Husk meg
Brukernavn
Passord

Hoås trener med Luton

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3496

Lagt til: 17 jul 07, 14:37
Synes du er slem mot han nå men er ikke uening. Når man ser en så høy spiller så vil men tro at han er god på hode og sterk i dueller noe muligens Lutons manager også tenkte.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 jul 07, 14:48
Mulig jeg ordla meg litt slemt, men er jo sant det jeg skriver. Desverre for han.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 17 jul 07, 16:11

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
han får ikke kontrakt der, han er for pinglete i dueller og kommer til å krølle beina allerede på første trening

Det samme mente trenerene til Tottenham da Peter Crouch var ferdi på akademiet der, og han ble gitt bort for en latterlig sum. Bare nevner det.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 jul 07, 16:32

hehe, samenligner Chrouch og Hoås, joa..

 

Jeg sier bare det jeg har sett av hoås på banen for FFK jeg, selvfølgelig unner jeg han sukses og håper for hans del at han får kontrakt med luton. Jeg sier bare at jeg tror ikke han får det, for jeg tror ikke han er god nok.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 jul 07, 16:42

Kan ikke bare Luton få han gratis dersom de er villige til å betale lønna. 

Personlig håper jeg det er siste gang vi ser Hoås, eller andre med de sammen mentale "sperrene" i FFK drakta.

Med det mener jeg spillere som ikke gidder å yte dersom de må spille en kamp eller to på FFK2

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 17 jul 07, 17:40
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

hehe, samenligner Chrouch og Hoås, joa..

 

Jeg sier bare det jeg har sett av hoås på banen for FFK jeg, selvfølgelig unner jeg han sukses og håper for hans del at han får kontrakt med luton. Jeg sier bare at jeg tror ikke han får det, for jeg tror ikke han er god nok.

Du er klar over at Crouch satt på benken i svensk 2.div før han gikk videre til England? se hvor han er nå ;) ikke det at jeg mener Hoås er så veldig god, men vær forsiktig med uttalelsene dine :)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3496

Lagt til: 17 jul 07, 18:04
Mange ser at Hoås har potensiale, men vi klarer ikke å få det ut av han. Er redd han vil få de samme problemene med fysisk fotball i Luton. Hvis jeg bestemte (og han ikke fikk kontrakt med Luton) ville jeg spurt Sparta om de trengte han og lånt han dit på en måte som ikke flådde dem. Kanskje det ville medført at han fikk suksess, selvtilit og ble kvitt de mentale sperrene sine noe som igjen ville medført at vi fikk en mye bedre spiller tilbake neste sesong.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 jul 07, 19:25

Opprinnelig postet av Guillermo
Du er klar over at Crouch satt på benken i svensk 2.div før han gikk videre til England? se hvor han er nå ;) ikke det at jeg mener Hoås er så veldig god, men vær forsiktig med uttalelsene dine :)

Han satt vel mer på pub i Sverige enn på benken, trur jeg...   Mener å ha lest det i noen artikler tidligere, men finner ingen linker nå... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 17 jul 07, 21:03
Opprinnelig postet av Erikk
Kanskje det ville medført at han fikk suksess, selvtilit og ble kvitt de mentale sperrene sine noe som igjen ville medført at vi fikk en mye bedre spiller tilbake neste sesong.


Hadde vært veldig bra det, men kontrakta hans går ut etter den sesongen her. Kan ikke se at han hverken blir tilbudt, eller vil takke ja til en ny kontrakt på grunn av manglende spilletid.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 17 jul 07, 21:37
Endret: 17 jul 07, 21:38
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

hehe, samenligner Chrouch og Hoås, joa..

 

Jeg sier bare det jeg har sett av hoås på banen for FFK jeg, selvfølgelig unner jeg han sukses og håper for hans del at han får kontrakt med luton. Jeg sier bare at jeg tror ikke han får det, for jeg tror ikke han er god nok.

Ikke for å pirke, men Crouch ble ikke funnet god nok for laga i England (Hverken PL eller 1 div), og bestemte seg for å dra til Hassleholm i Svensk 2 divisjon, før han ble hentet til QPR igjen. Gikk derretter til Portsmouth, Aston Villa, Southampton og Liverpool.

http://euro08.ch/competitions/euro/players/player=48746/index.html

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,742239,00.html

 

 


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 jul 07, 22:18

Opprinnelig postet av oleberg
Ikke for å pirke, men Crouch ble ikke funnet god nok for laga i England

Det er mange som fortsatt ikke mener at Crouch er verdt mer enn et pund per skostørrelse... Enkelte spillere vil aldri bli elsket av andre enn mødrene sine - Crouch er en slik - og kanskje Hoås? Greit nok at Hoås aldri helt har blomstret her, men det har skjedd større "mirakler" enn at en fotballspiller  har blomstret i en ny klubb...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 jul 07, 07:54
Hoås skal spille kamp med Luton i dag, mot Sandnes. Håper han får spille og gjør det bra! Han sier videre at det har gått bra på treningene.. Og at det er høyere tempo der, (kan ikke helt skjønne hvordan han har gjort det bra da men.. )

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 18 jul 07, 09:16
Kan du ikke skjønne hvordan en spiller med mange u-landslagskamper men som blir mobbet på hjemmebane gjør det bra når han får fornyet tillit annetsteds fra og en gyllen mulighet til å komme seg videre?

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jul 07, 09:36
Hoås spiller for kontrakt    Hadde vært gøy om han for kontrakt

---------------------------

http://keiko99.net


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3496

Lagt til: 18 jul 07, 10:44
Ja det beste hadde nok vært om han kom seg bort fra oss, for vi har vel desverre ikke støttet han tilstrekkelig. Sikkert ikke lett å være en spiller på 204 uten å være god på hodet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 18 jul 07, 11:47

Opprinnelig postet av Erikk
Ja det beste hadde nok vært om han kom seg bort fra oss, for vi har vel desverre ikke støttet han tilstrekkelig. Sikkert ikke lett å være en spiller på 204 uten å være god på hodet.

 

OG at han garantert her merket missnøyen fra eget publikum. Det hjelper vel heller ikke på eventuelle mentale sperrer?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3496

Lagt til: 18 jul 07, 11:54
Nei sant nok FFK har nok ikke vært rett klubb for han. Jeg håper han får det bedre et annet sted og jeg ville foreslått for han å gå til Adecco-ligaen for å spille på seg selvtilitt.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 jul 07, 12:12

Opprinnelig postet av DrDRE
Kan du ikke skjønne hvordan en spiller med mange u-landslagskamper men som blir mobbet på hjemmebane gjør det bra når han får fornyet tillit annetsteds fra og en gyllen mulighet til å komme seg videre?

 

Mente fordi det var høyere tempo der jeg.. Tempo er vel ikke hans styrke.. Mange som u 21 kamper for Norge men som ikke slår igjennom da skjønner du..


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 18 jul 07, 12:19
Endret: 18 jul 07, 12:21
Tempo er vel heller ikke hans svakhet, selv om det kan se slik ut pga høyden hans. Tar du 2-meters steg når du løper vil du se tregere ut enn en som tar en meters steg, selv om begge løper like fort. En av Hoås styrker er forøvrig start-rykket hans.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 jul 07, 22:06
Kampen blei avlyst pga vann på banen, så da fikk ikke Hoås vist seg fram i kveld..


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340