Husk meg
Brukernavn
Passord

Føler enten Dagbladet eller plankehaugen har har dumma seg ut.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 25 jun 07, 11:25
Endret: 25 jun 07, 12:13

Leser i dagbladet at plankehaugen skal ha sunget samme sang i 45 min. Enten bør dagbladet få inn en ny reporter som ikke er godset fan, eller så bør folk i plankehaugen gå i seg selv hvis så er tilfelle.

Står her i spalten til høyre under "Om kampen".


MOD: Stenger tråden. Det finnes allerede en tråd om dette i underofrumet for Plankehaugen. Diskusjonen kan tas der

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 jun 07, 11:28
Dagbladet har rett her ja!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 25 jun 07, 12:01

Det er svært delte meninger om dette, og det blir forøvrig behørig diskutert i Plankehaugen-kategorien.

Jeg har aldri i mitt liv hørt norske supportere synge en hel omgang, men det fikk jeg altså oppleve i Drammen.

Og dette belyser jo saken: Det som for noe er "pinlig" er for andre en stor opplevelse! Fordi supporter-kultur er så sammensatt av historie, kultur, lynne osv osv.

En supportergjeng som orker å synge en hel omgang i ett strekk vokser fankern meg ikke på trær, uansett hvor pinlig noen synes det er!

Ingen, jeg gjentar; ingen kan ta fra Plankehaugen at vi sang en HEL omgang i ett eneste strekk!

 


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 25 jun 07, 12:03
Er nok vi som er slitsomme. Er sangen er jeg svært lei av allerede. Ble jo bedre i 2. omgang. Men ingen dro igang rød og hvite. Hvorfor ikke det. Nytter ikke å be oss rope og være med når det er den samme kjedelige sangen som går hele tida. Begynner å høres ut som et wannabe LSK. Forferdelig.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 25 jun 07, 12:08

Det var rett og slett ille.... Godset fansen sang med i kampen og følte med hva som skjedde. Da blir det mer liv og fansen kan påvirke kampen. PH sang jo samme kjedelige greia uavbrutt uansett om det var mål eller innkast. Ingen sanger for å muntre opp påvirke spillerene i 1 omg. Er det liksom en prestasjon å synge lengst mulig?

Dette var flaut....



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340