Husk meg
Brukernavn
Passord

Kritikken av FFK forsvaret...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 jul 07, 08:56

Ikke lett for FFK forsvaret med den midtbanen nei. Med Tarik og Kvisa på kant så er det ikke lett for backene.. Og når Jonna og Hansi spiller som i går så går det ikke bra. De jogga jo hjem hver eneste gang de mista ballen.. Og begge de sentrale kan ikke gå på løp hele tida. Gleder meg til Wherman kommer å stabiliserer midtbanen vår!

Og midtforsvaret vårt må jo hver blandt ligaens beste... Rajo er TLs klart beste stopper!!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 02 jul 07, 08:59

Skjønner ikke at så mange vil benke Fofana. Han har sine "ups-and-downs" som de fleste spillere, men at det er mye uforløst i ham virker åpenbart, og når scoringene først begynner å komme, tror jeg det vil bli mange av dem. Fortsetter vi med å gi ham tillitt tror jeg vi vil nyte godt av det utover høsten og særlig neste sesong!

Men nå må snart Kouadio få tillit på 1. laget sammen med Kouadio - da tror jeg vi vil få en "killer-duo"!

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 02 jul 07, 11:38
Opprinnelig postet av DrDRE

Men nå må snart Kouadio få tillit på 1. laget sammen med Kouadio - da tror jeg vi vil få en "killer-duo"!

Ja det høres spennende ut...  


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 02 jul 07, 13:27
Kanskje vi skulle klonet ham! Mente selvfølgelig Fofana og Kouadio sammen...

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 jul 07, 13:37

Opprinnelig postet av DrDRE
Kanskje vi skulle klonet ham! .

Du er inne på noe der. I stedet for å bruke penger på spillere kunne FFK bruke dem på kloning av gode eksisterende spillere, slik at feks hele laget hadde bestått av Ronaldiniho-kloner...

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f