Husk meg
Brukernavn
Passord

Vær så snill å klappe for Brenne

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 jul 07, 15:40

 

 

Kasey er jo i tilfelle en like stor judas som Brenne. Spillere bytter klubber. Deal with it. Og måten han gjorde det på, synes jeg var svært ryddig og fordelaktig økonomisk for FFK

[/quote]

blir jo litt feil siden han prøvde å få kontrakt videre med lsk. men lsk ville ikke ha han med videre. skal han legge skoa på hylla mener du da eller?


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 jul 07, 15:54
jeg klapper ikke for han..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 22 jul 07, 16:06

Alle vet jo at på fotballkamper generelt så "buer" supporterene på det motsatte laget. Brenne er en motstander uansett hvor mye han har gjort for FFK. Jeg tror nok at spillerene vet at dette bare er en måte for supporterne å hedre sitt lag på og at det er en "kamp" mellom supportere fra begge lag. Helt uavhengig av hvilken spiller som blir annonsert med navn på det motsatte laget. Jeg gjør som jeg pleier "buer" for det andre laget uten at jeg personlig har noe i mot noen av dem. Det er et spill og en "kamp" mellom supportere og det skjer på alle arenaer vil jeg tro. Derimot er jeg ikke noen tilhenger av tilrop av rasistiske utrykk og fornermelser av andre slag som ikke hører hjemme på en fotball stadion. Jeg roper aldri "dommerjævel" f.eks.......

---------------------------

Plankehaugen for ALLE :-)


*****

Juniorspiller

Ble medlem: 13 apr 07
Innlegg: 96

Lagt til: 22 jul 07, 16:21

Jeg klapper!!

---------------------------

Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 22 jul 07, 19:15
Endret: 22 jul 07, 20:31
Opprinnelig postet av FFK Forever


Kasey er ikke en Judas. Lillestrøm har tross alt hentet inn en ny midtbanespiller slik at kasey får mindre spilletid. Simen svek oss ved å gå til Lillestrøm selv om han etter sigende ble tilbudt en like bra kontrakt fra oss.Det at han i tillegg er lokal gjør ikke akkuratt sviket mindre.

Kasey fikk ikke den kontrakten han ville ha eller sagt på en annen måte LSK kunne ikke matche kravet hans.Er han sviker da, siden han krever så mye...Jeg mener nei, akkurat som jeg mener at Simen ikke er noen sviker. Jeg mener det blir svært barnslig og snakke om svikere. Drittungementalita

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 22 jul 07, 21:54

Syk pipekonsert han fikk da :o


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 jul 07, 21:57
er enig med han som syns det var unødvendig å pipe han ut. greit å pipe når han blir ropt opp i førsten. men unødvendig å pipe hver gang han hadde ballen. syns vi burde behandlet han som en vanlig motstander. men å klappe for han hadde jeg aldri gjort idag. ikke før han eventuelt kommer tilbake hit om 5 år.

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 22 jul 07, 22:10

Opprinnelig postet av scheien
før han eventuelt kommer tilbake hit om 5 år.

 

Det håper jeg aldri skjer!

---------------------------

Tantehaugen for alle!!! ehhhh......

Frihet For Ultras!!!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 jul 07, 22:24
Opprinnelig postet av Guillermo

Syk pipekonsert han fikk da :o

 

Deilig! Og er jo ikke så rart da, kødden prøvde å filme seg til frispark og straffespark, makan til tulling! Nei, jaggu bra han er i lsk

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 22 jul 07, 22:35
Opprinnelig postet av scheien
er enig med han som syns det var unødvendig å pipe han ut. greit å pipe når han blir ropt opp i førsten. men unødvendig å pipe hver gang han hadde ballen. syns vi burde behandlet han som en vanlig motstander. men å klappe for han hadde jeg aldri gjort idag. ikke før han eventuelt kommer tilbake hit om 5 år.

Jeg synes det var unødvendig å pipe hver gang han hadde ballen! Men jeg vil ikke ha han tilbake igjen, bare så det er sagt. Fint at han ikke gjorde en så veldig god kamp heller! Men Kasey imponerte!  Hadde vært så kult om han hadde putta for FFK, men det kommer nok!
Stort av Kanarifansen å synge og støtte Kasey som de gjorde, men som sagt så er det litt forskjell på måten Kasey kom til oss og Simen dro fra oss.

---------------------------

FFK for alltid!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 23 jul 07, 00:08
Synes det var litt pinlig at Simen ble pepet på hver gang han hadde ballen.. Han har gjort mye bra for oss, og fortjener ikke sånt.

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 jul 07, 11:03

Opprinnelig postet av danieltr
Synes det var litt pinlig at Simen ble pepet på hver gang han hadde ballen.. Han har gjort mye bra for oss, og fortjener ikke sånt.

Jeg synes Romerikes Blad oppsummerer det greit : "(Brenne) Var nok preget av å skulle spille mot gamle lagkamerater på et fullsatt stadion, der tilskuerne ikke var ufine mot ham, men ga klart uttrykk for at de ikke likte ham i gul drakt. "

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 23 jul 07, 18:58
Skjer ikke at jeg klapper for Brenne

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 23 jul 07, 19:48
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av danieltr
Synes det var litt pinlig at Simen ble pepet på hver gang han hadde ballen.. Han har gjort mye bra for oss, og fortjener ikke sånt.

Jeg synes Romerikes Blad oppsummerer det greit : "(Brenne) Var nok preget av å skulle spille mot gamle lagkamerater på et fullsatt stadion, der tilskuerne ikke var ufine mot ham, men ga klart uttrykk for at de ikke likte ham i gul drakt. "



Helt grei fremstilling som jeg vil stille meg bak.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 23 jul 07, 21:12

Kan ikke si jeg ble voldsomt imponert over Simen i går. Gikk ikke han til en toppklubb for å bli bedre? Etter det jeg har sett til LSK i år, kan ikke han ha tilført laget så veldig mye. Tom Nordli hadde ikke allverdens forventninger til han heller. Men det hjelper å komme til en større klubb når det gjelder å komme med på landslaget. Har Simen virkelig blitt så mye bedre enn når han var i FFK? Neppe. Allikvel har han klart å bli tatt ut til landslaget. Hvordan det er mulig, vet ikke jeg. Kanskje Åge Hareide ser noe som jeg ikke ser .

Uansett, tror Simen Brenne blir en flopp i LSK.

Godt at vi fikk poeng i går, så slipper jeg å bli mobbet av kanarifugler i uka som kommer.

 


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 23 jul 07, 21:23
Klappet, denne gangen. Mannen fortjener såpass etter god tjeneste.
Ønsker meg å komme over LSK på tabellen da, og bevise at LSK er ett tilbakeskritt.

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 jul 07, 21:23
Opprinnelig postet av olsa

Har Simen virkelig blitt så mye bedre enn når han var i FFK? Neppe. Allikvel har han klart å bli tatt ut til landslaget.

Simen spilte seg inn på landslaget IFJOR høst. Hans innsats på LSK har nok ikke hatt noen positiv innvirkning på landslagsuttaket.

Det han viste igår var like dårlig som de fleste kampene han hadde for FFK på vårparten - usynlig i stort sett hele kampen.

Det han  har vist hittil i år medfører sannsynligvis at han ikke får en ny sjanse på en stund heller. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 jul 07, 21:55

Opprinnelig postet av danieltr
Synes det var litt pinlig at Simen ble pepet på hver gang han hadde ballen.. Han har gjort mye bra for oss, og fortjener ikke sånt.

Ja, helt enig. Ble flau og provosert. Håper han skjønner at dette var bare noen få "supportere" som sikkert følte seg kjempetøffe.. Barnslig å pipe for ham.

Skal vedde for at halvparten av de som pep mot ham, brydde seg mer om det enn om å heie på eget lag.

Dessuten betyr det egentlig bare at de som pep savner ham. Hadde det vært en dårlig spiller, hadde de ikke brydd seg. Men når det er en god spiller som Simen Brenne som har lyst til å se litt mer av verden, da er han kjempeslem..

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 23 jul 07, 22:29
Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av danieltr
Synes det var litt pinlig at Simen ble pepet på hver gang han hadde ballen.. Han har gjort mye bra for oss, og fortjener ikke sånt.

Ja, helt enig. Ble flau og provosert. Håper han skjønner at dette var bare noen få "supportere" som sikkert følte seg kjempetøffe.. Barnslig å pipe for ham.

Skal vedde for at halvparten av de som pep mot ham, brydde seg mer om det enn om å heie på eget lag.

Dessuten betyr det egentlig bare at de som pep savner ham. Hadde det vært en dårlig spiller, hadde de ikke brydd seg. Men når det er en god spiller som Simen Brenne som har lyst til å se litt mer av verden, da er han kjempeslem..

Ehm.. tror sånn ca 90% av haugen pep når navnet hans ble ropt opp!

du sitter ikke sant? ;)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 jul 07, 22:30
Endret: 23 jul 07, 22:32

Jeg står i Plankehaugen. Men var ballgutt på søndag. :)

Og tilogmed i Plankehaugen fins det jo flere som tydeligvis er medlemmer for å få rabatter og lignende. Når jeg så fra der hvor jeg satt, er det et stort felt til høyre(med ansiktet mot banen fra feltet) som ikke hopper.. Ikke bare folk som sitter som ikke gidder å heie, som jeg har uttrykt før.

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24