Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK - Nybergsund (3. runde i cupen)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 26 jun 07, 10:56

noen som vet hvordan startoppstillinga blir?

mange spillere man kan bruke for tiden.....

---------------------------

Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jun 07, 11:49
Dommere:
Hoveddommer:     Skjerven, Tommy
Assistentdommer:     Paulsen, Andre
Assistentdommer:     Velo, Anders Michael
Observatør:     Westby, Johnny
4.dommer:     Ølmheim, Terje

---------------------------

http://keiko99.net


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 26 jun 07, 22:40
Snakka noen få ord med Pål Andrè i sta. Jeg spurte om han hadde set noe til Agim Shabani etter at han forsvant taus og irritert etter det røde kortet mot Lillehammer i går. Svaret jeg fikk var at Agim var på plass og at han spiller i mårra.

---------------------------

Næmmen staaakaar han er fra Moss jo...


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 26 jun 07, 22:52
Viss agim blir utvist her og må det bli ny rekord!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 jun 07, 15:48
Endret: 27 jun 07, 15:51
Jeg har en litt dårlig følelse foran denne kampen. Nybergsund har vært overlegne i 2. divisjon og står med 10 seire av 10 mulige. Målforskjell på 33-4. Dette er et lag med mange veldig gode fotballspillere, ikke minst Rune Buer Johansen på midtbanen som nok fortsatt holder høyt Tippeliga-nivå (Hva gjør han i Sundet??). Gutten var jo landslagsaktuell for relativt kort tid siden... Dag Frode Hornsethj er sikkert også rimelig tent på å slå FFK ut av cupen. Dette er et lag med stor selvtillit, mye ferdigheter i laget og har en fordel av å være outsider.

Nybergsund har vel også gjort det ganske bra i cupen tidligere. Mener å huske de blant annet har slått ut Lyn på Ullevaal Stadion.

Hvis ikke FFK er 100 % skjerpet i dag og spiller som om det skulle være en Tippeliga-kamp, så frykter jeg at vi ryker på en småpinlig smell. Dette er nok et lag som holder brukbar Adeccoliga-nivå på sitt beste, og spiller vi på vårt dårligste er vi vel omtrent på samme nivå...

Håper ingen forventer en "walk in the park" her...

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 27 jun 07, 16:39
Noen som vet hva billettene koster i dag?

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 27 jun 07, 16:51
Skummel kamp ja. Definitivt. Tror nok mange FFK`ere som har fulgt litt med i 2.div. har en litt usikker følelse før denna kampen. Men spennende skal det jo være. 

---------------------------

Næmmen staaakaar han er fra Moss jo...


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jun 07, 17:22
Her er laget, www.fredrikstadfk.no/

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 jun 07, 17:29
Opprinnelig postet av Patrioten
Her er laget, www.fredrikstadfk.no/


Godt å se at Grönhagen ikke undervurderer Nybergsund i hvert fall, ser ut som laget er toppet!

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 27 jun 07, 17:48
deili at Toth endelig er på benken ihvafal..håper han får en sjanse til å vise seg frem idag

---------------------------

CUPVINNER 06


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 jun 07, 18:21
Jøss, 1-0 til Nybergsund allerede. Jeg hadde håpet at vi holdt nullen litt lengre og kanskje fått kontret inn en seier mot slutten av kampen

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 27 jun 07, 18:24

Opprinnelig postet av FFK1903
Jøss, 1-0 til Nybergsund allerede. Jeg hadde håpet at vi holdt nullen litt lengre og kanskje fått kontret inn en seier mot slutten av kampen

frykta att denne skåringa kom.....

---------------------------

Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 27 jun 07, 18:42
Ser også at Shabani er på god vei til å få sitt tredje røde kort på noen få dager!! hehe

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 27 jun 07, 18:48
i allverden. TUIL leder også over Tromsø.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 jun 07, 18:49
Opprinnelig postet av Solheim
i allverden. TUIL leder også over Tromsø.


Det er i grunn en utrolig målfattig omgang i samtlige cupkamper. Er vel ingen kamper det har kommet to mål i tror jeg, Brann har ennå ikke scoret.

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 27 jun 07, 18:54
sant.. cupen er spennende om dagen, utrolig nok siden vi bare er i starten av cupen, har ikke begynt å trekke enda engang.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 jun 07, 18:55
Huff, dette er ikke veldig morsomt å se på...

Ikke overraskende er Rune Buer Johansen bedre enn våre to sentrale midtbanespillere. Særlig Ramberg står veldig mye stille, eventuelt daffer bare rundt på banen. Bak synes jeg Agim Shabani gjør en del rart. Fremover stemmer ting verken for Kvisvik, Johansson, Tarik eller Fofana. Vi har riktignok hatt en gigantisk trippelsjanse med opptil flere redninger på strek, og kanskje skulle Tarik også hatt straffe da han ble overfalt inne i feltet, men vi har generelt altfor lavt tempo og skaper altfor lite. Det skal dog sies at Nybergsund - som forventet - er et MEGET godt 2. divisjonslag og når de ligger veldig kompakt og enten spiller via Buer Johansen på midten eller rett i bakrom når vi ligger høyt, så kommer de til muligheter. Vi har rett og slett ikke funnet ut hvordan vi skal komme forbi den muren de legger av spillere på rundt 20 meter. Det blir bare må småspill og liten bevegelse før alt ender med en feilpasning...

Jeg er faktisk ikke veldig optimistisk foran 2. omgang. Ser ut som spillerne ikke har den nødvendige spruten i beina og innstillingen som skal til for å slå ut Nybergsund i dag.

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 27 jun 07, 19:03
Jeg ser kampen på tv og må si jeg synes de spiller som om de var seriøøøst på fylla i går nesten alle sammen. Slitne. Bare glimtvis kan man få inntrykk av den faktiske divisjonsforskjellen mellom disse lagene. En elendig 1.omgang av FFK. Håper og tror de hever seg i 2.

---------------------------

Næmmen staaakaar han er fra Moss jo...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f