Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK forhandler med ny spiller!

Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 20 16

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 20 jul 07, 02:45

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Skjønner ikke tankegangen til Ebenfalk2 i det hele tatt jeg. Ser hva han skriver , men jeg henger ikke med på det. Virker snålt på meg.

Tror nok Ebenfalk2 ser på UEFA spill som mye større og viktigere enn de fleste andre. Sann jeg ser det har det mange ganger høyere prioritet å gjøre det bra i Tippeligaen enn i UEFA cupen for de fleste lag i Norge som er kvalifisert begge. Vi får bygge ett lag for å markere oss i Tippeligaen først og fremst er min mening. Europa kan vi begynne å tenke på når vi er best i Norge slik RBK var en gang.

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 jul 07, 02:54
Opprinnelig postet av Kent

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Skjønner ikke tankegangen til Ebenfalk2 i det hele tatt jeg. Ser hva han skriver , men jeg henger ikke med på det. Virker snålt på meg.

Tror nok Ebenfalk2 ser på UEFA spill som mye større og viktigere enn de fleste andre. Sann jeg ser det har det mange ganger høyere prioritet å gjøre det bra i Tippeligaen enn i UEFA cupen for de fleste lag i Norge som er kvalifisert begge. Vi får bygge ett lag for å markere oss i Tippeligaen først og fremst er min mening. Europa kan vi begynne å tenke på når vi er best i Norge slik RBK var en gang.

Ser hva du skriver, men hvor realistisk er det å gjøre det bra i Europa ( gå videre fra gruppespill ) ?? At vi går videre til et eventuelt gruppespill, står ikke og faller på Gashi, ei heller å spille kampene i denne uten han. Jeg ser lyst på sjansen til å komme til et gruppespill jeg, i motsetning til mange andre. Litt heldig med trekninga så er vi der før vi vet ordet av det.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 20 jul 07, 05:28

For å forenkle veldig. Møter vi lag som de fleste fotballinteresserte kjenner til ryker vi sannsynlig ut og møter vi lag ingen har interesse av å se FFK spille mot har vi brukbare muligheter for å gå videre. Beklager negativiteten, men UAFA spill er ikke den store guleroten i mine øyne som den kanskje er for mange andre. Blir spennede å se hvor mange som kjøper billetter for å se FFK spille UEFA cup om de trekker ukjente lag. Ikke mange tror jeg.

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 jul 07, 06:59
 
Onsdag var Adrian Gashi på nærmeste klar for FFK.
 
Men i går tok saken en ny venning. Krefter i Brann begynte å jobbe for å behold Gashi.
 
Dermed så overgangen ut til å gå i vasken.
 
I går kveld var det imidlertid ny kontakt mellom partene.
 
Forhandlingene er på glid
Forhåpentlig er vi snart i mål, sa Morgan Andersen like før Demokraten gikk i trykken.
-Adrian Gashi ønsker en overgang til FFK.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 jul 07, 07:10
Opprinnelig postet av Patrioten
 
Onsdag var Adrian Gashi på nærmeste klar for FFK.
 
Men i går tok saken en ny venning. Krefter i Brann begynte å jobbe for å behold Gashi.
 
Dermed så overgangen ut til å gå i vasken.
 
I går kveld var det imidlertid ny kontakt mellom partene.
 
Forhandlingene er på glid
Forhåpentlig er vi snart i mål, sa Morgan Andersen like før Demokraten gikk i trykken.
-Adrian Gashi ønsker en overgang til FFK.

 

Det er gode nyheter Patrioten! Det spiller nok en gasnke stor rolle hva spilleren vil sjøl! Får håpe det skjer noe i løpet av dagen da..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 jul 07, 07:17
Endret: 20 jul 07, 07:26

Det er Demokraten som skriver dette i dag.

De skriver også at Øvind Hoås er enig med Luton om sine personlige betingelser, men at klubbene ikke er enig enda.

Ellers snakker Morgan ut i www.demokraten.no/lokalsport/article2886707.ece

Vil bare si, støtt Morgan.

Holters, kan du redigere saken fra Demokraten, den ble kanskje for lang?

-

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 20 jul 07, 08:04
Opprinnelig postet av Patrioten
 
Onsdag var Adrian Gashi på nærmeste klar for FFK.
 
Men i går tok saken en ny venning. Krefter i Brann begynte å jobbe for å behold Gashi.
 
Dermed så overgangen ut til å gå i vasken.
 
I går kveld var det imidlertid ny kontakt mellom partene.
 
Forhandlingene er på glid
Forhåpentlig er vi snart i mål, sa Morgan Andersen like før Demokraten gikk i trykken.
-Adrian Gashi ønsker en overgang til FFK.

Wow håper dette går i boks!

Synes FFK i dette overgangsvinduet virkelig har vist at topp 4 målsettingen ikke er bare luft og fantasier. De kvitter seg med stallfyll, ber Bertelsen pent om å konsentrere seg om FFK og henter inn 3 spillere som sannsynligvis er gode nok for å gå rett inn i første elleveren! Med forbehold om at Gashi overgangen går i orden vel og merke.

Bra FFK!! Og investorgjengen! Nå fortjener dere skryt!

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 20 jul 07, 08:14
Endret: 20 jul 07, 08:16

Flott at flere har reagert på mitt ironiske og noe useriøse innlegg.

Personlig mener jeg at alle de nevnte spillerne er forsterkninger til FFK, ikke bare til stallen men til første 11er´n.

Hva er så hensikten med innlegget, vi kan ta de enkelte spillerne og se på useriøsiteten.

1. Sjøberg, trolig forsterkning til FFK  ( eneste jeg er litt usikker på), holder på å bygge seg opp etter skadeproblem og sliter med å få spilletid på Elfsborg.

2: Wehrman går rett inn og styrker midtbanen til FFK. Det jeg påpekte har at han ikke lenger var med i LSK sine framtidsplaner og nevnte de opplysningene han sjøl hadde kommet med. Opplysningene om at de andre interesserte laga var bunnkameratene Sandefjord og Odd.

3: Gashi vil etter min mening både kunne gå rett inn på midtbanen og også forhåpentlig kunne benyttes som høyrebreddeholder. Likevel Gashi sliter også med spilletid i Brann, noe som trolig / forhåpentlig viser styrken på Branns .spillerstall. Har faktisk sjøl tidligere nevnt Gashi som en aktuell spiller som FFK burde ta nærmere kikk på.

4: Sundgot en bra TL spiss, det hadde vært nydelig å se i spisspar sammen med Tarik. Sundgot er også, kanskje heldigvis for FFK en spiller som sliter med spilletid på LSK.

Så over til det som var baktanken og provokasjonen:

Det kan virke som om enkelte av oss gir spillere i FFK drakta større ferdigheter enn de i virkeligheten innehar. For hadde dagens FFK midtbane- angrepsspillere hadde de kvalitene som som de har blitt  tilegna her inne, ville såvel Gashi som Sundgot vært  overflødige. M.a.o håper vi er enige om at de 4 (iallefall 3 av de) ville styrke dagens FFK 11er, men da er vi også samtidig enige om at verken dagens FFK midtbane eller angrep holder bra/høyt TL-nivå.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 20 jul 07, 08:40
Opprinnelig postet av dracula

M.a.o håper vi er enige om at de 4 (iallefall 3 av de) ville styrke dagens FFK 11er, men da er vi også samtidig enige om at verken dagens FFK midtbane eller angrep holder bra/høyt TL-nivå.

En midbane med Bjørkøy, Kvisvik og Tarik holder i hverfall bra tippeliganivå og de spillerne er gode nok for mange Norske Tippeligalag. Med Wehrman som anker er midbanene komplett og midtbanen holder nå etter mitt syn ett høyt nivå.. Tanken er vel å bruke Tarik som ren spiss om Gashi blir klar slik at vi får en høyreside som jobber hardere defensivt i tillegg til at Tarik kan spille i sin favorittposisjon.

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 20 jul 07, 09:19
Opprinnelig postet av Kent
Sånn jeg ser det har det mange ganger høyere prioritet å gjøre det bra i Tippeligaen enn i UEFA cupen for de fleste lag i Norge som er kvalifisert begge. Vi får bygge ett lag for å markere oss i Tippeligaen først og fremst er min mening.


Spot on,man må tenke litt lenger enn noen få e-cupkamper.

Jeg tror Grønhagen ser en ubalanse i midtbanen mer enn at spillerne enkeltvis ikke er
"gode" nok for laget.For hver for seg mener jeg spillerne er på godt tippeliganivå.

Sha
Bjørkøy-Pir-Gerr-Bertie
Tarik-Wehr-Gashi-Kvisvik/Fofana
West-Gardar

eller

Sha
PAC-Pir-Gerr-Bert
-------Wehr
Bjørk-Gashi-Kvisvik
---West-Gardar

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 jul 07, 09:27
Endret: 20 jul 07, 11:44
Brann sint på FFK

Brann har kastet budet fra Fredrikstad i bosset. Og de er skuffet over at Østfold-klubben offentliggjorde det.


– Vi har fått et bud og skal svare ryddig på det, men det er veldig beklagelig at det kom ut, sa sportslig leder Roald Bruun-Hanssen til BT i går ettermiddag.

Budet ble senere avslått.

– Det har vi gjort, sier daglig leder Bjørn Dahl.

Forklaringen på svaret er innlysende:

– For at vi skal kunne gi slipp på noen nå, må vi få spillere inn, og ingen er på vei inn, sier Dahl.

Den eneste muligheten for at Brann skal selge spillere nå, er dersom spilleren aktivt vil bort. Og det er ikke saken i tilfellet Gashi.

– Ardian kom til Bergen for å bidra til at Brann tar gull, i utgangspunktet akter han å bli i Bergen til den jobben er gjort. Utover det har jeg ingen kommentar, sier agent Terje Simonsen.

Agenten har ikke hørt noe som tyder på at det kommer til å bli noen overgang.

– Jeg har ikke fått noen henvendelse fra Brann eller Fredrikstad på dette, sier Simonsen.

Gashi listet seg forbi BT etter gårsdagens kamp.

 

 

Jeg lurer på hvordan Brann ser ut når hun er sint.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 20 jul 07, 09:53
Da ble det stille i skogen...

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 20 jul 07, 10:07
FFK har da ikke offentliggjort noe? Blir spennende å se hva som skjer, jeg tror det kommer flere spillere til ffk, om ikke AG, så andre.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 20 jul 07, 10:09
Endret: 20 jul 07, 10:09
Var det ikke Brann selv , ved Roald Bruun Hansen, som gikk ut å sa at de hadde mottatt et bud fra FFK?

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 20 jul 07, 10:10
Håper fortsatt på en spiller som vil gi Tarik muligheten yil å spille ren spiss.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 jul 07, 10:14
Det virker som om forhandlingene kan ha strandet. FFK likte dårlig at Brann benyttet Gashi i UEFA-cupen. Spilleren selv skal ha et ønske om å komme til Fredrikstad, men Brann har satt seg på bakbeina, og vingler.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 20 jul 07, 10:34
Endret: 20 jul 07, 10:35

Det er forståelig det med europacupen. Det vil være tråkig å ha en spiller som Gashi i troppen og ikke kunne bruke ham i så viktige kamper. Det kan også virke litt utgjort at Brann valgte å bruke Gashi som innbytter i en kamp de likevel vant 8-0. De hadde nok vunnet greit uten Gashi på banen også.

Men, så lenge Gashi er Brann-spiller så må Brann få lov til å bruke ham som de ønsker. Det er lite FFK eller noen annen kan gjøre med den saken. Vi vil helst ikke at andre skal bestemme over våre spillere heller, det skal helst Grønnis få gjøre uten å ta utenomsportslige hensyn. Så jeg har en viss forståelse for Branns valg der, tross alt.

Men ser man litt framover så kan Gashi være en god hjelp i kampen for å nå en fjerdeplass i år (det ser vrient ut men det er absolutt ikke umulig). Og i så fall blir det europacup neste år også.

Hvis Høili virkelig er så interessert i Gashi som jeg får inntrykk av så tror jeg dette går i boks. Så lenge ikke både Brann og Gashi setter seg bastant på bakbeina så er muligheten tilstede.

Jeg er i alle fall ikke i tvil om at Ardian Gashi vil være en bra forsterkning på FFK og at han vil komme godt til nytte om han kommer hit.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jul 07, 10:58
Da går nok gashi til VIF tenker jeg. Eller danmark

---------------------------

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 jul 07, 11:01
Endret: 20 jul 07, 11:03

Siste nytt i saken: Gashi VIL til FFK... står i dagens demokraten.. der står det at FFK og Gashi hadde kontakten igår igjen, og at han mer enn gjerne ville til FFK.. det eneste som står igjen ifølge Morgan er at FFK og Brann skal bli enige..

Det står også ett intervju med Morgan Andersen her: http://www.demokraten.no/lokalsport/article2886707.ece

Skjønner godt at han ikke vil si noe til FB etter det de har drevet med...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 jul 07, 11:04

Opprinnelig postet av SirLion
Siste nytt i saken: Gashi VIL til FFK... står i dagens demokraten.. der står det at FFK og Gashi hadde kontakten igår igjen, og at han mer enn gjerne ville til FFK.. det eneste som står igjen ifølge Morgan er at FFK og Brann skal bli enige..

 

Har Gashi sagt detta sjøl eller er det bare rykter? Skjønner godt at FFK blei sure for at Brann satt inn Gashi i går! Det var helt unødvendig!



Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 20 16

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f