Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK forhandler med ny spiller!

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 20 15

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 jul 07, 23:07
Jaja folkens visst ingen har nevnt dette tidligere idag så har Gashi spilt UEFA cup kamp for Brann og vil dermed være uaktuell for FFK og bruke i UEFA cup. Da tenker jeg at det er like greit og la være og kjøpe han. Skal noen inn i stallen burde det være en som også kan brukes i UEFA cupen om FFK har ambisjoner der da.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 jul 07, 23:08
Det blir i såfall snakk om maks 4 kamper tror jeg. For å være ærlig så tror jeg ikke det er i UEFA cupen vi skal hevde oss først..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 19 jul 07, 23:10

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Jaja folkens visst ingen har nevnt dette tidligere idag så har Gashi spilt UEFA cup kamp for Brann og vil dermed være uaktuell for FFK og bruke i UEFA cup. Da tenker jeg at det er like greit og la være og kjøpe han. Skal noen inn i stallen burde det være en som også kan brukes i UEFA cupen om FFK har ambisjoner der da.

Det har blitt nevnt i en tråd her inne ja. Men synes uansett ikke det bør være noen hindring for å signere han. Man må klare å tenke litt mer langsiktig enn mest sannsynlig to kamper i UEFA Cup-kvalifiseringen. Det er faktisk ikke veldig realistisk at det blir fler kamper der.

Det er faktisk noen fler (og viktigere) kamper som skal spilles utover høsten... da kan Gashi bli god å ha.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 19 jul 07, 23:12
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Det blir i såfall snakk om maks 4 kamper tror jeg. For å være ærlig så tror jeg ikke det er i UEFA cupen vi skal hevde oss først..


Tror ikke vi henter spillere for å hevde oss i uefa cup.
Får være måte på ...

Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 19 jul 07, 23:12
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Jaja folkens visst ingen har nevnt dette tidligere idag så har Gashi spilt UEFA cup kamp for Brann og vil dermed være uaktuell for FFK og bruke i UEFA cup. Da tenker jeg at det er like greit og la være og kjøpe han. Skal noen inn i stallen burde det være en som også kan brukes i UEFA cupen om FFK har ambisjoner der da.


Når Gashi er mannen Grønhagen vil ha betyr ikke UEFAcupen noe fra eller til.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 jul 07, 23:14
Er vel realistisk nok og komme til gruppespillet i UEFAcupen, men om spillere som skal forsterke stallen ikke får muligheten til og spille, da blir jo FFKs sjanser mindre også.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 19 jul 07, 23:15

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Er vel realistisk nok og komme til gruppespillet i UEFAcupen, men om spillere som skal forsterke stallen ikke får muligheten til og spille, da blir jo FFKs sjanser mindre også.

Realistisk er det ikke, men umulig er det overhodet ikke. Uansett, Gashi er velkommen uansett i følge meg selv.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 jul 07, 23:17
Vel der er vi uenige.

Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 19 jul 07, 23:25
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Vel der er vi uenige.


Hadde vært velllllllllllllllldig kjedelig om alle var enige

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 jul 07, 23:37
Hadde vært veldig morrom om faktisk folk hadde en GOD begrunnelse for at FFK skal satse på en spiller som ikke kan bli brukt i Internasjonale turneringer pga benyttet av annen klubb. Visst dere synes det er greit at FFK bare skal rote bort sin sjanse til og vise seg frem som ett lag med ambisjoner slik at eventuelt andre spillere av kvalitet kan bli interesert. Desuten så synes jeg det som supporter er veldig dårlig om FFK ikke skulle gå for gruppe spill i Europacupen, pga utalte ambisjoner.

lingval

Knøttespiller

Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 69

Lagt til: 19 jul 07, 23:46
Du kan jo komme med en god begrunnelse på hvorfor  FFK ikke skal satse på en slik spiller. Skal vi si nei til en spiller som kan gå rett inn på laget fordi han ikke kan spille europacup, for å ta sjansen på å finne en annen like god spiller (som kan spille i europa og vil til FFK og som er til salgs......). Da ender vi vel opp uten en ny spiller istedenfor en som styrker laget og kan føre oss lenger opp på tabellen.....

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 jul 07, 00:01
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hadde vært veldig morrom om faktisk folk hadde en GOD begrunnelse for at FFK skal satse på en spiller som ikke kan bli brukt i Internasjonale turneringer pga benyttet av annen klubb.


Bruker Xminator på forumet til Brann-Bataljonen (ja jeg vet man må logge seg inn) oppsummerer nok det mange tenker:

Gjelder kamper i kvalikkrunder for sluttspillet i UEFA-cupen? Og hvor store regner egentlig Fredrikstad sine egne sjanser for å havne der? Å ha Gashi med i 2. kvalikkrunde betyr nok forsvinnende lite i forhold til å få ham til klubben.

`Nuff said.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 jul 07, 00:31

Gashi i FFK-prat

Ardian Gashi og FFK skal ha snakket sammen onsdag kveld.

Har dere lest det samme, dette er vel nytt

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 jul 07, 00:43
Opprinnelig postet av Patrioten

Gashi i FFK-prat

Ardian Gashi og FFK skal ha snakket sammen onsdag kveld.

 
 
Har dere lest det samme, dette er vel nytt

De gjengir bare det f-b.no skrev i den første saken de publiserte om Gashi onsdag kveld. Da skrev de at FFK hadde vært i samtaler med Gashi onsdag kveld. Morgan Andersen benektet senere det. Det hadde bare vært kontakt mellom FFK og Brann. Vet ikke hvorfor Nettavisen lager en sak ut av det nå. Ardian Gashi var i Wales og forberedte seg til kamp onsdag kveld, og jeg tviler sterkt på at han snakket med FFK da, selv om det er mulig ved hjelp av telefon. Men det høres altfor rart ut.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 20 jul 07, 01:40
Endret: 20 jul 07, 02:39

Opprinnelig postet av lingval
Du kan jo komme med en god begrunnelse på hvorfor  FFK ikke skal satse på en slik spiller. Skal vi si nei til en spiller som kan gå rett inn på laget fordi han ikke kan spille europacup, for å ta sjansen på å finne en annen like god spiller (som kan spille i europa og vil til FFK og som er til salgs......). Da ender vi vel opp uten en ny spiller istedenfor en som styrker laget og kan føre oss lenger opp på tabellen.....

Bedre og forsterke laget med en spiller som vil forsterke laget ja, Gashi hadde helt klart forsterket laget, men pga at han ikke kan spille i UEFA cupen burde vi heller satse på en annen spiller slik at vi kan gå mest mulig styrket inn i en
cup som jeg mener er viktig for at FFK skal fremstå som ett topplag. Men for all del Gashi er en god spiller, men er han tilgjengelig i år, er det sikkert til nesteår også. Eller så burde man kanskje lete ett annet sted.

Signal efekten av dette er vikti da spillere som kommer til en ny klubb gjerne vil oppleve dette i karrieren, derfår bør FFK være denne klubben. Uansett vi vinner ikke serien iår, men om vi kommer til mellomrunden i UEFA cupen kan sesongen regnes som en suksess.


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 20 jul 07, 01:46

Ærlig talt folkens, forstår jeg dere riktig nå? Dere mener at vi skal kjøpe en annen spiller fordi han mest sannsynlig ikke kan spille UEFA-cup for oss?

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 20 jul 07, 01:53
Opprinnelig postet av danieltr

Ærlig talt folkens, forstår jeg dere riktig nå? Dere mener at vi skal kjøpe en annen spiller fordi han mest sannsynlig ikke kan spille UEFA-cup for oss?

Satt fasen meg og lurte på det samme nå...

---------------------------

heia heia...


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 20 jul 07, 02:00
Ja en kan jo begynne å lure Kristian.. Jeg vet ikke hva folk forventer jeg, men etter min mening så ville det vært et lite mirakel hvis FFK kom langt i denne turneringen. Å kjøpe noen andre enn Gashi for å oppnå suksess her blir å tro at vi er noe mer enn vi er mener jeg..

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 20 jul 07, 02:01

Har da ikke så mye å si om Gashi kan spille UEFA cup for oss??Ville jo vært ren skjær galskap å droppe å handle han på grunn av det.Han kan jo spille tippeliga,og er vel i bunn og grunn det som teller nå

---------------------------

PÅL


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 jul 07, 02:02
Skjønner ikke tankegangen til Ebenfalk2 i det hele tatt jeg. Ser hva han skriver , men jeg henger ikke med på det. Virker snålt på meg.


Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 20 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24