Husk meg
Brukernavn
Passord

Vær så snill å klappe for Brenne

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 21 jul 07, 20:10

Skal greit ikke gjøre noe jeg når navnet hans blir ropt opp.

Taushet er det verste fotballspillere vet


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 jul 07, 20:11
Opprinnelig postet av Lemmy
SYns måten Simen gikk fra FFK er helt håpløs på.."Jeg trenger et miljøskifte", og så skriver han under for 5 år for Lillestrøm? Hadde skjønt en 1års eller en 2års kontrakt, men ikke en som gjelder for 5 år!

Jepp, LSK hadde helt sikkert betalt syv millioner for Brenne om han hadde skrevet under for et år, tror du ikke? Lillestrøm hadde nok noen krav å stille de også, de spyr ikke ut penger de heller, selv om de sitter godt i det.

Klapp for Simen Brenne før kampen, og behandle han som en vanlig motspiller igjennom kampen. Han har vel tross alt nesten på egenhånd med sine scoringer sikre oss fornyet Tippeliga-kontrakt. Han kunne vært en drittsekk og puttet hele overgangssummen alene i egen lomme etter sesongen. Nå sitter FFK igjen med en del millioner, som sikkert har blitt brukt på blant annet Wehrman.

Og etter flere år med Eggen som trener både i Moss og FFK, hvem kan egentlig ikke forstå at han ville ha et miljøskifte?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 jul 07, 20:19

Ok, ser meg vel enig der. Men uansett om han kan blitt fristilt fra kontrakten tidligere, så syns jeg begrunnelsen hans ikke henger helt sammen med en 5årskontrakt.

Og jeg tror nok det var et feilvalg. Tom Nordlie uttaler at han er fornøyd med det Simen har prestert i år, men da er vel han den eneste. Jeg tror nok i fjor var "året hans", og at han burde kommet seg til utlandet da. Tror desverre han bare vil bli dårligere i LSK, noe han og Norge som fotballnasjon ikke er tjent med.

Men selvfølgelig vil jeg klappe under lagoppstillingen. Uten han hadde vi nok ikke vært der vi er i dag, det er bare å innse folkens. Man kan være så sur man vil på Simen, men det er fakta at han gjorde mye bra for oss. Men han skal selvfølgelig ikke få noen særbehandling av meg. Jeg klapper for ham under lagoppropene, og thats it. Jeg vil aldri "skåne" ham hvis han skulle sette inn en stygg tackling på en FFKspiller, og heller ikke applaudere hvis han skulle score.

Tror vel det blir det samme for Kanarifansen. Selvom det er en litt annerledes situasjon for dere.. Det var jo tross alt ikke klubben som ville skrive en 3årskontrakt med ham..

---------------------------

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 22 jul 07, 10:14
Han er en motspiller for meg. Ikke har han mer enn snaue 50 kamper for klubben heller, skjønner ikke hva som skal skille han fra mengden av andre spillere som har rundt det antallet. Han var god, nå er han i en annen klubb. Evig talent, går i glemmeboken.

---------------------------

-Nei sa`n, så sa`n ente mer den da`n-


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 22 jul 07, 10:30
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Opprinnelig postet av GurrBass
Opprinnelig postet av TothNR1

http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article1235664.ece 

Kan ikke komme på stadion til søndag, men jeg håper alle klapper for Simen ikke bue..er så tåpelig å bue når han har gjort så mye for denne klubben, er flaut..Kanskje hvis han føler seg velkommen så blir vender han tilbake til FFK endag, han har åpnet for det selv..Men hvis han blir hetset så gidder han sefølgelig ikke det

 

"- Jeg håper Fredrikstad tar tre poeng - en annen dag! "..

Rekti!!!!


Han sier også:

"- Jeg hadde et godt forhold til supporterne da jeg var der, men det var ikke alle som var like fornøyde med at jeg gikk til en annen klubb i Norge.

- Samtidig vil alltid hjertet mitt brenne for FFK. Jeg er fra byen, og vil alltid ha følelser for dem."

Du kan da ikke forvente at han skal gå ut i media og si "Jeg håper vi taper for FFK" bare fordi han har spilt her? Blir jo som at Kasey Wehrman sier at han håper vi taper for LSK.
Simen har gjort utrolig mye bra for FFK, og uten ham hadde vi kanskje gått på Adeccoligakamp imorra istedetfor Tippeligakamp.
Jeg er enig i at det var dumt å gå til en Tippeligakonkurrent, men med tanke på at vi fikk en meget god slump penger for ham, og med tanke på at vi faktisk har klart oss bra uten ham så langt, synes jeg det er feil å bue på ham.
Kommer alltid til å huske Simen som en spiller som har ofret mye for klubben, og kommer til å applaudere ham for det.

 

Så enig som jeg kan få blitt.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 22 jul 07, 10:32
Endret: 22 jul 07, 10:36
Opprinnelig postet av FFK Forever
Opprinnelig postet av TothNR1

http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article1235664.ece 

Kan ikke komme på stadion til søndag, men jeg håper alle klapper for Simen ikke bue..er så tåpelig å bue når han har gjort så mye for denne klubben, er flaut..Kanskje hvis han føler seg velkommen så blir vender han tilbake til FFK endag, han har åpnet for det selv..Men hvis han blir hetset så gidder han sefølgelig ikke det



Klappe for det svinet der?
Aldri.  Håpet kasey setter inn en tofotstakling i knehøyde pån. Da skal jeg klappe

 

Kasey er jo i tilfelle en like stor judas som Brenne. Spillere bytter klubber. Deal with it. Og måten han gjorde det på, synes jeg var svært ryddig og fordelaktig økonomisk for FFK

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 jul 07, 10:54
Om man klapper eller ikke, så synes jeg ikke hanfortjener pipekonsert. Han gjorde en fin gest ved å forlenge kontrakten, kun for at vi skulle få penger hvis han gikk. Han hadde hatt Eggen i 9 år som trener og følte sikkert han trengte noe annet. Er ikke like sikker på om Brenne hadde tatt det samme valget idag.....

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jul 07, 11:02
Jeg synes heller ikke vi skal pipe for Simen, han skaffet hos tross alt disse millionene som reddet hos fra konkurs.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jul 07, 11:26

- Vi snakker med Simen stadig vekk vi, når han er i Fredrikstad. Han kommer til å bli godt mottatt av oss når han kommer, bedyrer Ulf Berg i , Fredrikstads supporterklubb Plankehaugen.

fotball.adressa.no/eliteserien/article85964.ece


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 22 jul 07, 11:52
Endret: 22 jul 07, 11:54
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av FFK Forever
Opprinnelig postet av TothNR1

http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article1235664.ece 

Kan ikke komme på stadion til søndag, men jeg håper alle klapper for Simen ikke bue..er så tåpelig å bue når han har gjort så mye for denne klubben, er flaut..Kanskje hvis han føler seg velkommen så blir vender han tilbake til FFK endag, han har åpnet for det selv..Men hvis han blir hetset så gidder han sefølgelig ikke det



Klappe for det svinet der?
Aldri.  Håpet kasey setter inn en tofotstakling i knehøyde pån. Da skal jeg klappe

 

Kasey er jo i tilfelle en like stor judas som Brenne. Spillere bytter klubber. Deal with it. Og måten han gjorde det på, synes jeg var svært ryddig og fordelaktig økonomisk for FFK



Kasey er ikke en Judas. Lillestrøm har tross alt hentet inn en ny midtbanespiller slik at kasey får mindre spilletid. Simen svek oss ved å gå til Lillestrøm selv om han etter sigende ble tilbudt en like bra kontrakt fra oss.Det at han i tillegg er lokal gjør ikke akkuratt sviket mindre.

---------------------------

FRIHET FOR ULTRAS


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jul 07, 12:49

Fredrikstad Blad hadde jo i dag et ålreit intervju med Simen. Fikk faktisk litt sympati for ham. Han behandles nesten som en fiende, men jeg skal klappe for ham under lagoppstillingen! Det håper jeg resten av Plankehaugen gjør også. Alt annet vil bare bli patetisk.

Likte spesielt det han sa om at han ikke vil ha noen æresrunde hvis han skulle score. Det er lurt, og veldig hyggelig gjort av ham ovenfor Plankehaugen.

Stå på, Simen- bare ikke mot oss! Blir nok desverre ingen poeng med til Åråsen da.. :)

---------------------------

Noen som vil kjøpe billett i Plankehaugenfeltet til FFK-LSK for 50,-?


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 22 jul 07, 12:53
Dere husker ikke hva han sa i forkant av LSK-FFK? Jeg kommer helt klart ikke til å klappe, piping er nok litt mer relevant.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 22 jul 07, 12:55
Endret: 22 jul 07, 13:12
Opprinnelig postet av stjernengutt
 

Kasey er jo i tilfelle en like stor judas som Brenne. Spillere bytter klubber. Deal with it. Og måten han gjorde det på, synes jeg var svært ryddig og fordelaktig økonomisk for FFK


Feil, Wherman, eller hvordan man skriver det, ble bedt om å gå.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 22 jul 07, 12:58
Opprinnelig postet av Lemmy

Alt annet vil bare bli patetisk.

Slike kampanjer for å pushe sin egen mening som den riktige er patetisk.




Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jul 07, 13:00

Dette er jo et diskusjonsforum, hvor man sier sin egen mening.

 Så fasiten trenger ikke være at alt annet er patetisk, men det er min mening. Akkurat som du mener at min mening er patetisk.

---------------------------

Noen som vil kjøpe billett i Plankehaugenfeltet til FFK-LSK for 50,-?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jul 07, 13:01
Endret: 22 jul 07, 13:11
Opprinnelig postet av T.Olsen


Feil, Wherman, eller hvordan man skriver det, ble bedt om å gå.

Han ble ikke bedt om å gå. Han ba om en 3årskontrakt for å sikre seg økonomisk, noe Lillestrøm ikke var interresert i.

---------------------------

Noen som vil kjøpe billett i Plankehaugenfeltet til FFK-LSK for 50,-?


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 22 jul 07, 13:06
Nettopp.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 22 jul 07, 13:29
Endret: 22 jul 07, 13:29
Opprinnelig postet av TothNR1

http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article1235664.ece 

Kan ikke komme på stadion til søndag, men jeg håper alle klapper for Simen ikke bue..er så tåpelig å bue når han har gjort så mye for denne klubben, er flaut..Kanskje hvis han føler seg velkommen så blir vender han tilbake til FFK endag, han har åpnet for det selv..Men hvis han blir hetset så gidder han sefølgelig ikke det



Tøv!

Jeg kommer aldri verden til å klappe for en motspiller.  Personlig håper jeg på en av Johan Bach`s pipekonserter, men nei, klappe for en LSK-spiller?

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 22 jul 07, 14:47
Jeg kommer til å klappe høfflig før kamp, både som en motvekt til de som kommer til å bue og for å takke for tida han var her. Brenne har ikke gjort noenting som gjør at han fortjener å bli pepet ut.  Under kamp derimot, er han som en hvilken som helst annen LSK spiller.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 22 jul 07, 15:32

Jeg kommer ikke til å klappe men jeg kommer heller ikke til å bue. Synes vi skal forbigå ham i taushet.

Han skaffet oss tross alt noen millioner ved å signe ny kontrtakt, men han gikk på en måte som ikke var akseptabel.

Grunnen til at han gikk var Eggen. De var ikke helt gode venner på slutten. Hadde Eggen hatt vett på å gå litt tidligere, så hadde Brenne sannsynligvis vært FFK-spiller i dag. Nå følte han at han trengte nye impulser.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3