Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK forhandler med ny spiller!

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 20 14

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 jul 07, 21:53
Har dere hørt noe om salgssum, Holters eller Patrioten?

---------------------------

Ære være Plankebyen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jul 07, 21:54
Alt kommer an på hvor lang tid Gashi bruker på å bestemme seg nå...

Forhåpentligvis får vi en avklaring i morgen.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 jul 07, 22:01

Håper dere holder dere seriøse nok til å legge ut rykter som faktisk stemmer.. Har lest så mye på dette forumet og på andre nettsteder, at jeg tror ikke på noe før det er bevist..Hehe.

Og til Dracula som skrev dette om "nedfallsfrukten" vi har kjøpt. Jeg håper inderlig dette var kødd.. Hvis ikke blir jeg alvorlig skremt. Kasey Wehrman for dårlig kjøp? Han er med på flere av vårsesongens lag.

Med sentrale midtbanespillere i Norge som Gislason(ikke nå lenger da), Tchoyi, Sapara, Andresen og Grindheim for å nevne noen, er dette mer enn bra nok for FFK.

Hvis ikke du er fornøyd nå, blir du det aldri!

---------------------------

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 19 jul 07, 22:05

Opprinnelig postet av Frodal
Da kom Gashi inn for Brann og er uaktuell i Europa dersom FFK kjøper han.

Med det kampprogrammet som Europacupsspill i beste fall kan medføre for FFK, så er det fremdeles bra at vi har spillere som ikke slites helt ut. Hadde vært bra å hatt å Gashi i Europa, men det kan fort bli kjekt å ha en utvilt Gashi mot Brann og RBK utover høsten også. Anser ikke det der å være bare en ulempe, tross alt.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 jul 07, 22:05
Opprinnelig postet av dracula

Hadde virkelig håpet at FFK bla bla bla + masse piss....

 

Gratulerer med årets innlegg!! Denne tok kaka.  


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 19 jul 07, 22:05
På tide med en erstatter for Bjørkøy. Han suger.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 jul 07, 22:08

Opprinnelig postet av T.Olsen
På tide med en erstatter for Bjørkøy. Han suger.

 

Dine innlegg kvalifiserer også mange ganger til årets beste... Gratulerer til deg også! Noen som har kake?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 jul 07, 22:09

Her har vi visst enda en kandidat til "årets innlegg".

Bjørkøy er, om jeg ikke husker feil, vår toppscorer sammen med Tarik. Han har vært på landslaget, og var mye på rundens lag i fjor. Suger? Jaja, du får mene hva du vil.

---------------------------

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 19 jul 07, 22:09
Opprinnelig postet av T.Olsen
På tide med en erstatter for Bjørkøy. Han suger.


Det er trist at idioter som deg skal ødelegge et bra forum.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jul 07, 22:10
Opprinnelig postet av T.Olsen
På tide med en erstatter for Bjørkøy. Han suger.


Hvis han fortsetter i samme spor kan det være en aktuell fremstilling. Men selv om han har spilt under vanlig standard så har han scora noen mål tross alt. Får håpe han tar seg opp ut over høsten. Vi vet han kan bedre.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 jul 07, 22:11

Ja, kanskje Constanza, Holters eller noen av de andre "bossene" kan plukke ut et innlegg hver måned som har vært bra, og sende en kake?

Gjør det, så skal jeg skrive mye dritt! Hehe..

---------------------------

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 jul 07, 22:13

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av T.Olsen
På tide med en erstatter for Bjørkøy. Han suger.


Hvis han fortsetter i samme spor kan det være en aktuell fremstilling. Men selv om han har spilt under vanlig standard så har han scora noen mål tross alt. Får håpe han tar seg opp ut over høsten. Vi vet han kan bedre.

Bjørkøy har vel ikke vært helt som forventet, men jeg synes nå han har vært vår beste midtbanespiller tross alt. Og med Kasey Wehrmans inntog som defensiv grovjobber tror jeg Jonna kan få en ny vår/høst på FFK. Gleder meg til å se Jonna i en langt mer offensiv rolle, det er der han virkelig er god! Tenk positivt folkens, dette ordner seg!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jul 07, 22:14
Opprinnelig postet av Lemmy

Ja, kanskje Constanza, Holters eller noen av de andre "bossene" kan plukke ut et innlegg hver måned som har vært bra, og sende en kake?

Gjør det, så skal jeg skrive mye dritt! Hehe..



Det trengs ikke Lemmy.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 jul 07, 22:14
Opprinnelig postet av Lemmy

Ja, kanskje Constanza, Holters eller noen av de andre "bossene" kan plukke ut et innlegg hver måned som har vært bra, og sende en kake?

Gjør det, så skal jeg skrive mye dritt! Hehe..

Da foreslår jeg at de ikke gjør det....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jul 07, 22:18
Opprinnelig postet av Plankekæll




Bjørkøy har vel ikke vært helt som forventet, men jeg synes nå han har vært vår beste midtbanespiller tross alt. Og med Kasey Wehrmans inntog som defensiv grovjobber tror jeg Jonna kan få en ny vår/høst på FFK. Gleder meg til å se Jonna i en langt mer offensiv rolle, det er der han virkelig er god! Tenk positivt folkens, dette ordner seg!



Hvis Gashi kommer, og Jonna spiller som nå  , så er jeg redd Jonna havner på benken etterhvert. Å sette Jonna ut på høyre siden funker heller dårlig tror nå jeg. Og Gashi trives vel heller ikke der ute. Men, men , det får tiden vise.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 jul 07, 22:27

Det nye jeg har hørt nå, er at klubbene kan ha kommet til enighet, men Brann vil ha ro til Stabæk-kampen til søndag og vil ikke gå ut med noe før mandag.

Dette er hvordan Brann vil gjøre det, men det kan jo hende FFK vil gjøre det på en annen måte, så vi får se hva som skjer.


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 19 jul 07, 22:29
Ser for meg høy innsats blandt midtbane spillerne  på treningene fremmover.Hvis Gashi overgangen går i orden, og konkurransen bland plassene øker.
Noe som må være positivt!

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 19 jul 07, 22:55

Opprinnelig postet av solano2
Opprinnelig postet av T.Olsen
På tide med en erstatter for Bjørkøy. Han suger.


Det er trist at idioter som deg skal ødelegge et bra forum.

Hva med å snu seg mot banen under kampen? Da vil du faktisk se at spillere som Bjørkøy holder ikke mål. Tipper du er en ultras

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 19 jul 07, 22:55

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av T.Olsen
På tide med en erstatter for Bjørkøy. Han suger.


Hvis han fortsetter i samme spor kan det være en aktuell fremstilling. Men selv om han har spilt under vanlig standard så har han scora noen mål tross alt. Får håpe han tar seg opp ut over høsten. Vi vet han kan bedre.

En som viser medmenneskelighet, takk.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 jul 07, 23:05

Det er vel omtrent bare deg T.Olsen som mener at Bjørkøy ikke holder mål, deg om det. Du får mene hva du vil, men dette blir nesten bare komisk. Skulle nesten tro han har gjort deg noe vondt på privaten sånn som du skriver dritt om han. Jeg synes hvertfall at det er flaut å lese det du kommer med.

Uansett hva det måtte være om Bjørkøy så skriver du dritt. Spiller han bra så er det flaks, scorer han så er det sleivspark osv osv.

Vel, gidder ikke sutre mer nå. Hva med å støtte kapteinen og håpe han tar steget opp dit han var i fjor høst.



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 20 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f