Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK vs Odd (13 serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 01 jul 07, 15:22
Skjønner meg ikke helt på Odd-coachen`s uttalelser før matchen. Flere som har stusset?

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 01 jul 07, 15:46
Opprinnelig postet av T.Olsen
Skjønner meg ikke helt på Odd-coachen`s uttalelser før matchen. Flere som har stusset?

Det virker som han forbereder seg / garderer mot tap.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

FFK Fan

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07
Innlegg: 122

Lagt til: 01 jul 07, 14:50
Opprinnelig postet av Kent

Opprinnelig postet av Tango
.....Starter Fofana igjen minner det om en hemmelig avtale med Charlton......Hvor ble det forresten av Kouadio?

Hvorfor skulle de ha en hemmelig avtale for Fofana og ikke Kouadio? For da være grenser til "konspirasjonsteorier"!

Fofana spiller sannsynligvis fordi han er att av de største talentene i Tippeligaen og heldigvis ser trenerteamet i FFK verdien av å matche slike spillere.

Fofana er et stort talent men blir litt varm foran kassa

---------------------------

Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.

ILLE BRA ;)


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 01 jul 07, 14:39

Opprinnelig postet av Husgutt
Hva er greia med Aftenposten egentlig. Jeg følger litt med på tipsene deres, bare for moro skyld og jeg har ALDRI sett de tippe seier til FFK noensinne. De tipper enten tap eller uavgjort.. Nå tipper de uavgjort mot ODD.

Isolert sett så kanskje dette ikke er så gærnt, men når de konstant utelater å tippe seier til FFK, lurer jeg på om de har noe mot oss eller noe. Teit konspirasjonsteori, men hva faen er det? Jeg tenker ikke bare på denne kampen ( for med de to foregående kampene så har ikke FFK imponert), men generelt..


Aftenposten har tippa seier til FFK mot Viking og Start. Og det fikk dem jo rett i. Ellers har det bare vært uavgjort og tap. Men Afteposten er ikke særlig gode til å tippe. Som regel har de 3 riktige utfall av kampene i hver runde. Av 84 tips i 12 serierunder har de klart å få riktig utfall (HUB) og riktig antall mål kun 2 ganger! Håper dem ikke lever av å levere inn tippelapper.

 

Ellers har det vært noen mistrøstige dager etter cuptapet. Nesten så jeg har lurt på om jeg heller skulle bli hjemme idag framfor å gå på stadion og se at vi taper mot Odd. Jeg kommer til å gå, men kommer til å ha vondt i magen samfulle 90 minutter. Hvis døm ikke speller usannsynlig bra og leder 3 - 0 til pause da. Det hadde vært deilig.

Ser VIF har fått Nybergsund i 4. runde. Resten av cupen skal jeg heie på Nybergsund. Så tapte vi ihvertfall ikke forgjeves.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 30 jun 07, 14:26

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av stjernengutt
Er helt enig i ressonementet ditt her Holters. Men ang Fofana, når han blir god nok, blir han ikke bare hentet av Charlton da?

Ikke engang Edu får spilletillatelse i England, så det skal nok veldig mye til for at Fofana får det. Det er ekstreme krav for arbeidstillatelse i England (50% av alle A-lagets kamper de siste X tiden osv), og det tar nok lang tid før Fofana fyller de kravene. I mellomtiden kan vi nyte godt av talentet hans, og hvem vet - kanskje kan FFK kjøpe ham fri med tiden? Eller signere ham som bosmanspiller? Gutten er tross alt ikke Charlton-spiller til evig tid heller.

 

Ok, dette var hyggelig info. Da er det bare å håpe at gutten utvikler seg, og at det kontraktmessige utvikler seg i vår favør etterhvert.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 29 jun 07, 13:00
Endret: 29 jun 07, 16:22
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Ut med Stadheim, og inn med kvisvik,

 

West og gardar eller Tarik og Gardar på topp.

 

 

                             

 Ser ut til at tiden har gått fra Toth nå, men det burde vært mulig og gi han denne muligheten på slutten av sin karriere, og jeg tror vi supportere ville fått en overraskelse over hans innsats, men denne sjansen tar vel ikke Grønnis.

 

                                              Lasse/Rami

Multe/PAC                Raijo                      Gerbrandt              Prydz/Multe

 

Tarik                  Jonna                      Hansi                         Kvisvik

 

                             Gardar/Toth(2)                      West/Toth(2)

Skulle vært artig å se Gardar og Toth(les: 2 krigere) på topp.

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jun 07, 13:06
nelg64 er toth patriot.. vi stiller med det beste laget grønnis tar ut i der tror jeg ikke toth finnes pr dags dato.

---------------------------

http://keiko99.net


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 29 jun 07, 13:18
Endret: 29 jun 07, 13:19

Opprinnelig postet av keiko99
nelg64 er toth patriot.. vi stiller med det beste laget grønnis tar ut i der tror jeg ikke toth finnes pr dags dato.

Det tror ikke jeg, men du har rett, Toth er ute, og vi får sikkert ikke se han mer i FFK drakta.

Jeg ville likt å se han i en periode før han forlater skuta allikevel. Jeg liker ikke tanken på at "Klubben i mitt hjerte" behandler folk dårlig. Jobber selv med personer og personal behandling i et stor europeisk bedrift og kjenner godt til metoder for å ødelegge motivasjon, og jeg kommer alltid til å stå ved at Toth er dårlig behandlet.


kjetilaj

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jun 07
Innlegg: 4

Lagt til: 24 jun 07, 23:58
Yes da... da er det kamp til helga... Da vinner nok Odd. Vi får Fevang tilbake, så det blir en seier til odd..


<Odd Supporter>

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jun 07, 00:00
Du tar vel mye på forhånd...

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340