Husk meg
Brukernavn
Passord

Hoås trener med Luton

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 07 aug 07, 14:08
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Hoås lånes ut til Sogndal
???????????????? Stadheim

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 07 aug 07, 14:13

Opprinnelig postet av nelg64
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Hoås lånes ut til Sogndal
???????????????? Stadheim

Sorry, selvfølgelig Stadheim!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 07 aug 07, 14:17
Hoås har fått endel pepper ja, men å skylde på det for han aldri har slått igjennom blir litt drøyt.
Han kommer nok til å være evig talent den gutten, var det før han kom hit og er det enda ;)

Ser for meg Hoås på noe treninger borti England for menn med hår på kassa, det funker dårlig.

Tror ikke han hadde passa inn der overhodet, det er vel 90% innsats og 10% ferdigheter ;)

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 07 aug 07, 14:15

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Hoås lånes ut til Sogndal

Ønsketenkning

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 07 aug 07, 14:16
Opprinnelig postet av A9$h

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Hoås lånes ut til Sogndal

Ønsketenkning



Men i svarte...! Fem sekunder før meg. ;-)

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 aug 07, 18:00
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Dette er rett og slett tullprat.

Vi snakker om spilleren som scoret det første målet i den avgjørende kampen mot Start 2005, og som ble kåret til banens beste av VG i samme kamp. Hoås har scoret mange viktige mål for FFK. Til tross for dette har han blitt skjelt ut på stadion av egne supportere. Det er ikke særlig oppbyggende. Om han ikke kommer med på FFK`s første 11èr så er det kanskje av samme grunn som de andre som heller ikke gjør det. Kan ikke se hvordan "supportere" kan forsvare å behandle en av sine egne på den måten som Hoås har blitt til del. Hva har han gjort galt?

Tullprat? Tullprat er å dra fram prestasjonen i en kamp for 2 år siden. Da er man  rimelig tom for argumenter. Grunnen til at han ikke er i første-elveren er nok at han ikke er god nok. Så er spørsmålet; hvorfor er han ikke god nok?
Mener du at behandlingen Hoås har fått er grunnen til at han ikke har slått til i FFK?
Hva slags "behandling" er det vi snakker om? Eller hva var/er grunnen til at han etter din mening har blitt behandlet dårlig?

For å svare på ditt spørsmål: Hoås har ikke gjort noe galt. Han duger bare ikke i TL.

---------------------------

RednWhite


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 07 aug 07, 20:26
Opprinnelig postet av HotDream

For å svare på ditt spørsmål: Hoås har ikke gjort noe galt. Han duger bare ikke i TL.

OK, så langt er vi enige. Men fortjener han dermed å bli skjelt ut av sitt eget publikum?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 08 aug 07, 08:33
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av HotDream

For å svare på ditt spørsmål: Hoås har ikke gjort noe galt. Han duger bare ikke i TL.

OK, så langt er vi enige. Men fortjener han dermed å bli skjelt ut av sitt eget publikum?

Nei, langt ifra. Har det skjedd da? Trodde det var pepper her på forumet som var problemet...

---------------------------

RednWhite


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 08 aug 07, 10:10
Endret: 08 aug 07, 10:52
Opprinnelig postet av HotDream

Nei, langt ifra. Har det skjedd da? Trodde det var pepper her på forumet som var problemet...

 

Han har blitt utskjelt etter noter av eget publikum på stadion. Han lå nede med skade foran hovedtribunen(på gamle stadion) da en tilskuer roper "Jeg håper han har knekt beina". I åpningskampen på nye stadion kom det stadie vedlig negative tilrop. Da han scoret Hoås det første målet var det flere, som jeg så, som ikke jublet men bare satt å mumlet om drittmål og at det var ufortjent at han scoret.

Å skjelle ut motstandere gir jo bare disse kredit. Å skjelle ut dommeren er jo en følge av at denne ikke kan gjøre begge lags tilskuere fornøyd. Å skjelle ut egne spillere er forkastelig, og aldri har jeg opplevd at noen spiller har fått oppleve det slik som Hoås, en ung gutt med ambisjoner om å leve av det å være fotballspiller.

Raymond Kvisvik har jo også i perioder fått noe medfart, men han vet hva han står for og har vært i krigen før. Det blir noe helt annet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340