Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond Kvisvik

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 10 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jul 07, 23:06
jeg er ikke enig med grønis at Raymond er for tung og ikke tåler mere en 45 min. jeg har sett han i 2 kamper der han spilte 90 min begge kampa og han er en veldig viktig spiller som kan servere til spissa. jeg skal gå så langt å si at kvisvik burde startet kampen i dag.

---------------------------

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 jul 07, 23:14
Hvordan er det mulig å være uenig i det? Kvisvik er jo noe overvektig for tiden, og det er deilig å se en trener som faktisk tør å si ifra at dette er uakseptabelt. Kvisvik har langt ifra vært i praktslag denne sesongen.

Ufattelig useriøse svar Kvisvik gav i intervjuet med TV2. Han tar aldri til seg noe som helst, og det er ikke tvil om at fyren ikke har matchvekten inne. Få har vært overrasket over at Kvisvik har blitt benket i flere kamper. I begynnelsen av sesongen var han direkte svak, men har spilt seg noe opp etter hvert.

I dag - mot et Odd-lag vi skal overkjøre på hjemmebane - burde han dog kanskje ha startet, da han virker å være den eneste med tegn til kreative gener av midtbanespillerne våre.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 01 jul 07, 23:15
Endret: 01 jul 07, 23:18

Opprinnelig postet av keiko99
jeg er ikke enig med grønis at Raymond er for tung og ikke tåler mere en 45 min. jeg har sett han i 2 kamper der han spilte 90 min begge kampa og han er en veldig viktig spiller som kan servere til spissa. jeg skal gå så langt å si at kvisvik burde startet kampen i dag.

Enig, alternativet var ikke bra, Dessuten er han vel den eneste som har noen innvirkning på resten av "stallen". (Mer kaptein enn Bjørkøy)


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 01 jul 07, 23:19
Er helt enig Holters, og du er inne på noe viktig, noe som kanskje er litt skremmende. Uten Kvisvik på banen fremstår FFK som lite oppfinnsomt og ganske kjedelig i oppspillene. Kvisvik har en evne til å skape situasjoner ut av nesten ingenting med en finurlig passning etc. Bakdelen med å ha en slik kreativ og ganske lubben kar på kanten er jo selvsagt, vi blir veldig sårbare for overganger i mot, dobling på kanten, ja Prydz får en særdeles utakknemmelig oppgave på sin backplass...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 01 jul 07, 23:20
Endret: 01 jul 07, 23:25

Opprinnelig postet av Holters
Hvordan er det mulig å være uenig i det? Kvisvik er jo noe overvektig for tiden, og det er deilig å se en trener som faktisk tør å si ifra at dette er uakseptabelt. Kvisvik har langt ifra vært i praktslag denne sesongen.

Ufattelig useriøse svar Kvisvik gav i intervjuet med TV2. Han tar aldri til seg noe som helst, og det er ikke tvil om at fyren ikke har matchvekten inne. Få har vært overrasket over at Kvisvik har blitt benket i flere kamper. I begynnelsen av sesongen var han direkte svak, men har spilt seg noe opp etter hvert.

I dag - mot et Odd-lag vi skal overkjøre på hjemmebane - burde han dog kanskje ha startet, da han virker å være den eneste med tegn til kreative gener av midtbanespillerne våre.

 

Enig så det holder!!

Godt å se at vi har en trener som tør å si sin mening..!!

 

Og forresten... Rødma Grönhagen da han fikk spørsmålet fra reporteren??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jul 07, 23:26
merklig at han da har vært så god da i 2 kamper rett etter værandre som kvisvik sier selv og som jeg har sett.

---------------------------

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 jul 07, 23:27
Endret: 01 jul 07, 23:28
Opprinnelig postet av keiko99
merklig at han da har vært så god da i 2 kamper rett etter værandre som kvisvik sier selv og som jeg har sett.

Hva med de andre 8-9-10 han har vært dårlig da?

Fyren har jo en formkurve som ser slik ut: 1-4-1-4-1-4

1 god kamp etterfulgt av 4 dårlige. Som regel "lever han" i media (særlig TV2) på den gode kampen igjennom de fire dårlige.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jul 07, 23:29
ja da lurer jeg på hvilken 8-9-10 det er, men det er flott at vi har forskjellig syns punkter

---------------------------

http://keiko99.net


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 01 jul 07, 23:31
Hvem er sterke nok til å "lede" dette laget banen? For meg ser det ut til at de har behov for en som kan organisere dem.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 01 jul 07, 23:35

Opprinnelig postet av nelg64
Hvem er sterke nok til å "lede" dette laget banen? For meg ser det ut til at de har behov for en som kan organisere dem.

 

Hva har dette med Kvisvik og overvekt å gjøre??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 01 jul 07, 23:37

Rart å se dette på TV. Grønnhagen er direkte og sier han er for tjukk (noe som er lett for alle å se) og at han ikke holder 90 minustter.

Det som overasker meg er at Kvisvik forsvarer seg isteden for å beklage og love å slanke seg.


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 01 jul 07, 23:41
Opprinnelig postet av GurrBass

Opprinnelig postet av nelg64
Hvem er sterke nok til å "lede" dette laget banen? For meg ser det ut til at de har behov for en som kan organisere dem.

 

Hva har dette med Kvisvik og overvekt å gjøre??

Det jeg kan se er at han forsøker og organisere gutta, det er en verdi som vi mangler, det forsvarer ikke at han er for "tjukk", men dog en viktig egenskap. For meg ser det ut som Kasey kan fylle en slik rolle og det er viktig for oss foran høstsesongen.


Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 01 jul 07, 23:50

Opprinnelig postet av Holters
Hvordan er det mulig å være uenig i det? Kvisvik er jo noe overvektig for tiden, og det er deilig å se en trener som faktisk tør å si ifra at dette er uakseptabelt. Kvisvik har langt ifra vært i praktslag denne sesongen.

Ufattelig useriøse svar Kvisvik gav i intervjuet med TV2. Han tar aldri til seg noe som helst, og det er ikke tvil om at fyren ikke har matchvekten inne. Få har vært overrasket over at Kvisvik har blitt benket i flere kamper. I begynnelsen av sesongen var han direkte svak, men har spilt seg noe opp etter hvert.

I dag - mot et Odd-lag vi skal overkjøre på hjemmebane - burde han dog kanskje ha startet, da han virker å være den eneste med tegn til kreative gener av midtbanespillerne våre.

 

Kvisvik bør opplagt skjerpe seg, men jeg er redd han er en slik type som heller legger opp fremfor å ta til seg kritikken. Kvisvik kom åpenbart hjem til Fredrikstad for å trappe ned, og han er neppe mentalt innstilt på å legge om livstilen nå.

 


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 01 jul 07, 23:53

Latterlig, Kvisvik gjorde at laget løftet seg. Han klarer å holde på ballen, ser løsninger han gir de andre troa. Man trenger vel for f... ikke bare kondisdyr og løp-meg-i-hjel-spillere på banen? Multe jobber og springer masse han, men hvem er storfornøyde med han?

Men det er klart at hvis alle hadde hatt noen kilo for mye, hadde de nok spilt mot Selbak i 4.divisjon.....

 


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 jul 07, 23:58
Opprinnelig postet av keiko99
merklig at han da har vært så god da i 2 kamper rett etter værandre som kvisvik sier selv og som jeg har sett.


Hvilke 2 kamper sikter du til keiko99 ?? Hvis du tenker på Strømsgodset og Nybergsund, så kan jeg si såpass til deg at han spilte under pari. Og mot Nybergsund mener jeg bestemt at han var KLART banens dårligste spiller. I den kampen hadde han knapt en bra adresse på pasningene sine.

OJM

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 aug 05
Innlegg: 19

Lagt til: 02 jul 07, 00:01
Endret: 02 jul 07, 00:03

Kvisvik er den eneste skikkelige offensive spilleren vi har (punktum)

Tarek gjør også mye bra, men ikke mange andre får så mye kred på tross av så mye feil..

 


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 02 jul 07, 00:01

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
merklig at han da har vært så god da i 2 kamper rett etter værandre som kvisvik sier selv og som jeg har sett.


Hvilke 2 kamper sikter du til keiko99 ?? Hvis du tenker på Strømsgodset og Nybergsund, så kan jeg si såpass til deg at han spilte under pari. Og mot Nybergsund mener jeg bestemt at han var KLART banens dårligste spiller. I den kampen hadde han knapt en bra adresse på pasningene sine.

Det var ikke mange som pekte seg ut i den kampen.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 02 jul 07, 00:04

Opprinnelig postet av OJM
Kvisvik er den eneste skikkelige offensive spilleren vi har (punktum)

 

Greit nok at Kvisvik er knall offensiv,men han hjelper ikke til så mye deffensivt.....

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 02 jul 07, 00:08

Synes vel denne fra REY sier noe om tjukken.

Målgivende
6 Raymond Kvisvik
3 Tarik Elyounoussi
1 Brian West
1 Ciaran Martyn
1 Hans Erik Ramberg
1 Ismael Beko Fofana
1 John Anders Bjørkøy
1 Garðar Jóhannson
1 Anders Stadheim

Poengligaen
8 (5/3) Tarik Elyounoussi
7 (1/6) Raymond Kvisvik
6 (5/1) John Anders Bjørkøy
4 (3/1) Garðar Jóhannson
3 (3/0) Raio Piiroja
2 (1/1) Brian West
2 (1/1) Ismael Beko Fofana
1 (1/0) Øyvind Hoås
1 (0/1) Ciaran Martyn
1 (0/1) Hans Erik Ramberg
1 (0/1) Anders Stadheim


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 02 jul 07, 00:16

Hadde vel heller ikke regnet med noe annet enn at Kvisvik skulle lede tabellen over målgivende passninger..!!

Men målgivende passning har vel ikke akkurat så veldig mye med kondisjon og overvekt å gjøre!?

Er vel heller snakk om at han ikke gidder/orker å løpe i 90 minutter,noe Grönhagen vil at Kvisvik skal ta fatt i!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 10 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340