Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond Kvisvik

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 16 aug 07, 22:07
Kvisvik er en helt.

---------------------------

Gashi!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 16 aug 07, 22:50
Opprinnelig postet av sklitakling

Jeg driter også i vekta hans. Men det holder ikke være god i en av 6 kamper

I kveld holdt det til og med når han ikke var spesiellt god. Han holder oss inne i e-cupen alene.. Raymond er en helt


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 17 aug 07, 10:19
Bedrevitere kan si hva de vil, men posisjonen og viktigheten av Kvisvik er udiskutabel i mine øyne. Hvis Kvisvik hadde vært treningsnarkoman med Gashi instilling ville han tjent det tidobbelte for en annen klubb enn FFK...så kanskje vi skal være glad for at han liker berlinerboller og øl ;-)

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 aug 07, 10:27
Bra sagt Frode og jeg er så enig med deg.

---------------------------

http://keiko99.net


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 aug 07, 10:48

Opprinnelig postet av Frode
Bedrevitere kan si hva de vil, men posisjonen og viktigheten av Kvisvik er udiskutabel i mine øyne. Hvis Kvisvik hadde vært treningsnarkoman med Gashi instilling ville han tjent det tidobbelte for en annen klubb enn FFK...så kanskje vi skal være glad for at han liker berlinerboller og øl ;-)

Og som selvutnent Bedreviter er jeg helt enig. Mistenker at ikke godt trente fotballøyer, ikke klarer å se Kvisvik sin storhet. Kvisvik får det meste til å se enkelt ut, ting som dem fleste i den norske serien ikke klarer.......


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 17 aug 07, 11:18

Jeg setter stor pris på at Kvisvik begynner å finne formen.

Håper kurven vil forsette å stige, vi trenger en Kvisvik i form.

 


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 aug 07, 12:13

Kvisvik og shaban holdt liv i UEFA cup-drømmen.

Uten Raymond 0-2, uten Rami 1-3(4).

Håper at Raymond Kvisvik iallefall satser på en sesong til.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 aug 07, 13:42

Hehe.. Viktig å score mål, men hvis man har litt peiling på fotball, så ser man på de som ikke scorer målene også.

Hvor mange mål hadde vel Thorstein Helstad scoret, hvis ikke Kristjan Örn Sigurdsson(foreksempel) ikke vant ballene i midtforsvaret?

Skal ikke uttale meg om kampen mot Hammarby som jeg ikke så, men det er som oftest målscoreren eller servitøren som får all rosen.

 Etter kampen mot Aalesund kom Raymond på nettavisens eller vgs rundens lag(husker ikke hvem).. Det var selvfølgelig mest pga. assisten til Jonnas mål. Den var fin den, men målet var vel en større prestasjon.

Nei, jeg verdsetter heller Piiroja, Gerrbrand og Rami! Men for all del, det er bra at Raymond scorer mål! Og ikke misforstå innlegget, jeg er ikke i mot alt Raymond gjør. Nå i det siste har han spilt seg bra opp, men har fortsatt mye å gå på! Stå på!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 aug 07, 13:44
Opprinnelig postet av Lemmy

Hehe.. Viktig å score mål, men hvis man har litt peiling på fotball, så ser man på de som ikke scorer målene også.

Hvor mange mål hadde vel Thorstein Helstad scoret, hvis ikke Kristjan Örn Sigurdsson(foreksempel) ikke vant ballene i midtforsvaret?

Skal ikke uttale meg om kampen mot Hammarby som jeg ikke så, men det er som oftest målscoreren eller servitøren som får all rosen.

 Etter kampen mot Aalesund kom Raymond på nettavisens eller vgs rundens lag(husker ikke hvem).. Det var selvfølgelig mest pga. assisten til Jonnas mål. Den var fin den, men målet var vel en større prestasjon.

Nei, jeg verdsetter heller Piiroja, Gerrbrand og Rami! Men for all del, det er bra at Raymond scorer mål! Og ikke misforstå innlegget, jeg er ikke i mot alt Raymond gjør. Nå i det siste har han spilt seg bra opp, men har fortsatt mye å gå på! Stå på!

 

Nå er det vel ikke mål som Kvisvik er kjent for da.. Det er jo målgivende han er best på og det er minst like viktig..


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 aug 07, 13:45

Ja, men tenkte mest på kampen i går.

For å dra det enda et steg videre, ballvinning er enda viktigere. Hadde ikke feks. Kasey eller Raio vunnet en ball fra motstanderlaget, hadde aldri herr Kvisvik fått noen sjanse til å gi målgivende pasninger.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


bikaboo

Knøttespiller
Ble medlem: 05 okt 04
Innlegg: 73

Lagt til: 17 aug 07, 14:04
Opprinnelig postet av Lemmy

Ja, men tenkte mest på kampen i går.

For å dra det enda et steg videre, ballvinning er enda viktigere. Hadde ikke feks. Kasey eller Raio vunnet en ball fra motstanderlaget, hadde aldri herr Kvisvik fått noen sjanse til å gi målgivende pasninger.

Og hadde ikke Ramberg mista den ballen på midten kunne aldri Raio vunnet tilbake den ballen og slått pasningen til Raymond. Ergo Ramberg bør krediteres målet


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 aug 07, 16:06
Opprinnelig postet av Lemmy
Ja, men tenkte mest på kampen i går.

For å dra det enda et steg videre, ballvinning er enda viktigere. Hadde ikke feks. Kasey eller Raio vunnet en ball fra motstanderlaget, hadde aldri herr Kvisvik fått noen sjanse til å gi målgivende pasninger.

Noen drar det jammen langt for å unngå å gi Raymond kreditt for det han gjorde igår. Patetisk..... 
Den dagen ballvinning blir "enda viktigere" enn å score / gi målgivende passninger, så får vi begynne å la noe annet enn mål avgjøre fotballkamper. Nå er det måla som teller....
 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 aug 07, 17:36

Spillere er gode på forskjellige ting, det er derfor det er et lag..

 

Hadde vært dumt med et lag uten målscorere og pasningsleggere, men bare ballvinnere.. Lurer på hvor mange mål vi hadde scora da jeg...

 

Alle på laget er gode på sine ting og er derfor viktige for laget på ulike måter..


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 aug 07, 22:00
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Lemmy
Ja, men tenkte mest på kampen i går.

For å dra det enda et steg videre, ballvinning er enda viktigere. Hadde ikke feks. Kasey eller Raio vunnet en ball fra motstanderlaget, hadde aldri herr Kvisvik fått noen sjanse til å gi målgivende pasninger.

Noen drar det jammen langt for å unngå å gi Raymond kreditt for det han gjorde igår. Patetisk..... 
Den dagen ballvinning blir "enda viktigere" enn å score / gi målgivende passninger, så får vi begynne å la noe annet enn mål avgjøre fotballkamper. Nå er det måla som teller....
 

Les hele innlegget mitt, HotDream.

Der står det at jeg gir kreditt til Raymond for det han gjorde, men syns han får for mye oppmerksomhet.

I fjor foreksempel; hvem hyllet Chr. Berg? Det gis for lite oppmerksomhet til de spillerne som gjør en usynlig jobb, og for mye til de som gjør den synlige.

Prøver bare å nyansere bildet litt, ved å påpeke at vi har flere spillere som er minst like gode, og noen som er bedre enn Raymond.

Men da for å gjenta meg selv en gang til, Raymond skal ha ros for målet sitt i går!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 aug 07, 09:26
Opprinnelig postet av Lemmy

Les hele innlegget mitt, HotDream.

Der står det at jeg gir kreditt til Raymond for det han gjorde, men syns han får for mye oppmerksomhet.

I fjor foreksempel; hvem hyllet Chr. Berg? Det gis for lite oppmerksomhet til de spillerne som gjør en usynlig jobb, og for mye til de som gjør den synlige.

Prøver bare å nyansere bildet litt, ved å påpeke at vi har flere spillere som er minst like gode, og noen som er bedre enn Raymond.

Men da for å gjenta meg selv en gang til, Raymond skal ha ros for målet sitt i går!

Leste hele innlegget ditt jeg, du skriver blandt annet "Ja, tenkte mest på kampen igår". Nå etterlyser du kreditt til Chr.Berg??? Bestem deg for hva du skriver om, så blir det lettere å svare "korrekt".  
Ellers så er det ikke noen bombe for oss som har sett fotball noen år at "kunstnerne" får mer oppmerksomhet enn "arbeidshestene" (de som gjør avgjørende tabber får også mer oppmerksomhet). Ellers så får spillere som Kasey, Raijo,Jonna,Rami osv.... kreditt når de fortjener det. Siden du "tenker mest på kampen igår" som du skriver; Er det noen utenom Raymond og Rami som gjorde noe spesiellt som tilsier at de skulle hatt mer oppmerksomhet enn de fikk? Resten av laget gjorde etter min mening en middelmådig jobb.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 aug 07, 09:38

Opprinnelig postet av HotDream
Er det noen utenom Raymond og Rami som gjorde noe spesiellt som tilsier at de skulle hatt mer oppmerksomhet enn de fikk? Resten av laget gjorde etter min mening en middelmådig jobb.

Jeg synes Multe igjen overrasket positivt. Men så har heller ikke forventningene fra tidligere vært voldsomt store. ;)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 18 aug 07, 09:42
Endret: 18 aug 07, 09:43

Kvisvik har evnen til å stå fram på tunge dager og bidra med det avgjørende løftet, som han gjorde da han ganske på egenhånd sikret bortemål og et anstandig utgangspunkt foran returkampen. Jeg har ikke hørt (eller lest) så mange som påpeker den egenskapen ved Kvisvik, men jeg har sett det selv en rekke ganger: De andre spillerne virker tafatte og uten selvtillitt, mens Kvisvik alltid har trua på at det går an å score et mål. Fikk aldri sett kampen mot Hammarby, men etter kampferefatene å dømme hørtes det ut som en Kvisvik spesial - mot spillets gang og alle odds bare å opp og score et mål.

Noen spillere jobber ræva av seg alltid, noe som langt på vei kompenserer for manglende brillians forøvrig. Typisk Multaharju. Verdifull spiller på sitt vis, men han blir aldri den spilleren som står opp og gir det avgjørende bidraget til et godt resultat. Det der er det veldig få som klarer, og Kvisvik er en av dem. Av andre spillere med tilsvarende evner i FFK nå vil jeg nominere Gashi. Ingen andre hva jeg kommer på i farta.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 aug 07, 09:54
Opprinnelig postet av denialsander

Jeg synes Multe igjen overrasket positivt. Men så har heller ikke forventningene fra tidligere vært voldsomt store. ;)

Jeg er enig. Multe er nyttig og en spiller vi bør beholde  


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 aug 07, 14:13
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Noen spillere jobber ræva av seg alltid, noe som langt på vei kompenserer for manglende brillians forøvrig. Typisk Multaharju. Verdifull spiller på sitt vis, men han blir aldri den spilleren som står opp og gir det avgjørende bidraget til et godt resultat. Det der er det veldig få som klarer, og Kvisvik er en av dem. Av andre spillere med tilsvarende evner i FFK nå vil jeg nominere Gashi. Ingen andre hva jeg kommer på i farta.

Tja. Rami, kanskje? Han reddet vel ræva vår både to og ti ganger tidligere i år...

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 18 aug 07, 14:19
Ok, defensivt så bør selvsagt både Rami og Rajo nevnes. Hadde mest den offensive biten i tankene.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340