Husk meg
Brukernavn
Passord

Kritikken av FFK forsvaret...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 01 jul 07, 19:18

Det blir så  ENORMT patetiskt dumt å høre på noen av dere her inne. Mål kommer som oftest av forsvarsfeil, om ikke hele 90%. Jeg har gått igjennom 11 av rundene iår. Og statistisk, så gjør midtbanen UTROLIG mye mer feil enn hva forsvaret til FFK gjør. MEN dette synes ikke!! Det at backene sliter, er i 70-80 % skyld i at vingene ikke jobber godt nok hjem.

Noen som vil si imot det, kan dere bare komme til meg på Kråkerøy og se statistikken og kampene sammen med meg.

Måtte bare si dette, fordi forsvaret til FFK har fått alt for mye kritikk i forhold til hva realiteten egentlig er.

---------------------------

den vitende


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 jul 07, 19:55
Opprinnelig postet av sissi

Måtte bare si dette, fordi forsvaret til FFK har fått alt for mye kritikk i forhold til hva realiteten egentlig er.

Mener du at FFKs midtbane IKKE har fått kjeft i år? Da bør du lese igjennom "noen" innlegg her inne igjen... 

Du har rett i det faktum at FFKs forsvarsfirer har manglende støtte fra midtbanen. Ikke bare vingene.  Det er vel derfor FFK betaler to mill for Wehrman også....

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 01 jul 07, 20:03

Jo, de har fått kritikk de også.

Det som var tanken bak innlegget var ; etter de aller fleste scoringene er det forsvaret som får kritikken. Mens all statistikk viser at FFK forsvaret faktisk  LANGT ifra har vært et dårlig forsvar. 

ALTSÅ; Utifra FFK sitt ståsted alà Juli 2007, har laget gjort en GOD vårsesong. TA heller å fokuser på det!!

---------------------------

den vitende


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 jul 07, 20:05
Endret: 01 jul 07, 21:10
Enig med trådstarter, men dette har det gått opp for flere her inne etter hvert. Midtbanen har fått kraftig kritikk i år.

Stopperne våre holder mål, men backene er for dårlige, og det hjelper ikke på når man bruker luksusspillere som Kvisvik på kanten i tillegg. Motstanderne vet at det bare er å kjøre dobling mot Prytz gang på gang. ;) En god defensiv midtbanespiller, backer og høyrekant har vært mangelvåre i år.

1,7 million for Wehrman er ingenting, selv om han bare har 6 måneder igjen av kontrakten. Betaler ikke Brøndby nå 10 millioner for Gislason, som også har 6 måneder igjen? Synes det er hårreisende at folk kritiserer Morgan og FFK for å betale 1,7 million for Wehrman.

PS! Takker ikke nei til litt statistikkgjennomgang.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 01 jul 07, 20:15

Tja og tja......synes nå backene har klart seg GREIT iår. Prytz kanskje på et  litt lavere nivå. Og backene har nok vært for lite med offensivt iår. Men IGJEN , dette har også med hvor lenge midtbanen holder på ballen.

Men forhold til de aller fleste andre lag, har IKKE FFK et back problem. Men enig at de kan prestere bedre. Men det tror jeg også alle på FFK kan. Når det gjelder midtstopperene har de klart seg utmerket!!

Er det noe FFK som LAG trenger er det en målscorer som garanterer 15-20 mål i året.

Har laget en analyse av alle kampene til FFK frem til runde 11. Tar nemlig mastergrad i fotball for tiden. Så hvis noen er uenig kan jeg gjerne ta frem dette "beviset"..

Veldig fornøyd med at den nye svensken er på LÅN. Det er et smart lån av FFK. For jeg mener at man pr.dags dato ikke trenger å bruke ham. Men bra å ha som backup og som en "motivasjon" for de nåværene i forsvarsfireren.

---------------------------

den vitende


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 01 jul 07, 20:34

Backene er ett problem.

Ser fran til Bertie tilbake og ny høyreback, enten Gerrbrandt eller Sjøberg.

Midtbanen holder selvsagt ikke mål.

Ser derfor fram til Wehrman, og håper på ny kantspiller og gjerne en kvalitetsspiller til, helst på midtbanen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 01 jul 07, 20:59

Ser frem til at laget får "satt seg" litt, med Kasey som selvskreven i 1.elvern, Sjöhage håper jeg faktisk blir back-up/motivasjonsfaktor. Med mindre han åpenbart pga imponerende kvaliteter må rett inn på laget håper jeg ikke det blir større utskiftninger. Det å ha gode enkeltspillere er vel og bra, men å ha et lagspill som fungerer er alfa og omega, derfor håper jeg at Kasey blir eneste utskiftningen av 1.elvern.

                                      Rami

PAC           Gerrbrand           Raio           Prytz/Bertie

Tarik/Bjørkøy   Kasey           Ramberg          Kvisvik

               Tarik/Fofana           Gardar

Men tross ovennevnte håper jeg likevel vi snart får se Kouadio på banen, da det samspillet jeg tidligere har sett mellom Kouadio og Fofana oppveier det at Kouadio ikke har spilt på 1.laget (i kamp).

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 jul 07, 21:32
Endret: 01 jul 07, 21:33
Jeg har ikke opplevd at det er forsvaret som direkte har fått mest kritikk. Det som har fått kritikk (og fortjent sådan) er hvordan FFK spiller defensivt, og hvis noen tolker det som bare å være en kritikk mot de fire som utgjør forsvaret, så er det en feiltolkning.

Ellers synes jeg kritikken konkret mot backene i høyeste grad er helt grei. Individuelt er verken Czwartek eller Prytz gode nok. Mest skuffet er jeg over sistnevnte som i dag igjen har en horribel stor feilprosent på pasninger, selv i upressede situasjoner. Etter min mening er han svakere enn Tamas Szekeres. Og det har ikke noe å gjøre med manglende hjelp fra midtbanen. Det er individuell svakhet. Czwartek er noe bedre, men ikke veldig mye.

PS! Hvorfor skriver halvparten her inne konsekvent Sjöhage for Sjöberg??

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 01 jul 07, 21:37
Oops.. Vet ikke om det var "gruppepress" (så mange andre som har gjort samme feilen) eller det at jeg var så fokusert på å ikke gjøre den feilen som var avgjørende - endte ihvertfall opp med å si feil selv om jeg tenkte over forskjellen i sted.. Det er tross alt nokså like navn, da..

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 jul 07, 00:10

Likhet i navnene og at begge kommer fra Elfsborg sikkert.

Sjøberg er forsvareren FFK har sikra seg, Sjøhage er den lovende spissen som mange ( iallefall endel) sikler etter.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 02 jul 07, 00:53

Mye av grunnen til at motstanderen kommer så lett til er at midtbanen ikke klarer å gjøre jobben sin skikkelig.

Ønsker Wehrman velkommen...og gjerne en høyrekant også...samt martinsen og berthelsen tilbake...Piiroja er overalt...fra forsvar til angrep..den mannen er utrolig, han gjør en jobb for 4 forsvarere. Uten han og Shaaban så hadde vi vært sist på tabellen.

PS: Ramberg må være lobotomert. Ikke ser det ut til at han vet hvor mye tid det er igjen på matchuret og ikke hva stillinga er heller....legge en pasning bakover idet det gjenstår sekunder av kampen...bra tenkt ramberg...du viser særdeles liten spilleforståelse!

Føler det er spillere som ikke fortjener å ha på seg drakta lenger!!!!

Stik finger`n i jorda for F***

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 02 jul 07, 00:59
Opprinnelig postet av Mustang

Mye av grunnen til at motstanderen kommer så lett til er at midtbanen ikke klarer å gjøre jobben sin skikkelig.

Ønsker Wehrman velkommen...og gjerne en høyrekant også...samt martinsen og berthelsen tilbake...Piiroja er overalt...fra forsvar til angrep..den mannen er utrolig, han gjør en jobb for 4 forsvarere. Uten han og Shaaban så hadde vi vært sist på tabellen.

PS: Ramberg må være lobotomert. Ikke ser det ut til at han vet hvor mye tid det er igjen på matchuret og ikke hva stillinga er heller....legge en pasning bakover idet det gjenstår sekunder av kampen...bra tenkt ramberg...du viser særdeles liten spilleforståelse!

Føler det er spillere som ikke fortjener å ha på seg drakta lenger!!!!

Stik finger`n i jorda for F***

Ser det er enkelte her som mente han ikke hadde noe oppspillspunkt? det ar under ett minutt igjen! En annen ting er at det var ikke den eneste gangen. Om ikke noen gang angrepet vårt var spillbart har vi et seriøst problem.


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 02 jul 07, 01:03
Opprinnelig postet av DrDRE

Ser frem til at laget får "satt seg" litt, med Kasey som selvskreven i 1.elvern, Sjöhage håper jeg faktisk blir back-up/motivasjonsfaktor. Med mindre han åpenbart pga imponerende kvaliteter må rett inn på laget håper jeg ikke det blir større utskiftninger. Det å ha gode enkeltspillere er vel og bra, men å ha et lagspill som fungerer er alfa og omega, derfor håper jeg at Kasey blir eneste utskiftningen av 1.elvern.

                                      Rami

PAC           Gerrbrand           Raio           Prytz/Bertie

Tarik/Bjørkøy   Kasey           Ramberg          Kvisvik

               Tarik/Fofana           Gardar

Men tross ovennevnte håper jeg likevel vi snart får se Kouadio på banen, da det samspillet jeg tidligere har sett mellom Kouadio og Fofana oppveier det at Kouadio ikke har spilt på 1.laget (i kamp).

 

Hvordan i SVARTE du får ramberg med på dette FFK-laget er for meg et STOOOOOOOOOORT mysterium

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 02 jul 07, 01:11
[quote=Mustang]
Opprinnelig postet av DrDRE

Ser frem til at laget får "satt seg" litt, med Kasey som selvskreven i 1.elvern, Sjöhage håper jeg faktisk blir back-up/motivasjonsfaktor. Med mindre han åpenbart pga imponerende kvaliteter må rett inn på laget håper jeg ikke det blir større utskiftninger. Det å ha gode enkeltspillere er vel og bra, men å ha et lagspill som fungerer er alfa og omega, derfor håper jeg at Kasey blir eneste utskiftningen av 1.elvern.

                                      Rami

PAC           Gerrbrand           Raio           Prytz/Bertie

Tarik/Bjørkøy   Kasey           Ramberg          Kvisvik

               Tarik/Fofana           Gardar

Men tross ovennevnte håper jeg likevel vi snart får se Kouadio på banen, da det samspillet jeg tidligere har sett mellom Kouadio og Fofana oppveier det at Kouadio ikke har spilt på 1.laget (i kamp).

Hva med dette laget?

                                    Rami

PAC           Gerrbrand           Raio                 Bertie

West            Kasey              Bjørkøy          Kvisvik

                        Tarik           Gardar

 


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 02 jul 07, 01:20
[quote=nelg64]
Opprinnelig postet av Mustang
Opprinnelig postet av DrDRE

Ser frem til at laget får "satt seg" litt, med Kasey som selvskreven i 1.elvern, Sjöhage håper jeg faktisk blir back-up/motivasjonsfaktor. Med mindre han åpenbart pga imponerende kvaliteter må rett inn på laget håper jeg ikke det blir større utskiftninger. Det å ha gode enkeltspillere er vel og bra, men å ha et lagspill som fungerer er alfa og omega, derfor håper jeg at Kasey blir eneste utskiftningen av 1.elvern.

                                      Rami

PAC           Gerrbrand           Raio           Prytz/Bertie

Tarik/Bjørkøy   Kasey           Ramberg          Kvisvik

               Tarik/Fofana           Gardar

Men tross ovennevnte håper jeg likevel vi snart får se Kouadio på banen, da det samspillet jeg tidligere har sett mellom Kouadio og Fofana oppveier det at Kouadio ikke har spilt på 1.laget (i kamp).

Hva med dette laget?

 

                                   Rami

PAC           Gerrbrand           Raio                 Bertie

West            Kasey              Bjørkøy          Kvisvik

                        Tarik           Gardar

 

alt er bedre uten ramberg...

men er svært spent på hva sjøberg har å by på

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 02 jul 07, 01:23
Endret: 02 jul 07, 01:24

Errrrr, sjöberg eller sjöhage....hmm

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 02 jul 07, 01:26
Opprinnelig postet av Mustang

Errrrr, sjöberg eller sjöhage....hmm

SJÖBERG


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 02 jul 07, 01:27
ja det var også det som hørtes mest logisk ut

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 02 jul 07, 08:45

Hva med dette laget?

                                    Rami

PAC           Gerrbrand          Raio              Bertie

Tarik                 Kasey          Berg             Kvisvik

                         Fofana         Gardar

 Bjørkøy inntill Berg er frisk.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 jul 07, 08:53
Opprinnelig postet av DrDRE

Hva med dette laget?

                                    Rami

PAC           Gerrbrand          Raio              Bertie

Tarik                 Kasey          Berg             Kvisvik

                         Fofana         Gardar

 Bjørkøy inntill Berg er frisk.

 

Jonna på høyre og Tarik på spiss. Fofana må snart benkes! Men jeg trur det kommer ny høyrekant og da fortsetter Jonna sentralt. PAC ryker kanskje for Sjøberg



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24