her, og ga oss mange millioner når han dro. Trur alle utenfor fredrikstad forsto det han gjorde, foreløpig så er jo lsk ett steg oppover iforhold til ffk. Men vi kan jo håpe at vi innen et par år kan peke nese til lsk og Brenne.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 21 jul 07, 16:41

han er lillestrøm spiller å da behandler jeg han som akkurat det. ikke noe mer eller mindre piping mot han fra min side.

når laga blir presentert piper jeg på han som de andre lsk spillerne. tar han en stygg takling eller gjør noe annet jeg ikke liker så piper jeg igjen. men kommer ikke til å pipe hver gang han har ballen å sånn. jeg kommer ikke til å klappe for han.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 24 jul 07, 00:07

Opprinnelig postet av Holters
Jeg kommer til å klappe.

Absolutt, bare han gir oss noe å klappe for. Synes han gikk for mange rare løsninger, og (som jeg flere ganger har ment om Brenne) ignorerte medspillere i bedre posisjoner, og avsluttet selv fra vanskelige/umulige vinkler. Så jeg var godt fornøyd med at Brenne spilte for LSK og ikke for oss.    

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 jul 07, 17:56
Største sprøytet jeg har hørt... Hvorfor klappe for en motspiller ?

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 21 jul 07, 18:08
Klapper aldri for spillere som ikke spiller for FFK! HATER BRENNE!!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 21 jul 07, 18:22

Klappe`?? Aldri i verden ;) Kommer nok til å gi han et vennskapelig buuuu, men så er jeg ferdig.

Har ingenting i mot Simen Brenne, men han forlot oss tross alt til fordel for LSK, og da må det reageres litt i hvert fall.

At noen sier at måten Simen forlot oss på er håpløss er jo rent vissvass. Mer ryddig måte å gå frem på har ikke jeg sett på veldig lenge i hvert fall.

7,5 mill for fyren, tenk det!!

Allikevel... Hadde vært fint med banneret: "Klubbfølelse er ALT, Simen", etter dagens artikkel i Vg! :)

---------------------------

heia heia...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f