Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK forhandler med ny spiller!

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 20 11

Råden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 07
Innlegg: 21

Lagt til: 19 jul 07, 10:38

En fordel med Gashi er at vi da får en langdistanseskytter.. Det har jeg savnet i år - vært alt for mye "dill og dall" fra midtbanespillerene rundt 20 meter fra mål. Ser ut for meg som de lider av skuddvegring og lite besluttsomhet alle mann - kanskje med unntak av Bjørkøy som faktisk har forsøkt noe..

Uten at jeg husker nøyaktig tror jeg ikke FFK har laget mange mål fra utenfor 16 meteren i år? Husker selvfølgelig "rakkarrøkaren" til Prytz., men kommer ikke på flere i farta...?


Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 19 jul 07, 10:44
Opprinnelig postet av Costanza
Tror ikke Brann ønsker å selge Gashi på nåværende tidspunkt da de står i fare for å stå helt ribbet tilbake i en høstsesong hvor de ønsker å kjempe om seriegull og kan få behov for Gashis tjenester. Tviler på at det blir noen handel her.


Er nok heller Gashi som mistrives og vil vekk,enn et Brann som ønsker å selge
vil jeg tro.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 jul 07, 10:45
Opprinnelig postet av Frodal

Er nok heller Gashi som mistrives og vil vekk,enn et Brann som ønsker å selge
vil jeg tro.


Og vil vi egentlig ha en spiller som etter å ha sutret seg vekk fra én klubb gjør det samme året etter i klubb nummer to? Jeg er jammen ambivalent til han karen her.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Råden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 07
Innlegg: 21

Lagt til: 19 jul 07, 10:48

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Gashi vil absolutt være en forsterkning, han er kreativ og er en god toveis spiller som kan brukes på høyresiden på midtbanen.

Gashi kan utmerket godt spille høyrekant - men jeg tror Bjørkøy passer bedre der. Gashi er utrolig løpssterk og vil passe perfekt inn i rollen som Simen hadde i fjor..

Dersom dette går i orden vil vi få en sentral midtbane med masse temperament og adrenalin...og noen gule kort på kjøpet...


Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 19 jul 07, 11:00
Opprinnelig postet av Per Egil
Og vil vi egentlig ha en spiller som etter å ha sutret seg vekk fra én klubb gjør det samme året etter i klubb nummer to? Jeg er jammen ambivalent til han karen her.


Bare å rydde fast plass til han det,jeg nevnte tidligere at jeg ikke ser
Gashi som noen særlig forsterkning.
Hadde vært bedre å brukt 5 mill. dersom det er budet,på en ren kantspiller
i 4-4-2,en Storflor type kanskje,eller en Bjørn H. Riise type.

Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 19 jul 07, 11:07
Opprinnelig postet av Rey
Han har også spilt på høyre kant i Brann


Ja,ifjor høst,og det var vel ingen suksesshistorie for klubben....

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 19 jul 07, 11:13

Opprinnelig postet av Frodal
Opprinnelig postet av Per Egil
Og vil vi egentlig ha en spiller som etter å ha sutret seg vekk fra én klubb gjør det samme året etter i klubb nummer to? Jeg er jammen ambivalent til han karen her.


Bare å rydde fast plass til han det,jeg nevnte tidligere at jeg ikke ser
Gashi som noen særlig forsterkning.
Hadde vært bedre å brukt 5 mill. dersom det er budet,på en ren kantspiller
i 4-4-2,en Storflor type kanskje,eller en Bjørn H. Riise type.

Nei 25 år gamle spillere med Norsk pass, landskamper og 3 medaljer i eliteserien på CV`en er jo ikke ønsket til FFK.

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 19 jul 07, 11:18
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av Frodal

Er nok heller Gashi som mistrives og vil vekk,enn et Brann som ønsker å selge
vil jeg tro.


Og vil vi egentlig ha en spiller som etter å ha sutret seg vekk fra én klubb gjør det samme året etter i klubb nummer to? Jeg er jammen ambivalent til han karen her.


Syns ikke det er noe rart i at Gashi vil vekk når han omtrent ikke får spille, han er tross alt en veldig god og ung fotballspiller, vært på landslag osv.

Jeg forstår egentlig godt hva du snakker om men etter å ha tenkt litt over det er han velkommen ;)
Det tok ca 12 timer å omvende meg ...

Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 19 jul 07, 11:20
Opprinnelig postet av Kent
Nei 25 år gamle spillere med Norsk pass, landskamper og 3 medaljer i eliteserien på CV`en er jo ikke ønsket til FFK.


Det har jeg da ikke sagt noe om,må være lov å ha en mening vel.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 jul 07, 11:21
Endret: 19 jul 07, 11:22
Ingen går ut før noen går inn

Branns daglige leder Bjørn Dahl sier det har vært kontakt mellom FFK og Brann om Ardian Gashi, men har ikke tenkt å slippe midtbaneterrieren uten videre.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 19 jul 07, 11:22
hvem forsvinner nå?? Ramberg?

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 19 jul 07, 11:39
bjørkøy er absolutt ikke en kantspiller, han har ikke fungert der i det hele tatt. Håper virkelig ikke de har tenkt å skyve han ut på kanten, da ville jeg helle brukt gashi der.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 19 jul 07, 11:49

Opprinnelig postet av hasse33
Jeg har faktisk meget stor tro på Grønnis og co når det gjelder å plukke riktige spillere, uansett hvem denne forsterkningen er(dette i motsetning til sin forgjenger)

 

Yo Paco? 

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 jul 07, 12:45

Opprinnelig postet av Per Egil
Ingen går ut før noen går inn

Branns daglige leder Bjørn Dahl sier det har vært kontakt mellom FFK og Brann om Ardian Gashi, men har ikke tenkt å slippe midtbaneterrieren uten videre.

 

De kan få ramberg i bytte.. hehehe

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 jul 07, 13:04

Jaja..Nå er det jo hvertfall bekreftet at vi har lagt inn bud.. Tror vel ikke det blir noen overgang.. Brann vil nok ikke selge Gashi, selv om han ikke er noe førstevalg for dem.

Hadde vel heller håpet på en høyrekant enn Gashi. Han kan sikkert spille høyrekant og det kan Jonna også, men det beste hadde vært en ren høyrekant.

Men uansett, dette sier litt om hvor mye vi har vokst som klubb bare fra i fjor. I år har vi fått tak i to solide spillere i Wehrman og Sjöberg, og har lagt inn bud på Gashi. De forrige årene har vi snust på drittspillere fra.. All ære til Fredrikstad Spillerinvest, Grönhagen, Morgan Andersen og alle andre som har bidratt!

Men hvis ikke dette går i boks, har vi uansett signalisert til resten av Fotball-Norge hvor vi legger lista. Og med nytt stadion i tillegg, tror jeg vi kan bli en ganske attraktiv klubb etterhvert. Og dette tyder jo på at vi har nok med midler, og da kan det kanskje bety en annen spiller hvis Gashi skulle glippe? En høyrekant???

---------------------------

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-


Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 19 jul 07, 13:21
Opprinnelig postet av Lemmy
Men uansett, dette sier litt om hvor mye vi har vokst som klubb bare fra i fjor. I år har vi fått tak i to solide spillere i Wehrman og Sjöberg, og har lagt inn bud på Gashi. De forrige årene har vi snust på drittspillere fra.. All ære til Fredrikstad Spillerinvest, Grönhagen, Morgan Andersen og alle andre som har bidratt!

Men hvis ikke dette går i boks, har vi uansett signalisert til resten av Fotball-Norge hvor vi legger lista. Og med nytt stadion i tillegg, tror jeg vi kan bli en ganske attraktiv klubb etterhvert.


Bingo.

Det er på dette kvalitetsnivået man må legge seg for å komme opp i toppen.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jul 07, 13:50
Opprinnelig postet av Per Egil
Ingen går ut før noen går inn

Branns daglige leder Bjørn Dahl sier det har vært kontakt mellom FFK og Brann om Ardian Gashi, men har ikke tenkt å slippe midtbaneterrieren uten videre.


Denne linken der er nok til at jeg tror han glipper for oss.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 19 jul 07, 14:40
Skjønner meg ikke i det heletatt på den politikken vi fører. Altså vi har jo nokk av midtbane spillere nå. Skal vi bruke penger på noe så må det vare en spiss eller i hvertfall en tekniker og ikke kriger. Dem har vi nokk nå da Wherman kom. Gashi er jo klin lik Jonna i spillestilen. Vil heller finne en som kan erstatte Raymond. En sånn "Myggen" type.  Se på Vålerenga... det hjelper ikke med 4 krigere , arbeidere og løpere på midtbanen. En må ha en "lirare" som kan slå pasning, som putter på fra 18-25 meters firspark eller innleget hans er 50% mål. En som kan vri 3 spillere på en 5 kroning. Det vil si Kvisvik i sine beste dager .....  

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 19 jul 07, 15:19

Opprinnelig postet av Klokan
Skjønner meg ikke i det heletatt på den politikken vi fører. Altså vi har jo nokk av midtbane spillere nå. Skal vi bruke penger på noe så må det vare en spiss eller i hvertfall en tekniker og ikke kriger. Dem har vi nokk nå da Wherman kom. Gashi er jo klin lik Jonna i spillestilen. Vil heller finne en som kan erstatte Raymond. En sånn "Myggen" type.  Se på Vålerenga... det hjelper ikke med 4 krigere , arbeidere og løpere på midtbanen. En må ha en "lirare" som kan slå pasning, som putter på fra 18-25 meters firspark eller innleget hans er 50% mål. En som kan vri 3 spillere på en 5 kroning. Det vil si Kvisvik i sine beste dager .....  

Det kan jo hende Kvisvik begynner å sprudle om han får noen som jobber ved siden av seg slik at han kan få en friere rolle. Og vi har jo allerede Tarik som et teknisk alternativ på høyrekanten selv om han ikke er noen klassisk høyereving i spillestilen. Med Gashi på høyre kant kan, Wehrman som anker, Jonna som offensiv midtbane og Kvisvik i en friere rolle til venstre synes jeg vi har en midtbane det virkelig lukter fugl av.

Husk at en Gashi i toppform er en av Norges aller beste midtbanespillere!

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 19 jul 07, 15:22
Ideen er vel at Gashi skal spille høyrekant? Han kan jo det, sånn teoretisk sett.


Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 20 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24