Plankehaugen på nett - hvor er fokuset?
Dette er ment som litt kritikk (konstruktiv?) til web- og fotoansvarlige i Plankehaugen, kanskje også i FFKsupporter.net.
Plankehaugen som offisiell supporterklubb èn hovedoppgave, og den er å støtte klubben i tykt og tynt. Alt annet rundt det blir ofte kalt dugnadsarbeid, og det må jo selvfølgelig også til. Mange mener kanskje det blir formye dugnader og forlite støtte, men det skal jeg ikke ta opp her.
Uansett, syntes jeg Plankehaugen på nettet (plankehaugen.no) er forferdelig dårlige på å vise hva de faktisk er der for. Forøvrig har de tippeligaens kanskje minst oppdaterte nettside, med kun det mest nødvendige som innhold. Papirer fra generalforsamlinger, bilder og annet av Styret, informasjon om dugnader, kort informasjon om turer, og gode kampreferater.
Det er nettopp ved det siste jeg stiller meg et lite spørsmålstegn ved. Er det ikke Fredrikstad Blad, fredrikstadfk.no, kanskje FFKsupporter.net som skal konsentrere seg om kampreferatene? Hvor er referatene fra tribunen? Det er jo der PH skal ha fokus! Hvor er kommentarer om hvordan vi gjør det på kampene, kritikk, ros, forslag til forbedringer, og alt annet tribuneorientert? Ser man på f.eks. Klanen eller KFL sine hjemmesider, har de alltid i tillegg til korte kampreferater selvfølgelig, referater fra tribunen i KFL og i hele Norge/verden. Ser man på PH sine sider, er det ikke en eneste en. Og for meg virker det som det er forferdelig til bry for dem hver gang de må legge ut noe der. Som foreksempel når de må ta et standpunkt eller komme med en ofisiell uttalelse (BRH-/Morgan Andersen-saken). De skriver aldri noe mer enn en inngress og virker egentlig helt uinnteresserte.
Og bildegalleriet er også under en hver kritikk. Hvor er bildene fra der Plankehaugen er best, fra tribunen? Hvor er alle bildene fra tifoer, skjerfhav, sinne, glede, sang, følelser o.l.? Det er alltid noen, men har ikke sett ett eneste fra de enorme og bra tifoene tifogruppen har laget iår. Istedet tar de bilder av styremedlemmer på tur, spillere som vi alle veit hvordan ser ut, og et lass av unødvendige (etter min mening) bilder fra kampøyeblikk. Ja, det er greit og flott med bilder fra idet øyeblikket Gardar og Tarik setter den i nettet, men har vi ikke FB, VG og TV2 sine fotografer til dette?
Mange andre klubber og supporterklubber har faktisk opptil flere egne nettsider med kun bilder fra tribunen. Dette bør Plankehaugen virkelig ta tak i! Skal vi bli i toppen blant supporterklubbene nytter det ikke på denne linja PH kjører nå.
Vil bare tilføye at jeg syntes FFKsupporter.net gjør en ti ganger bedre jobb nettmessig enn PH.
---------------------------
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
Nå er det nok, skal dere kritisere meg (oss) får dere komme til oss og si hva dere vil KONKRET og ikke dra opp den hus bygginga og det der for det er et kapitel som ikke eksisterer lenger vi tok på oss for mye jobb ...ja men ikke kom å klag for dere gjorde ikke et slag og hadde noik aldrig gjort det heller så.. la oss som hadde overskudd og lyst gjøre det vi har lyst til ... Jeg prøver så godt jeg kan men når det tilstadighet kommer kritik uten seriøse forslag og løsninger til å gjøre noe med det blir det for dumt
Er det noen som klarer det er det du D
denialsander og undertegnende var ihvertfall noen av de som kom med konkrete forbedringsforslag, og tilbud om hjelp såvidt jeg husker!
Hvis det er hjelp som ønskes, så har jeg endel fri før 20 september, da jeg drar til London for å fullføre Masteren min, men før dette kan jeg gjerne hjelpe til med design o.l.
Dog må dette skje for det meste over nett, da jeg bor i Oslo, kjør gjerne PM til meg hvis det er ønskelig! Og denialsander viste jo at han hadde grei programeringspeil, så det ut som affal! Hør med han og, hvis tid og mulighet er i beit!
Og hvis jeg husker feil brukernavn beklager jeg dette :)
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Nå er det nok, skal dere kritisere meg (oss) får dere komme til oss og si hva dere vil KONKRET
Les det første innlegget i tråden en gang til, så oppdager du kanskje en hel del innspill der. ;)
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Roy vet ikke om det betyr noe for deg men min mening i hvertfall er at du trenger ikke å bry deg im slike angrep. Dere gjør en konge jobb og vi er takknemlig for det dere gjør. Resten er opp til 3500 andre som har kanskje med tiden blitt bortsemt og forventer at folk skal jobbe seg i hjæl for disse. Dere har skaffet utstyr nå er det bare å finne rette folk som vil og kan gjøre resten.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Jeg kom faktisk med et par forslag i innlegget Roy, men jeg kan godt sende deg en mail med litt mer spesifikt hvis du vil det. Les svaret på pmen jeg fikk av deg, så håper jeg ikke vi misforstår hverandre.
HATER NFF .
Opprinnelig postet av Klokan
Ellers så er jeg enik med Martin at fokuset bør bli rettet mer mot tribunelivet. Har nevnt det før og nevner det en gang til... Det hadde vært helt konge om vi brukte video kammeraet og youtube litt mer.Det er det jeg har tenkt til å gjøre mer av .. hadde jo bestillt ny nett side med web tv og greier .. håper jeg klarter å få en ny side etter vært med alt dette på .. hvis noen kan hjelpe meg send meg en mail
Har du lest forumets retningslinjer?
Det er SVAKT.
HATER NFF .
bekklager men denne siden blir ikke oppdatert for øyeblikket fordi jeg er sykemeldt
Men du har mange bilder liggende. Kan du ikke få noen andre til å legge ut disse?
Kan vel ikke være så vanskelig?
Fokuset til plankehaugen bør rettes mye mer mot tribunen.Slik siden fremstår i dag, så er den en vits.
Kampreferatet som skrives er helt meningsløst. 90 % tribuneliv og 10% kamp oppsummering burde det vært.
Vi vil ha bilder av tribunelivet fra hver eneste kamp. Er det ingen andre som kan gjøre dette mens du er sykemeldt?
Aristo Boys
Frihet For Ultras
Opprinnelig postet av Martin_
Jaja. Hva skal jeg si? Siden Aalesundkampen (siste postede galleri her) har vi hatt Hammarby borte og hjemme, Tromsø og Stabæk. Hvorfor har jeg ikke sett et eneste bilde fra disse kampene på sidene til Plankehaugen? Hvorfor ikke et eneste ORD i hele år om hvordan vi er og kan utvikle oss på tribunen? Hvorfor kan ikke Plankehaugen.no bare drite i kampreferatene, og la FB, VG Demokraten, FredrikstadFK.no og alle ta seg av det, og heller fokusere på tribunen?
Det er SVAKT.
Når vi har en som gidder å skrive kampreferat , men ingen som gidder å skrive noe fra tribunen så blir det sånn ... få ut fingern selv og skriv of send det til meg du så skal jeg legge det ut
Opprinnelig postet av Martin_
Jaja. Hva skal jeg si? Siden Aalesundkampen (siste postede galleri her) har vi hatt Hammarby borte og hjemme, Tromsø og Stabæk. Hvorfor har jeg ikke sett et eneste bilde fra disse kampene på sidene til Plankehaugen? Hvorfor ikke et eneste ORD i hele år om hvordan vi er og kan utvikle oss på tribunen? Hvorfor kan ikke Plankehaugen.no bare drite i kampreferatene, og la FB, VG Demokraten, FredrikstadFK.no og alle ta seg av det, og heller fokusere på tribunen?
Det er SVAKT.
Når vi har en som gidder å skrive kampreferat , men ingen som gidder å skrive noe fra tribunen så blir det sånn ... få ut fingern selv og skriv of send det til meg du så skal jeg legge det ut
Ikke noe kritikk av deg, men det bør da selvfølgelig være PHs ansvar å ordne? De må da kunne klare å finne en eller annen som kan skrive om det, legge ut bilder av tribunen? Er jo sånn i omtrent alle andre supporterklubber. Når PH er Norges tredje største er det jo en vits at de ikke klarer det.
Det er vel akkurat det samme problemet som denne siden har. Hadde vært morro om flere kunne skrive for de respektive sidene. Så det er bare å ta oppfordringen og sette seg ned å skrive når dere kommer hjem fra kamp.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Supreme NTM
år PH er Norges tredje største er det jo en vits at de ikke klarer det.
Kunne kanskje du tenkt deg å skrive litt for dem?
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av Supreme NTM
år PH er Norges tredje største er det jo en vits at de ikke klarer det.
Kunne kanskje du tenkt deg å skrive litt for dem?
Kunne sikkert det, men ettersom jeg er i militæret og holder til i Bergen har jeg ikke mye tid til overs og går glipp av mange kamper (måtte avbestille sesongkortet etter at jeg fikk vite at jeg var kalt inn). Poenget mitt var at PH burde kunne ha krefter til å sette igang et søk etter en eller flere sånne personer og lykkes med det ganske fort. Finnes tross alt en del å ta av.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23