Husk meg
Brukernavn
Passord

John A Bjørkøy straffes

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 jul 07, 22:50
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Nå må folk slutte å pipe og syte så jævlig her da! Ønsker dere et best mulig lag på søndag eller ikke?? Dere høres jo ut som noen jævla poeter jo.... Etisk riktig?? Det driter jeg langt i!!!!


Piper og syter ikke, og seff vil man ha det beste laget, men man kommer med en mening som har en rett til å ha. Etikk er faktisk ganske viktig i dagens samfunn, men skjønner jo at det bryr jo du deg lite om

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 jul 07, 13:40

Lillestrøm hadde mulighet til å anke de også, men gjorde det ikke.

www.rb.no/lsk-magasinet/article2851217.ece


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jul 07, 13:51
Det er vel litt forskjell på hva spilleren har gjort. LSK fryktet nok for strengere straff.

---------------------------

http://keiko99.net


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 21 jul 07, 14:02
Enig med keiko99 her, i en så kontroversiell situasjon kan resultatet av en anke fort bli større straff, så jeg skjønner godt at de ikke anker.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 21 jul 07, 22:26
Ingen som har tenkt tanken at FFK kan ha skutt seg selv i foten her, og ende opp med en strengere straff? Jeg synes egentlig vi var heldige som bare fikk 1 kamp, og nå som vi anker, kan faktisk straffen også bli strengere, selv om det kanskje ikke er sannsynlig.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 21 jul 07, 22:34

Opprinnelig postet av Holters
Ingen som har tenkt tanken at FFK kan ha skutt seg selv i foten her, og ende opp med en strengere straff? Jeg synes egentlig vi var heldige som bare fikk 1 kamp, og nå som vi anker, kan faktisk straffen også bli strengere, selv om det kanskje ikke er sannsynlig.

Grønis garderer vel litt mot nettopp det ved å uttale at Steffen Iversen også har vært meget krass i sine dommer uttalelser ved flere annledninger uten å ha blitt straffes for det. Tror at sansynligheten for strengere straff er liten, selv om NFF sannsynligvis vil ha svært liten sans for det opplagte "taktikkeriet" FFK har praktisert i denne saken (les: sen anke).

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 jul 07, 22:38
Endret: 21 jul 07, 22:39
Opprinnelig postet av Holters
Ingen som har tenkt tanken at FFK kan ha skutt seg selv i foten her, og ende opp med en strengere straff? Jeg synes egentlig vi var heldige som bare fikk 1 kamp, og nå som vi anker, kan faktisk straffen også bli strengere, selv om det kanskje ikke er sannsynlig.

Det kan jeg aldri forestille meg. Er vel bare i teorien at straffen kan bli strengere her. Synes fortsatt det var helt riktig av FFK å anke avgjørelsen når man ser på skadesituasjonen. Verken Ramberg, Kouadio, Berg eller Stadheim er fit for fight. Hvis Bjørkøy ikke kunne ha spilt, ville nok Tarik spilt sentral midtbane slik han ble drillet på trening.

Bedre å utsette problemet til Lyn-kampen da.

Sørensen fikk vel også 1 kamp for sin lignende uttalelse sist gang noen fikk karantene for sånt, så vi får anta at NFF er konsekvente i straffeutmålingen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jul 07, 22:05
tøler nøff dette da ?

nå straffes vel ratt grønis også tenker jeg..

---------------------------

http://keiko99.net


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 24 jul 07, 22:15
Han bare kommenterer en sak, ingen grunn til å straffe han for det!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jul 07, 22:16
føler meg ikke sikker på nøff

---------------------------

http://keiko99.net


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 16 sep 07, 00:02
Opprinnelig postet av Plankekæll
T.Olsen har en personlig vendetta mot Bjørkøy, sånn er det bare. Synd at enkelte "supportere" oppfører seg på den måten. Ellers er jeg enig i at Bjørkøy skulle bli straffet, men synes det blir feil med karantene, en bot hadde vært passende.

For guds skyld, bland inn hvor vidt jeg er en god supporter eller ei. Selvom man misliker enkelte spillere, er nok ikke det fordi man ønsker at laget skal bli noe dårligere. Jeg har ikke sansen for han, og for lagets skyld håper jeg han blir satt ut. OK?

---------------------------

Gashi!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 sep 07, 12:22

Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av Plankekæll
T.Olsen har en personlig vendetta mot Bjørkøy, sånn er det bare. Synd at enkelte "supportere" oppfører seg på den måten. Ellers er jeg enig i at Bjørkøy skulle bli straffet, men synes det blir feil med karantene, en bot hadde vært passende.

For guds skyld, bland inn hvor vidt jeg er en god supporter eller ei. Selvom man misliker enkelte spillere, er nok ikke det fordi man ønsker at laget skal bli noe dårligere. Jeg har ikke sansen for han, og for lagets skyld håper jeg han blir satt ut. OK?

 

Jeg håper du skjønner at laget blir veldig svekka hvis han blir satt ut...?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 sep 07, 12:39
Opprinnelig postet av ffkmufc

Jeg håper du skjønner at laget blir veldig svekka hvis han blir satt ut...?

Kan ikke være tvil om at T. Olsen mener at FFK blir styrket med Jonna på benken. At 99,99% av oss andre mener noe annet ser ikke ut til å affisere han nevneverdig. Og det er greit nok det - folk må få lov til å ha sine egne meninger.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 16 sep 07, 12:51
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av Plankekæll
T.Olsen har en personlig vendetta mot Bjørkøy, sånn er det bare. Synd at enkelte "supportere" oppfører seg på den måten. Ellers er jeg enig i at Bjørkøy skulle bli straffet, men synes det blir feil med karantene, en bot hadde vært passende.

For guds skyld, bland inn hvor vidt jeg er en god supporter eller ei. Selvom man misliker enkelte spillere, er nok ikke det fordi man ønsker at laget skal bli noe dårligere. Jeg har ikke sansen for han, og for lagets skyld håper jeg han blir satt ut. OK?

 

Jeg håper du skjønner at laget blir veldig svekka hvis han blir satt ut...?


Som høyrekant, nei.

---------------------------

Gashi!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 16 sep 07, 14:20
[quote=T.Olsen]
Opprinnelig postet av ffkmufc


Som høyrekant, nei.

Du er klar over at han er vår toppscorer, eller?

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 16 sep 07, 14:55
[quote=djpete]
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av ffkmufc


Som høyrekant, nei.

Du er klar over at han er vår toppscorer, eller?


Ja, og om vi hadde hatt en god høyrekant hadde vi hatt en spiss som hadde scoret 7-8-9-10++

---------------------------

Gashi!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 16 sep 07, 15:23

Opprinnelig postet av T.Olsen

Ja, og om vi hadde hatt en god høyrekant hadde vi hatt en spiss som hadde scoret 7-8-9-10++

Har vi det?

Eller: om tanta mi hadde vært mann hadde ho vært onkel.

---------------------------

Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 sep 07, 15:33
Jeg er oppriktig glad for at du ikke tar ut laget Olsen... Skjønner rett og slett ikke at du klarer å mene det der...

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 16 sep 07, 16:54
Endret: 16 sep 07, 16:54
Opprinnelig postet av DrDRE

Opprinnelig postet av T.Olsen

Ja, og om vi hadde hatt en god høyrekant hadde vi hatt en spiss som hadde scoret 7-8-9-10++

Har vi det?

Eller: om tanta mi hadde vært mann hadde ho vært onkel.

Nei, ser ut til at vi er enige.

 

Opprinnelig postet av Olavesen
Jeg er oppriktig glad for at du ikke tar ut laget Olsen... Skjønner rett og slett ikke at du klarer å mene det der...

Ehm, OK. Tipper jeg hadde tatt ut bedre lag enn Grönis. Bare det å ha Tegström øverst på ønskelisten sier litt.

---------------------------

Gashi!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 16 sep 07, 17:02
Endret: 16 sep 07, 17:04

Ikke helt enige. Hadde vi hatt en god høyrekant ville vi brukt ham. Når vi ikke har det, så bruker vi det beste alternativet, som jeg synes er Bjørkøy.

Tror ikke du hadde klart å ta ut et bedre lag enn Grønis - han har tross alt fått et nedrykksdømt lag opp til å lukte på medalje. Å ta ut riktig lag er en vesentlig egenskap i så måte.

---------------------------

Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340