Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvilke lag rykker opp fra Adeccoligaen?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 07 aug 07, 12:41
Moss rykker nok ikke opp nå, men muligheten for noen gjesteopptredener i TL vil være til stede om det utvides til 16 lag.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 07 aug 07, 14:45
Det slår meg at det er lite publikumsvennlige lag igjen.... Kanskje vi har den optimale TL i år. Bode Glimt spiller vel ganske underholdende, kanskje også Bryne.....

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


lierdet

Juniorspiller

Ble medlem: 01 jul 07
Innlegg: 76

Lagt til: 10 aug 07, 22:54

Legger også til hvem folk tror eller vil skal komme på kvalik i Adeccoligaen! :)

---------------------------

Andres meninger støter meg.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 aug 07, 11:30
Tror desverre Kamma og Molde rykker rett opp igjen, synd men sant. Kvalik tror jeg Bodø/Glimt tar. Når det gjelder det optimale publikumstall, er det Bl.a Lyn, Odd og Stabæk, og kanskje tom LSK som trekker snittet ned i år...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 aug 07, 11:43

Opprinnelig postet av Bob Page
Tror desverre Kamma og Molde rykker rett opp igjen, synd men sant. Kvalik tror jeg Bodø/Glimt tar. Når det gjelder det optimale publikumstall, er det Bl.a Lyn, Odd og Stabæk, og kanskje tom LSK som trekker snittet ned i år...

Sandefjord og Strømsgodset tar vel en del mindre enn Lillestrøm..


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 aug 07, 11:46
Tenkte på Sandefjord, men de har akuratt fått ny stadion, så en publikumsøkning der er vel bankers..... LSK, bare litt over 7000 mellom LSK og SIF...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


lierdet

Juniorspiller

Ble medlem: 01 jul 07
Innlegg: 76

Lagt til: 11 aug 07, 18:46
I dag har vel Bodø/Glimt bevist for nasjonen at de er et underholdende lag, som dere etterlyser!

---------------------------

Andres meninger støter meg.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 12 aug 07, 15:33

Joa, Bob, men Komplett.no Arena (jø og fyse) er ikke så mye større enn 7000. Den tar ikke 10 000 i alle fall. Så SF kommer nok til å ha lavere snitt enn LSK fremdeles. LSK har vel et snitt på drøye 8000?

 

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


- Maestro

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 aug 07
Innlegg: 6

Lagt til: 19 aug 07, 02:23
Endret: 19 aug 07, 02:24
Gøy å se at utvalgte har troen på glimt i år. Selv har jeg selvfølgelig stor tro på at vi presterer å spille oss opp til eliteserien til neste år. Glimt har endelig klart å bygge opp et relativt stabilt lag, noe vi slet med de siste sesongene. Og ettersom Ham-Kam og Molde er "ferske" i adecco, ser jeg godt for meg at de kommer til å gå på en smell når som helst. Vi kan bare håpe på at vi får flér lag i TL som befinner seg lenger nord enn Trondheim.

- Er jo tross alt der den underholdende fotballen befinner seg.

---------------------------

Død over andres synspunkter
--------------------------------------------
Glimt i hjertet


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 aug 07, 02:28
Ønsker Bodø/Glimt velkommen opp igjen jeg, det ser ut til å være det eneste laget vi kan slå på bortebane ;)

- Maestro

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 aug 07
Innlegg: 6

Lagt til: 19 aug 07, 02:46
Det er vel to lag i eliteserien vi har en horibel statistikk mot, både ved hjemme- og borteoppgjør. Det første er FFK, det andre RBK. Likevel; hadde vært snasent å kunne gå én kilometer for å se laget sitt i aksjon! Så ser fram til et evt. oppgjør på Fredrikstad stadion, og ønsker dere evt. hjertelig velkommen til både Bodø og Aspmyra.

---------------------------

Død over andres synspunkter
--------------------------------------------
Glimt i hjertet



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340