Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK forhandler med ny spiller!

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 20 13

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 jul 07, 19:34
Hahahaha... jeg elsker dette forumet.

---------------------------

Ære være Plankebyen


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 jul 07, 19:39
kasey wehrmann har muligens vært lsk`s beste på midtbanen denne sesongen, og stort sett vært fast tidligere sesonger også. Lsk ville ha ham med ytterligere 2år, men kasey ønsket seg en 3års kontrakt for å sikre framtiden økonomisk, forståelig nok. samtidig forstår jeg lsk som ikke vil 3årskontrakt til en 29åring da de har flere gode alternativer. DET var egentlig hovedgrunnen til at kasey idag er FFK spiller. Dette er et scoop i samme klasse som shaaban, piiroja og bertelsen, og er en av FFKs klart beste signeringer i nyere tid.

Hvordan det da lar seg gjøre å være misfornøyd er for meg uforståelig og egentlig ganske så irriterende, våkn opp!!vi er ikke real madrid som kun henter det ypperste, FFK er ikke den store klubben mange tror de er, med tid kanskje vi kommer dit, men vel så lenge får vi prise oss lykkelig over at klassespillere som kasey wehrmann ønsker å spille for oss.



Det er endel supportere her inne som "alltid" vil ha spillerne andre klubber signerer, men hvis vi hadde hentet den samme spilleren selv ville den samme personen sutret.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 19 jul 07, 19:44
Endret: 19 jul 07, 19:48
Opprinnelig postet av lineker
Opprinnelig postet av Lex
Er du helt tett?


Haha.....kunne ikke være mer enig!


Samme her

Og det er norske spillere vi snakker om i tilegg! Hva skal vi med fler non-Eu, synes vi har nok utlendinger i det hele tatt. Selvom spillerne benker betyr det ikke nødvendigvis at de har blitt dårligere, men de har garantert gått ned i pris. Det er da man kan gjøre kupp.. Jaja, tror nok innlegget bare var en spøk uansett

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 19 jul 07, 19:49
Opprinnelig postet av dracula

Hadde virkelig håp om at FFK nå kunne klare å vinne en kamp om en spiller som også andre lag ( ikke bunnlaga ) sikla på. F.eks har F.C. Lyn nå hentet inn Obikule ( er eller noe slikt) som Bosman spiller fra Viborg. Midtbanespiller med nigerianske landskamper og i begynnelsen av 20 år.

 

 

 

hvorfor er han bosman spiller i viborg? fordi han ikke er god nok? eller at han selv ville dra til en annen klubb?

syns det innlegget her er noe av det dummeste. gashi er en av de beste midtbanespillerne i norge. når han er i form å får tillit. kommer han hit så trur jeg formen hans vil komme. men bare det at klubben prøver å få seg noen norske topp spillere syns jeg er bra. for jeg syns det er nok utlendinger her nå.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 19 jul 07, 19:58
Opprinnelig postet av Lex
Er du helt tett?


Hahaha, uvurderlig respons. Så presis og lakonisk

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jul 07, 20:00
Opprinnelig postet av dracula

Hadde virkelig håpet at FFK hadde klart å skaffe noe annen enn "nedfallsfrukt", som ofte ikke engang sliter benken på sine nåværende TL klubber. Sjøberg og Wehrman som er kommet hadde begge trøbbel med å spille seg inn på A laga sine, Wehrman var ikke lengre med i framtidsplanene til LSK, og foruten FFK var det de to bunnlaga Odd Og Sandefjord som viste interesse.

Gashi og Sundgot som det nå skrives om, er også spillere uten faste plasser eller ikke med i klubbenes framtidsplaner.

Er det dette FFK ønsker. Avdanka / eller spillere som ikke viser seg verdige på TL topplag, men gode nok for oss.


Er du ironisk? Dette må være "årets innlegg".

Hvilken planet lever du på egentlig? Selvsagt hadde det vært flott om vi kunne ha hentet de beste spillerne til topplagene, men det er greit å ikke miste bakkekontakten helt.

Ardian Gashi var en sentral spiller på Vålerenga som vant seriegull for et par sesonger siden. Kasey Wehrman har vært en nøkkelspiller for LSK som har kjempet i toppen i flere sesonger. Ble nylig trukket frem som en av Tippeligaens beste spillere så langt i år av TIPS. Han ønsket langtidskontrakt med LSK for å sikre seg økonomisk, men fikk ikke det av den adminstrative ledelsen. Tom Nordlie og det sportslige trenerapparatet ønsket å ha med Wehrman videre. Hvorfor tror du ellers han så å si var fast på laget?

Sjöberg var kaptein og fast på laget til Elfsborg inntil han ble langtidsskadet. Etterpå spilte Jönsson og Augustsson sammen og laget vant serien. Ikke lett å spille seg inn på laget igjen da. Kommer fra Sveriges beste klubb hvor han har vært kaptein og en bærebjelke i midtforsvaret.

Stikk finger`n i jorda. Det er 14 lag i Tippeligaen som kjemper om stort sett de samme spillerne, og vi er verken blant de mest attraktive, de med mest penger eller størst sportslig fremgang de siste årene.

Etter forutsetningene mener jeg FFK for tiden gjør det veldig bra på overgangsmarkedet. Kasey Wehrman er AKKURAT den spilleren vi trenger, og flere spår overgangen å være sommerens beste.

Enkelte blir imidlertid aldri fornøyd...

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 19 jul 07, 20:45

Opprinnelig postet av bateman

Det er endel supportere her inne som "alltid" vil ha spillerne andre klubber signerer, men hvis vi hadde hentet den samme spilleren selv ville den samme personen sutret.

Eksakt mitt inntrykk også. Gjerdet er visst alltid grønnere på den andre siden av gresset.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 jul 07, 20:46
Endret: 19 jul 07, 21:02
PS, dracula, spilleren som Lyn har skaffet som Bosman-spiller har spilt 40 kamper for Viborg - 30 som innbytter...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 19 jul 07, 20:49

Opprinnelig postet av Costanza
  Etter forutsetningene mener jeg FFK for tiden gjør det veldig bra på overgangsmarkedet. Kasey Wehrman er AKKURAT den spilleren vi trenger, og flere spår overgangen å være sommerens beste.
 

Kunne ikke vært mer enig!

Byttet Wehrman - Brenne (hvis en kan se det som et bytte) har FFK kommet seirende ut av både sportslig og økonomisk.

Nå gjenstår det riktignok å se at Wehrman blir så god i FFK-trøya som vi håper og tror, men i alle tilfeller er dette en flott tid for oss som er født med en optimistisk holdning. Det er vi som har rett, det er grunn til å være optimist!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 19 jul 07, 20:50
Det som har skjedd den siste uken er meget positivt. Investorpoolen viser også at dem viser alvor med satsingen, og jeg synes Grønhagen viser kunnskap og en rød tråd med spilletypene han velger......

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 19 jul 07, 21:05
Opprinnelig postet av rødforalltid

Ganske så sikker på at en spiller som er oppført på kampskjemaet i en uefa-cup kamp Ikke kan spille for en annen klubb i samme turnering.

Den Norske cupen har vel akkurat de samme reglene. Regner med at NFF har hentet sitt reglement i fra uefa/fifa sitt.

 

Er ikke 100% sikker, men 99,5%.

Dette er feil. For noen år siden ble Michale Owen vraket fra startoppstillingen i en CL-kvallik kamp for Liverpool, og satt på benken. Dagen etter gikk han til Real Madrid, og spilte derretter CL for dem hele sesongen.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jul 07, 21:07
Endret: 19 jul 07, 21:08
Opprinnelig postet av rødforalltid

Den Norske cupen har vel akkurat de samme reglene. Regner med at NFF har hentet sitt reglement i fra uefa/fifa sitt


Spillere som skifter klubb må ikke stå over kamper i den norske cupen selv om de har spilt cup for et annet lag. Du forveksler nok med FA Cupen i England. Der er det slik. Jeg er usikker på hvordan det er i Europa-cupene, men ut i fra hva oleberg skriver, så regner jeg med at de har samme system som i Norge - ikke England.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 jul 07, 21:20
Opprinnelig postet av dracula

Hadde virkelig håpet at FFK hadde klart å skaffe noe annen enn "nedfallsfrukt", som ofte ikke engang sliter benken på sine nåværende TL klubber. Sjøberg og Wehrman som er kommet hadde begge trøbbel med å spille seg inn på A laga sine, Wehrman var ikke lengre med i framtidsplanene til LSK, og foruten FFK var det de to bunnlaga Odd Og Sandefjord som viste interesse.

Gashi og Sundgot som det nå skrives om, er også spillere uten faste plasser eller ikke med i klubbenes framtidsplaner.

Er det dette FFK ønsker. Avdanka / eller spillere som ikke viser seg verdige på TL topplag, men gode nok for oss.

Hadde virkelig håp om at FFK nå kunne klare å vinne en kamp om en spiller som også andre lag ( ikke bunnlaga ) sikla på. F.eks har F.C. Lyn nå hentet inn Obikule ( er eller noe slikt) som Bosman spiller fra Viborg. Midtbanespiller med nigerianske landskamper og i begynnelsen av 20 år.

 

 

 

 

Detta er det dummeste jeg har lest på lang lang tid.. Gratulerer! Mener du virkelig det du skriver? Wherman avdanka spiller??


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 jul 07, 21:32
En på vg nett sier at klubbene alt er enige om en overgang for Gashi! Stemmer dette eller?

Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 19 jul 07, 21:32
Da kom Gashi inn for Brann og er uaktuell i Europa dersom FFK kjøper han.

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 19 jul 07, 21:35
Dette kan bare bety en ting: Gashi blir ikke FFK-spiller.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 jul 07, 21:37

Opprinnelig postet av solano2
Dette kan bare bety en ting: Gashi blir ikke FFK-spiller.

 

Det samma tenke jeg når jeg så det.. Håper ikke det stemmer, men frykter vel det nå ja..


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 jul 07, 21:43
Endret: 19 jul 07, 21:44
Opprinnelig postet av ffkmufc
En på vg nett sier at klubbene alt er enige om en overgang for Gashi! Stemmer dette eller?

Kilder sier at klubbene er enige, og det nå er opp til spilleren, ja...

Så får vi vente og se hva som skjer. Skal visstnok avgjøres i morgen ettermiddag/kveld.

... men man hører jo så mangt.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 jul 07, 21:45

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av ffkmufc
En på vg nett sier at klubbene alt er enige om en overgang for Gashi! Stemmer dette eller?

Kilder sier at klubben er enige, og det nå er opp til spilleren, ja...

Så får vi vente og se hva som skjer. Skal visstnok avgjøres i morgen ettermiddag/kveld.

 

Det sies også at det er hørt at Jonna skal henvises til benken. Det tror jeg ikke noe på, etter det Grønis sa etter Kongsvinger kampen..

 

Men rart at han kom innpå nå som Brann leda 6-0, hvis han skal til FFK.. Da synes jeg det er meget dårlig gjort av Brann!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 jul 07, 21:48

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av ffkmufc
En på vg nett sier at klubbene alt er enige om en overgang for Gashi! Stemmer dette eller?

Kilder sier at klubbene er enige, og det nå er opp til spilleren, ja...

Så får vi vente og se hva som skjer. Skal visstnok avgjøres i morgen ettermiddag/kveld.

... men man hører jo så mangt.

Stemmer det Holters, i morgen ettermiddag.



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 20 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f