Husk meg
Brukernavn
Passord

Vær så snill å klappe for Brenne

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 23 jul 07, 22:33
Opprinnelig postet av Lemmy

Jeg står i Plankehaugen. Men var ballgutt på søndag. :)

Og tilogmed i Plankehaugen fins det jo flere som tydeligvis er medlemmer for å få rabatter og lignende. Når jeg så fra der hvor jeg satt, er det et stort felt til høyre(med ansiktet mot banen fra feltet) som ikke hopper.. Ikke bare folk som sitter som ikke gidder å heie, som jeg har uttrykt før.

Tro meg, er ikke bare der det ikke hoppes for å si det sånn.. sto nedafor etter jeg kjøpte meg en cola, var nesten bare folk i midten og rundt Zoran som hoppa..


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 jul 07, 22:36

Vet. Men det største området hvor ingen hopper er vel på høyresiden. Alle kan jo gjøre sitt, men på et så stappfullt felt som Plankehaugen, synes det godt når det er for få som hopper.

 I tillegg er det jo ikke noe bra bygd.. Fra langt holdt ser man så vidt hvor skillet går mellom de som sitter og de som står, så da ser det ut som om det er enda flere som ikke hopper..

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 jul 07, 00:07

Opprinnelig postet av Holters
Jeg kommer til å klappe.

Absolutt, bare han gir oss noe å klappe for. Synes han gikk for mange rare løsninger, og (som jeg flere ganger har ment om Brenne) ignorerte medspillere i bedre posisjoner, og avsluttet selv fra vanskelige/umulige vinkler. Så jeg var godt fornøyd med at Brenne spilte for LSK og ikke for oss.    

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 jul 07, 00:22
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av olsa

Har Simen virkelig blitt så mye bedre enn når han var i FFK? Neppe. Allikvel har han klart å bli tatt ut til landslaget.

Simen spilte seg inn på landslaget IFJOR høst. Hans innsats på LSK har nok ikke hatt noen positiv innvirkning på landslagsuttaket.

Åpenbart et vrient faktum å begripe. Enda Hareide var klar og tydelig på dette i 4-4-2 Bakrommet.

Falske rykter løper jorden rundt mens sannheten tar på seg tøflene, er det noe som heter. Har alltid lurt på hva det betyr.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 jul 07, 07:18
Endret: 24 jul 07, 07:20
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Åpenbart et vrient faktum å begripe. Enda Hareide var klar og tydelig på dette i 4-4-2 Bakrommet.

Falske rykter løper jorden rundt mens sannheten tar på seg tøflene, er det noe som heter. Har alltid lurt på hva det betyr.

Hva mener du? At Hareide ikke la Brennes kamper for FFK ifjor høst til grunn for uttaket? At jeg setter ut "falske rykter"?

Her er iallefall noe som er skrevet rundt uttaket i Mars:

"Hareide sa at Fredheim Holm og Brenne spilte seg inn i troppen under treningssamlingen i Manchester forrige uke, men at begge de to har vært i landslagssjefens kikkert over lang tid. "

Fra en artikkel 13. mars

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 jul 07, 02:02

Ble visst litt uklar der. Men Hareide sa altså klart og tydelig på Bakrommet at Simen Brenne var en aktuell kandidat for landslaget på grunn av innsatsen på FFK i fjor høst.

Det er det mange som ikke har fått med seg. Godt å se det finnes unntak.  

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 jul 07, 07:03
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Ble visst litt uklar der.

Det gjorde du.   Men da er det iallefall to av oss som har fått det med seg. Selv om jeg ikke forstår hvordan det er mulig å tro noe annet...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340